Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
doven skrev:
Ved ikke om det er bekymrende, men det er vel ikke så underligt at deres 3. bedste venstreback er 3. valg til positionen. Digne har haft en fantastisk sæson for Everton og har langt mere landsholdserfaring end Mendy. Han er desuden også bedre defensivt, så det giver vel meget god mening at Deschamps har foretrukket ham i en vigtig kvalifikationskamp.Raul7-2880 skrev: Digne foretrækkes på VB i stedet for vores kommende indkøb Mendy.
En smule bekymrende eller hvad?
Digne er også hvid. Det hjælper også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev:
doven skrev:
Ved ikke om det er bekymrende, men det er vel ikke så underligt at deres 3. bedste venstreback er 3. valg til positionen. Digne har haft en fantastisk sæson for Everton og har langt mere landsholdserfaring end Mendy. Han er desuden også bedre defensivt, så det giver vel meget god mening at Deschamps har foretrukket ham i en vigtig kvalifikationskamp.Raul7-2880 skrev: Digne foretrækkes på VB i stedet for vores kommende indkøb Mendy.
Kom igen?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
madrid2000 skrev:
doven skrev:
Håber at din sidste sætning er udtryk for helt elendig, grænsende til det socialt afstumpet, humor. Hvis ikke så forventer jeg at administratoren slår hårdt ned!
Jeg ved ikke hvad madrid2000 mente med sin kommentar, men jeg synes under alle omstændigheder man skal holde sig for god til at anmode om at andres ytringer censureres. Vi bor i et samfund der har ytringsfrihed, og det vil jeg også mene forum skal reflektere. Hvis man ikke er enig kan man ryste på hovedet bag skærmen (som jeg gjorde) eller formulere ens uenighed i et indlæg hvis der er behov for det. Der skal ikke gå facebook eller twitter i den hvor folk forsøger at få folk deplatformeret fordi de er krænkede eller vil promovere en agenda. Det er okay at være krænket - vi lever ikke i 1984.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
nono skrev:
madrid2000 skrev:
doven skrev:
Håber at din sidste sætning er udtryk for helt elendig, grænsende til det socialt afstumpet, humor. Hvis ikke så forventer jeg at administratoren slår hårdt ned!
Næste gang du bliver krænket, så træk vejret og tæl til 10 inden du skriver et indlæg.
Hvis du skulle have misset det, så har der alle dage været diskussioner i det Franske, at landsholdet var for sort og for afrikansk. Vores egen Benzema har også været ude og udtale sig om racisme.
Jeg ved ikke med sikkerhed om racisme spiller en rolle når spillerne bliver udtaget til landsholdet, men jeg kan love dig for, at sorte franske landsholdsspiller bliver udsat for racisme. Deres "franskhed" bliver der sat spørgsmålstegn ved og de bliver beskyldt for at være mere afrikaner end franskmænd.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Man kan ikke undskylde/forsvare alle slags kommentarer ved at henvise til ytringsfriheden. Sådan fungerer det altså ikke :) Nu var den anfægtede kommentar formentlig skrevet ironisk med racismekonflikten i Frankrig in mente. Det skulle nok være penslet ud :p
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
ChrillRM14 skrev: @Jonas
Man kan ikke undskylde/forsvare alle slags kommentarer ved at henvise til ytringsfriheden. Sådan fungerer det altså ikke :) Nu var den anfægtede kommentar formentlig skrevet ironisk med racismekonflikten i Frankrig in mente. Det skulle nok være penslet ud :p
Lad mig starte med at slå fast at jeg ikke forsvarer nogen eller noget udover ytringsfriheden og jeg synes ikke det reflekterer godt på folk at komme med nedsættende kommentarer om andre - og det skal ikke ses som at jeg insinuerer at det var noget madrid2000 gjorde (den må han selv stå for). Når det er sagt, så er det præcis sådan ytringsfriheden fungerer. Alle skal have lov at ytre sig indenfor lovens rammer, også det som andre ikke vil høre - det er et centralt element i den personlige frihed. Det er en utrolig autoritær og ekstremistisk tankegang at ville censurere tale baseret på subjektive holdninger til hvad der er krænkende, og det er ikke forbundet til et livligt debatforum med forskellige holdninger - som jeg går ud fra vi alle gerne vil have..
Den helt frække ville selvfølgelig være Griezmann til PSG der så sender en af deres offensive folk videre :O
Ramos4 skrev: Griezmann udtaler at han ved hvor han fortsætter karrieren. Det må vel betyde Barcelona eller hvad? Så sender de Coutinho til Chelsea.
Den helt frække ville selvfølgelig være Griezmann til PSG der så sender en af deres offensive folk videre :O
De seneste rygter går på, at han ikke er dialog med Barcelona, men derimod har en aftale med de personlige betingelser på plads med PSG.
Det er vist spanske Sport, der har bragt nyheden.
Daniel skrev:
Ramos4 skrev: Griezmann udtaler at han ved hvor han fortsætter karrieren. Det må vel betyde Barcelona eller hvad? Så sender de Coutinho til Chelsea.
De seneste rygter går på, at han ikke er dialog med Barcelona, men derimod har en aftale med de personlige betingelser på plads med PSG.
Det er vist spanske Sport, der har bragt nyheden.
Hold da kæft, der er nogen der kan. Og de skal ud og hente en dyr keeper også.
Men et farvel til Mbappe bliver mere spiseligt for dem så :D