Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7129

• longwind
  • longwind's profilbillede
  • Forum begynder
Jeg er enig i, at den omtalte kommentar ikke giver meget mening, taget det franske landshold racefordeling i betragtning. Men kommentaren er langt fra omfattet af 'hate speech', som er det territorie, hvor man begynder at bevæge sig uden for ytringsfrihedens rammer. Jeg må give Jonas ret i, at et ryst på hovedet er en mere passende reaktion end at snakke om at bandlyse folk på baggrund af en kæk kommentar, bare fordi den omhandler emnet race. Kommentaren indeholder intet der er hadefuldt i natur. Men lad nu den ligge, bare folk ikke begynder at få alt for tynd hud på fingrene
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7130

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:
Griezmann udtaler at han ved hvor han fortsætter karrieren. Det må vel betyde Barcelona eller hvad? Så sender de Coutinho til Chelsea.

Den helt frække ville selvfølgelig være Griezmann til PSG der så sender en af deres offensive folk videre :O

De seneste rygter går på, at han ikke er dialog med Barcelona, men derimod har en aftale med de personlige betingelser på plads med PSG.

Det er vist spanske Sport, der har bragt nyheden.

Hold da kæft, der er nogen der kan. Og de skal ud og hente en dyr keeper også.

Men et farvel til Mbappe bliver mere spiseligt for dem så :D

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7131

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Griezmann til PSG på bekostning af cavani som rygtes til italien.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7132

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
asp3200 skrev:

Neymar - Griezmann - Mbappe. Det er noget af et angreb!
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden af Real HWL.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7133

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
asp3200 skrev:

Neymar - Griezmann - Mbappe. Det er noget af et angreb!

Det bliver spændende at se hvilket hold der slår dem ud i 1/16 finalerne i CL næste sæson.
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, andreashn, ElMadrid, Jbner

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 uge siden #7134

Griezmann spiller altid med nr.7, men nu har Mbappe den jo. Medmindre Mbappe er på vej til Real Madrid.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 6 dage siden #7135

Jeg kan se, at Twitter er divided omkring om Ronaldo har vundet 31 eller 29 titler (klub- og landshold) gennem karrieren. Det skulle eftersigende være pga. en UEFA Super Cup samt FA Community Shield, hvor han ikke var udtaget pga. skade/hvile. Så vidt jeg ved, så får hele truppen da stadig medaljer, selvom de ikke er med i kamp, ligeså vel som det er gældende til en Champions League finale?

Portugal: UEFA European Championship: 2016, UEFA Nations League: 2019 (2 titler)

Sporting Lissabon: Supertaça Cândido de Oliveira: 2002 (1 titel)

Manchester United: Premier League: 2006–07, 2007–08, 2008–09, FA Cup: 2003–04, Football League Cup: 2005–06, 2008–09 FA Community Shield: 2007, 2008, UEFA Champions League: 2007–08, FIFA Club World Cup: 2008 (10 titler)

Real Madrid: La Liga: 2011–12, 2016–17, Copa del Rey: 2010–11, 2013–14, Supercopa de España: 2012, 2017, UEFA Champions League: 2013–14, 2015–16, 2016–17, 2017–18 UEFA Super Cup: 2014, 2016, 2017 FIFA Club World Cup: 2014, 2016, 2017 (16 titler)

Juventus: Serie A: 2018–19, Supercoppa Italiana: 2018 (2 titler)

I alt: 31

Kilde: Transfermarkt
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden af Real Madrid.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 6 dage siden #7136

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Folk mener jo også at Messi har 4 CL selvom han ikke var med i finalen mod Arsenal. Så ja; alting tælles med.

Men jeg kan godt lide det faktum at Messi kun har været med i 3 finaler, og ikke har scoret i én siden 2011.
Følgende bruger(e) har sagt tak: ChrillRM14

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7137

• Mr.Jensen
  • Mr.Jensen's profilbillede
  • Forum begynder
Fedt med en transfer vindue hvor handlerne er foretaget tidligt, så der kan være en optimal opstart. Nu må vi se om Pogba eller Eriksen kommer. Men jeg kan godt frygte at som nogen har nævnt før at Hazard er den eneste der er købt til at kunne gøre en forskel på den korte bane. Der er temmelig stille i Katalonien, men nu var Atl. Madrids vise præsident ude og sige igår at Griezmann er på vej til Barcelona plus at de har hentet de Jong, som godt kunne gå ind og forstærke start 11 ern. Så med de negative briller, så mener jeg at Barcelonas start 11 er blevet bedre over sommeren end vores er.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7138

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Mr.Jensen skrev:
Fedt med en transfer vindue hvor handlerne er foretaget tidligt, så der kan være en optimal opstart. Nu må vi se om Pogba eller Eriksen kommer. Men jeg kan godt frygte at som nogen har nævnt før at Hazard er den eneste der er købt til at kunne gøre en forskel på den korte bane. Der er temmelig stille i Katalonien, men nu var Atl. Madrids vise præsident ude og sige igår at Griezmann er på vej til Barcelona plus at de har hentet de Jong, som godt kunne gå ind og forstærke start 11 ern. Så med de negative briller, så mener jeg at Barcelonas start 11 er blevet bedre over sommeren end vores er.

Man kan ikke tegne det sådan op. 12, 13, 14 og 15 manden er ligeså vigtige i forhold til at hente mesterskabet. Vil mene at Real Madrid er blevet stærkt forstærket af at hente Hazard, Jovic og Rodrygo. De medfører ganske enkelt mange flere mål og chancer.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7139

• Mr.Jensen
  • Mr.Jensen's profilbillede
  • Forum begynder
Enig I at bænken er vigtig. Men det er helt sikkert at man ikke indhenter 19 point på hvem man kan skifte ind

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7140

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Mr.Jensen skrev:
Enig I at bænken er vigtig. Men det er helt sikkert at man ikke indhenter 19 point på hvem man kan skifte ind

Når man snakker om at bredde er vigtigt er det jo ikke fordi al kvaliteten skal sidde på bænken. Det smarte ved en bred trup er jo at man kan skifte lidt mellem hvem der starter inde ;)
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.