Om Vores Rivaler IX
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev: Ved vi noget om hvem der sender La Liga næste sæson? Skal vi trækkes med Stream/Strivesport endnu engang. Eller nosser Discovery Group sig sammen?
Ja, vi skal trækkes med stream/strive sport (og enkelte kampe på tv2sport). Det eneste der måske kan lave om på det, som jeg ser det, er en signing af Eriksen.
Daniel skrev:
JimmyBroe skrev: Ved vi noget om hvem der sender La Liga næste sæson? Skal vi trækkes med Stream/Strivesport endnu engang. Eller nosser Discovery Group sig sammen?
Ja, vi skal trækkes med stream/strive sport (og enkelte kampe på tv2sport). Det eneste der måske kan lave om på det, som jeg ser det, er en signing af Eriksen.
Vor herre til hest. Hvis alle spytter lidt i kassen kan vi måske købe Eriksen fri af sin kontrakt og sende ham til Real Madrid. Så ikke vi skal fortsætte med det her. Det går ud over min fatteevne at vi i 2019 ikke har mulighed for at se La Liga, med de to største klubber i verden og Europæisk succes de sidste mange mange år (pånær i år). Det er måske udbud og efterspørgsel, produktet er måske uforholdsmæssigt dyrt. Men hvor er det dog irriterende. Ved vi om resten af Norden og Europa kan se La Liga på deres tv? Eller er det kun i Danmark vi ikke har råd?
Jeg er her stadig XOXO
Bismo skrev: Kvaliteten på deres Streams blev markant bedre imod slutningen af sæsonen. Forhåbentlig bliver det forbedret yderligere henover sommeren.
Ja kvaliteten blev sikkert bedre. Men det er ikke kun kvaliteten der er/var noget møg. Det er den store forsinkelse der er på de streams og at det skal være besværligt at se en fodbold kamp på fjernsynet.
Jeg er her stadig XOXO
Bismo skrev: Kvaliteten på deres Streams blev markant bedre imod slutningen af sæsonen. Forhåbentlig bliver det forbedret yderligere henover sommeren.
Mit stream er omkring 15 sek bedre end Strive.
mohbar skrev:
Jeg forstår ikke problemet. Råber din nabo hver gang nogen scorer eller hvorfor er 15 sekunder vigtigt? Livescorer du den kamp du ser :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
mohbar skrev:
Jeg forstår ikke problemet. Råber din nabo hver gang nogen scorer eller hvorfor er 15 sekunder vigtigt? Livescorer du den kamp du ser :D
Du Oddser tydeligvis ikke:D
Jeg er her stadig XOXO
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
mohbar skrev:
Vi er i 2019 og derfor forekommer det virkelig absurd at man streamer med forsinkelse fremfor at man ser kampen "live"... Når man sidder og ser kampen streamet sammen med flere af ens venner, så hænder det desværre ofte at en et par stykker pludselig råber at et af holdene har scoret/udlignet whatever...Og så gfår der 20-30 sekunder, hvorefter man ser at der bliver scoret.... Det synes jeg destruerer al charmen og det fede ved en TV kamp. En kamp skal ses live og ikke som en optagelse. Det overlader vi til filmverden.
Så min mening om streaming af sportskampe er flg: Jeg HADER det virkelig! Men sålænge at det er det eneste alternativ, så vil jeg til enhver tid vælge en anden tjeneste som opleves som "hurtigere". Og til de rigtig spændende kampe så vil jeg pt hellere nørde den alene, fremfor at sidde sammen med 10+ hvor man er sikker på en eller anden idiot udbryder et eller andet fordi han hørte/så det først :-). Medmindre kampen opleves udenfor streaming selvfølgelig .
Hvis man oddser meget, eller generelt er opdateret på diverse livescores, så er det ubegribeligt kedeligt, at ens streams er forsinket. Jeg live oddser en del på Real Madrid's kampe, da det oftest er der pengene er - specielt sidste sæson, og her var det et kæmpe problem for mig, at samtlige bettingsider kører tingene live kontra Strive.
Det skal lige siges, at det selvfølgelig også er sådan på tv, da der oftest der også er nogle forsinkelser, men slet ikke i samme grad.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Dios skrev: De 2 største bomber i transfervinduet bliver ikke i Real Madrid, men derimod i Juve.
Pogba og Pep bliver offentliggjort efter Chl finalen.
Det kommer for alvor til at sætte gang i svingdørene.
Hvorfor i alverden tror du det kommer til at ske? Pogba, måske. Pep, nej.
Italienske medier skriver i dag, at Juve er ude efter Sarri, mens Poch og Mou skulle være de næste på listen. Og Pep har understreget, at han ikke skal nogle steder.
Vi må vente og se :) Mig bekendt er Pep til møde med Juve ledelsen netop nu, hvor de drøfter tingene. Det hænger meget godt sammen med, at Conte endnu ikke er blevet præsenteret i Inter eller Juve endnu. Juve har Conte som 2. prioritet, og alting er stort set på plads, men Moratti presser på for at få ham til at skrive med dem.
Jeg har det fra samme kilde, som breakede Higuain og Ronaldo handlerne langtid før alle andre medier. Pjanic er definitivt også solgt for at få plads til netop Pogba.
@mortenj.
Angiveligt skulle det være, fordi City har kontakt med Pochettino, men den er trods alt mere usikker.
Moratti? Det er længe siden du har hørt noget om Inter og deres ejerskab/præsidentforhold? :-))
Hvis din hemmelige kilde nævner Moratti, så er det svært at tage det seriøst :-D
Haha min fejl :D Det siger alt om min interesse for italiensk fodbold. Men der er selvfølgelig tale om Marotta :) Med din viden, så burde du automatisk rette mig :D
Holder du stadig på Pogba og Pep til Juve? :-D
Conte er forlængst præsenteret i Intet. Og i dag er det er så offentliggjort, at Sarri overtager roret i Juventus.
Er meget spændt på hvordan Cristiano kommer til at passe ind i Sarris stramme 4-3-3. Det var svært for ham med Hazard, indtil han indså at Hazard havde brug for frihed og det var den individuelle kvalitet der flere gange gjorde forskellen. Det var tydeligt, at han ikke passede ind i Sarris koncept og stil, så det kan blive en udfordring med CR7.
Lampard meldes i øvrigt på vej fra Derby til Chelsea som Sarris afløser.