Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7141

• Mr.Jensen
  • Mr.Jensen's profilbillede
  • Forum begynder
Jeg er bestemt enig i at det er kvalitets spiller der er blevet hentet ind (har dog ikke set meget fransk bold, så min viden om Mendy er begrænset)
Men for at indhente 19 point, skal start 11 ern forstærkes. Hazard er klart en forstærkning. Men er bare bange for at det ikke er nok. Personligt havde jeg fortrukket at vi havde købt en stjernespiller til hver kæde, som kunne gå direkte ind i startopstillingen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7142

• Petroleum
  • Petroleum's profilbillede
  • Ekspert bruger
Enig, Mr. Jensen. Jeg ville også helst hvis Real Madrid havde 1.000.000.000.0000 EUR på bankbogen og ikke skulle tænke på FFP. MEN, mon ikke vi også bliver nødt til at være realistiske?
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7143

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Ved vi noget om hvem der sender La Liga næste sæson? Skal vi trækkes med Stream/Strivesport endnu engang. Eller nosser Discovery Group sig sammen?
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith, andreashn

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7144

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
JimmyBroe skrev:
Ved vi noget om hvem der sender La Liga næste sæson? Skal vi trækkes med Stream/Strivesport endnu engang. Eller nosser Discovery Group sig sammen?

Ja, vi skal trækkes med stream/strive sport (og enkelte kampe på tv2sport). Det eneste der måske kan lave om på det, som jeg ser det, er en signing af Eriksen.
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden af Daniel.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe, andreashn

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7145

• JimmyBroe
  • Falster Fyren
Daniel skrev:
JimmyBroe skrev:

Ja, vi skal trækkes med stream/strive sport (og enkelte kampe på tv2sport). Det eneste der måske kan lave om på det, som jeg ser det, er en signing af Eriksen.

Vor herre til hest. Hvis alle spytter lidt i kassen kan vi måske købe Eriksen fri af sin kontrakt og sende ham til Real Madrid. Så ikke vi skal fortsætte med det her. Det går ud over min fatteevne at vi i 2019 ikke har mulighed for at se La Liga, med de to største klubber i verden og Europæisk succes de sidste mange mange år (pånær i år). Det er måske udbud og efterspørgsel, produktet er måske uforholdsmæssigt dyrt. Men hvor er det dog irriterende. Ved vi om resten af Norden og Europa kan se La Liga på deres tv? Eller er det kun i Danmark vi ikke har råd?
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7146

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
Kvaliteten på deres Streams blev markant bedre imod slutningen af sæsonen. Forhåbentlig bliver det forbedret yderligere henover sommeren.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7147

• JimmyBroe
  • Falster Fyren
Bismo skrev:
Kvaliteten på deres Streams blev markant bedre imod slutningen af sæsonen. Forhåbentlig bliver det forbedret yderligere henover sommeren.

Ja kvaliteten blev sikkert bedre. Men det er ikke kun kvaliteten der er/var noget møg. Det er den store forsinkelse der er på de streams og at det skal være besværligt at se en fodbold kamp på fjernsynet.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7148

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Bismo skrev:

Mit stream er omkring 15 sek bedre end Strive.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7149

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
Bismo skrev:

Jeg forstår ikke problemet. Råber din nabo hver gang nogen scorer eller hvorfor er 15 sekunder vigtigt? Livescorer du den kamp du ser :D
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bismo, elle44, doven

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7150

• JimmyBroe
  • Falster Fyren
Ramos4 skrev:
mohbar skrev:
Bismo skrev:

Jeg forstår ikke problemet. Råber din nabo hver gang nogen scorer eller hvorfor er 15 sekunder vigtigt? Livescorer du den kamp du ser :D

Du Oddser tydeligvis ikke:D
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden af JimmyBroe.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7151

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg live oddser ikke på vores kampe nej. Men er der ikke forsinkelse på alle forbindelser? Når jeg ser web tv er den også ofte lidt efter Livescore.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7152

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
mohbar skrev:
Bismo skrev:

Vi er i 2019 og derfor forekommer det virkelig absurd at man streamer med forsinkelse fremfor at man ser kampen "live"... Når man sidder og ser kampen streamet sammen med flere af ens venner, så hænder det desværre ofte at en et par stykker pludselig råber at et af holdene har scoret/udlignet whatever...Og så gfår der 20-30 sekunder, hvorefter man ser at der bliver scoret.... Det synes jeg destruerer al charmen og det fede ved en TV kamp. En kamp skal ses live og ikke som en optagelse. Det overlader vi til filmverden.

Så min mening om streaming af sportskampe er flg: Jeg HADER det virkelig! Men sålænge at det er det eneste alternativ, så vil jeg til enhver tid vælge en anden tjeneste som opleves som "hurtigere". Og til de rigtig spændende kampe så vil jeg pt hellere nørde den alene, fremfor at sidde sammen med 10+ hvor man er sikker på en eller anden idiot udbryder et eller andet fordi han hørte/så det først :-). Medmindre kampen opleves udenfor streaming selvfølgelig .
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden af mohbar.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe, andreashn, ElMadrid
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.