Om Vores Rivaler IX
Haha, din fedtspiller :D Da det gik op for dig snakken var reel, og du ikke var den første der opdagede det, så trak du snuden til dig, og er først kommet frem nu. Det er dog heller ingen hemmelighed, at Pep for længst afviste Juve, selvom mødet var reelt på hotellet, og interessen var der fra Pep's side af.
Jeg tror desværre Pogba vælger Real Madrid fremfor Juve, fordi Zidane på mærkværdig vis anser ham som den bedste franske spiller i historien. Når Zidane ringer, så afviser man ham ikke, og det tror jeg er den eneste grund til han havner i Real Madrid og ikke Juve. Derudover så passer det heller ikke ligefrem Pogba skide godt, at det var Sarri som blev Juve træner. Han udtalte jo, at han synes Pogba er noget overvurderet, hvor imod Allegri og Pogba havde et forhold som Zidane har med Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: @El_Juan.
Haha, din fedtspiller :D Da det gik op for dig snakken var reel, og du ikke var den første der opdagede det, så trak du snuden til dig, og er først kommet frem nu. Det er dog heller ingen hemmelighed, at Pep for længst afviste Juve, selvom mødet var reelt på hotellet, og interessen var der fra Pep's side af.
Jeg tror desværre Pogba vælger Real Madrid fremfor Juve, fordi Zidane på mærkværdig vis anser ham som den bedste franske spiller i historien. Når Zidane ringer, så afviser man ham ikke, og det tror jeg er den eneste grund til han havner i Real Madrid og ikke Juve. Derudover så passer det heller ikke ligefrem Pogba skide godt, at det var Sarri som blev Juve træner. Han udtalte jo, at han synes Pogba er noget overvurderet, hvor imod Allegri og Pogba havde et forhold som Zidane har med Benzema.
Snakken som Sarri var mere reel allerede på daværende tidspunkt. Flere medier meldte om dette end de meldte om Pep-rygtet (det eneste sted jeg hørte om det var herinde). Jeg troede aldrig på Pep-rygtet, heller ikke på daværende tidspunkt, hvilket jeg også nævnte. Sarri-snakken var langt mere reel.
Og ja. Nu er det officielt. Og jeg ramte 2/2! :-D
JesperA skrev: Til gengæld tror jeg det passer den tykke argentiner strålende at det blev Sarri
Maradona?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Administrationen skrev: Stort tillykke til Atlético Madrid med købet af Joao Felix. Han er ifølge Record ankommet til Madrid for at skrive kontrakt.
200 mil, avs avs
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
asp3200 skrev:
Administrationen skrev: Stort tillykke til Atlético Madrid med købet af Joao Felix. Han er ifølge Record ankommet til Madrid for at skrive kontrakt.
200 mil, avs avs
"Kun" 120 millioner €, ikke?
Selvom Joao ikke er en stjerne så er han et kæmpe talent og sammen med Jovic en af de mest som de e angribere i Europa. Det er sundt for Ligaen.
Jeg er her stadig XOXO
Administrationen skrev:
asp3200 skrev:
200 mil, avs avs
"Kun" 120 millioner €, ikke?
Nå, mente hans frikøbs pris var 200.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024