Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7153

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
De sidste mange kampe så jeg på Strive, men oplevede ikke at kvaliteten blev bedre? Nogle som har viden om det overhovedet blev bedre rent kvalitetsmæssigt, eller?

Hvis man oddser meget, eller generelt er opdateret på diverse livescores, så er det ubegribeligt kedeligt, at ens streams er forsinket. Jeg live oddser en del på Real Madrid's kampe, da det oftest er der pengene er - specielt sidste sæson, og her var det et kæmpe problem for mig, at samtlige bettingsider kører tingene live kontra Strive.
Det skal lige siges, at det selvfølgelig også er sådan på tv, da der oftest der også er nogle forsinkelser, men slet ikke i samme grad.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe

Om Vores Rivaler IX 1 måned 10 timer siden #7154

• El_Juan
  • El_Juan's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Dios skrev:
De 2 største bomber i transfervinduet bliver ikke i Real Madrid, men derimod i Juve.
Pogba og Pep bliver offentliggjort efter Chl finalen.

Det kommer for alvor til at sætte gang i svingdørene.

Hvorfor i alverden tror du det kommer til at ske? Pogba, måske. Pep, nej.

Italienske medier skriver i dag, at Juve er ude efter Sarri, mens Poch og Mou skulle være de næste på listen. Og Pep har understreget, at han ikke skal nogle steder.

Vi må vente og se :) Mig bekendt er Pep til møde med Juve ledelsen netop nu, hvor de drøfter tingene. Det hænger meget godt sammen med, at Conte endnu ikke er blevet præsenteret i Inter eller Juve endnu. Juve har Conte som 2. prioritet, og alting er stort set på plads, men Moratti presser på for at få ham til at skrive med dem.

Jeg har det fra samme kilde, som breakede Higuain og Ronaldo handlerne langtid før alle andre medier. Pjanic er definitivt også solgt for at få plads til netop Pogba.

@mortenj.

Angiveligt skulle det være, fordi City har kontakt med Pochettino, men den er trods alt mere usikker.

Moratti? Det er længe siden du har hørt noget om Inter og deres ejerskab/præsidentforhold? :-))

Hvis din hemmelige kilde nævner Moratti, så er det svært at tage det seriøst :-D

Haha min fejl :D Det siger alt om min interesse for italiensk fodbold. Men der er selvfølgelig tale om Marotta :) Med din viden, så burde du automatisk rette mig :D

Holder du stadig på Pogba og Pep til Juve? :-D

Conte er forlængst præsenteret i Intet. Og i dag er det er så offentliggjort, at Sarri overtager roret i Juventus.

Er meget spændt på hvordan Cristiano kommer til at passe ind i Sarris stramme 4-3-3. Det var svært for ham med Hazard, indtil han indså at Hazard havde brug for frihed og det var den individuelle kvalitet der flere gange gjorde forskellen. Det var tydeligt, at han ikke passede ind i Sarris koncept og stil, så det kan blive en udfordring med CR7.

Lampard meldes i øvrigt på vej fra Derby til Chelsea som Sarris afløser.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 8 timer siden #7155

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
@El_Juan.

Haha, din fedtspiller :D Da det gik op for dig snakken var reel, og du ikke var den første der opdagede det, så trak du snuden til dig, og er først kommet frem nu. Det er dog heller ingen hemmelighed, at Pep for længst afviste Juve, selvom mødet var reelt på hotellet, og interessen var der fra Pep's side af.

Jeg tror desværre Pogba vælger Real Madrid fremfor Juve, fordi Zidane på mærkværdig vis anser ham som den bedste franske spiller i historien. Når Zidane ringer, så afviser man ham ikke, og det tror jeg er den eneste grund til han havner i Real Madrid og ikke Juve. Derudover så passer det heller ikke ligefrem Pogba skide godt, at det var Sarri som blev Juve træner. Han udtalte jo, at han synes Pogba er noget overvurderet, hvor imod Allegri og Pogba havde et forhold som Zidane har med Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 7 timer siden #7156

• El_Juan
  • El_Juan's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
@El_Juan.

Haha, din fedtspiller :D Da det gik op for dig snakken var reel, og du ikke var den første der opdagede det, så trak du snuden til dig, og er først kommet frem nu. Det er dog heller ingen hemmelighed, at Pep for længst afviste Juve, selvom mødet var reelt på hotellet, og interessen var der fra Pep's side af.

Jeg tror desværre Pogba vælger Real Madrid fremfor Juve, fordi Zidane på mærkværdig vis anser ham som den bedste franske spiller i historien. Når Zidane ringer, så afviser man ham ikke, og det tror jeg er den eneste grund til han havner i Real Madrid og ikke Juve. Derudover så passer det heller ikke ligefrem Pogba skide godt, at det var Sarri som blev Juve træner. Han udtalte jo, at han synes Pogba er noget overvurderet, hvor imod Allegri og Pogba havde et forhold som Zidane har med Benzema.

Snakken som Sarri var mere reel allerede på daværende tidspunkt. Flere medier meldte om dette end de meldte om Pep-rygtet (det eneste sted jeg hørte om det var herinde). Jeg troede aldrig på Pep-rygtet, heller ikke på daværende tidspunkt, hvilket jeg også nævnte. Sarri-snakken var langt mere reel.

Og ja. Nu er det officielt. Og jeg ramte 2/2! :-D
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7157

• JesperA
  • JesperA's profilbillede
  • Platin bruger
Til gengæld tror jeg det passer den tykke argentiner strålende at det blev Sarri

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7158

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
JesperA skrev:
Til gengæld tror jeg det passer den tykke argentiner strålende at det blev Sarri

Maradona?

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7159

• JesperA
  • JesperA's profilbillede
  • Platin bruger
Higuain

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7160

Stort tillykke til Atlético Madrid med købet af Joao Felix. Han er ifølge Record ankommet til Madrid for at skrive kontrakt.

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7161

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Administrationen skrev:
Stort tillykke til Atlético Madrid med købet af Joao Felix. Han er ifølge Record ankommet til Madrid for at skrive kontrakt.

200 mil, avs avs

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7162

asp3200 skrev:
Administrationen skrev:

200 mil, avs avs

"Kun" 120 millioner €, ikke?

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7163

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Uanset tilhørsforhold i La Liga. Så er det glædeligt at se tiltrækningskraften er intakt.

Selvom Joao ikke er en stjerne så er han et kæmpe talent og sammen med Jovic en af de mest som de e angribere i Europa. Det er sundt for Ligaen.
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Om Vores Rivaler IX 4 uger 1 dag siden #7164

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Administrationen skrev:
asp3200 skrev:
Administrationen skrev:

200 mil, avs avs

"Kun" 120 millioner €, ikke?

Nå, mente hans frikøbs pris var 200.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.