Om Vores Rivaler IX

7 år 1 dag siden #7177 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Jbner skrev: Hvis rygterne taler sandt, om Neymar og Mbappés forhold, så håber jeg virkelig vi holder fingrene fra Neymar, da det alt andet lige vil gøre et køb af Mbappé mindre sandsynligt. Neymar er en fantastisk fodboldspiller, men står valget mellem ham og Mbappé, behøver jeg ikke tænke mig om mere end et sekund

10 fugle i hånden er bedre en 1 på taget eller sådan noget :-). Er vi 100p sikre på at Mbappe kommer næste år?? Er det done deal ? Hvad hvis han bliver invalid (gud forbyde det) eller han får tilbudt det halve af Qatar ...

Hvis Neymar er sat til salg, vil det være helt galt at vi ikke byder på ham. Det er simpelthen ikke x faktor vi kan få men X^2 faktor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 dag siden #7178 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Haha. Hans karriere er ved at stagnere. Klassisk brasiliansk / sydamerikansk at det flader ud, når pengene er tjent hjem til hele favelaen.

Omvendt er han blevet ret gennembrudsstærk i soveværelset, hvor end ikke det stærkeste forsvar kan holde han ude.

#barcadna

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn, Chamartin

7 år 1 dag siden #7179 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har intet tilovers for Neymar. Han har endnu intet gjort i sin europæriske karriere som ikke hviler på andre og bredere skuldre. På landsholdet har han også været en kæmpe nul-bon. Han er jo SÅ uendeligt langt fra at bære sit hold som en Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo, Romario, Bebeto, som han så gerne ser sig sammenlignet med, gjorde det...

Forlader Barcelona på en respektløs måde og gjorde regning uden vært da han selvudnævnte sig selv som verdens bedste fordi han regnede med at Messi og Ronaldo var ved at være passé. Tager til Paris med en uhørt økonomisk pakke og har siden da ikke lavet andet end at ligge skadet i samtlige vigtige kampe, fyret den af på klubber med sine cancer-brasser-venner, været impliceret i det ene fysisk håndgemæng efter det andet, træner-konflikter, konflikter med trup-kammerater, ødelagt sit eget image med en voldtægtssag på nakken og så blev han ovenikøbet rent sportsligt, inden det hele egentlig var startet, overhalet indenom af en fransk teenager.. Som han så angiveligt ikke skulle have bestilt andet end at mobbe for sit udseende med sin usympatiske, utiltalende brasilianske bande.

Neymar er et fucking fjols og jeg ser hellere Bale på livstidskontrakt i klubben end Neymar, hans far, hans vamle posse, hans problemer, hans sportslige lige-ved-og-næsten talent, hans krukkerier leveret på hip-hop/small time gangster-manér. Jeg magter det ikke og ønsker Barcelona tillykke med et elendigt transfer.

Griezmann og Neymar. Fedt at købe natklub modeller frem for fodboldspillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, El Siete, Kimbo, Evden, JesperThomsen

7 år 1 dag siden #7180 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
97 kampe og 60 mål, som 27-årig. Neymar en nulbon på landsholdet? Skulle vi nu ikke liiiige.. Synes nu ellers når jeg har set Brasilien spille til slutrunder de seneste par gange, at Neymar netop nok er den eneste som tager ansvar på det hold.

Men ellers enig, jeg så også helst andre spillere til klubben. Jeg havde ikke samme holdning for et år siden, men meget vand og mange skader og skandaler er løbet under broen siden.

DC19

7 år 1 dag siden #7181 af mohbar
Ja man kan sige meget om Neymar og personligt kan jeg slet ikke lide ham. Men fodbold fagligt er han af de ypperste og ser ham være en af de få der kan afgøre selv de sværeste kampe.

Med sådan en spiller på banen kan du som modstander aldrig stille den rette taktik eller forsvar fordi han er så irriterende uforudsigelig.

7 år 1 dag siden #7182 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev: 97 kampe og 60 mål, som 27-årig. Neymar en nulbon på landsholdet? Skulle vi nu ikke liiiige.. Synes nu ellers når jeg har set Brasilien spille til slutrunder de seneste par gange, at Neymar netop nok er den eneste som tager ansvar på det hold.

Men ellers enig, jeg så også helst andre spillere til klubben. Jeg havde ikke samme holdning for et år siden, men meget vand og mange skader og skandaler er løbet under broen siden.

Han har én confederations cup med Brasilien tilbage i 2013 med Kaka og Ronaldinho.. Som bannerfører har han jo skuffet hver gang det gjaldt. Det et Messi-pinligt. Tilskriver ikke hans mål med Ecuador nogen større værdi.

7 år 1 dag siden #7183 af mohbar

-#7- skrev: 97 kampe og 60 mål, som 27-årig. Neymar en nulbon på landsholdet? Skulle vi nu ikke liiiige.. Synes nu ellers når jeg har set Brasilien spille til slutrunder de seneste par gange, at Neymar netop nok er den eneste som tager ansvar på det hold.

Og mere end 40 assists for Brasilien.. Han er 3 mest scorede for landsholdet.

7 år 1 dag siden #7184 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig er Neymar en fremragende fodboldspiller, men hans attitude, image og cirkus-fodbold er da det sidste vi har brug for med den sæson der står for døren. Jeg forventer at se målrettede spillere der vil kæmpe for trøjen, og rette op på en fadæse-sæson, ved at dø med støvlerne på. Alle de problemer uden for banen som Neymar bringer med sig, er med til at skabe splid i truppen, og interne magtkampe som vi allerede har haft rigeligt af.. Derudover ser jeg ham ikke ligefrem som en spiller der holder 7-8 mere på højeste niveau, det lader til at han har andre prioriteter, samt en skrøbelig fysik. Lad ham klovne rundt og være kongen af Frankrig. Han skiftede fra Barca for at træde ud af Messis skygge og hvordan går det, lad dem endelig kaste Coutinho, Dembele og penge efter ham, det vil være den dårligste transfer i Europa siden Eto’o, Hleb og en formue for Zlatan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 1 dag siden #7185 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

Han har én confederations cup med Brasilien tilbage i 2013 med Kaka og Ronaldinho.. Som bannerfører har han jo skuffet hver gang det gjaldt. Det et Messi-pinligt. Tilskriver ikke hans mål med Ecuador nogen større værdi.

Og en OL guldmedalje fra 2016, hvor han scorede i finalen i ordinær spilletid, og sparkede det afgørende straffe i mål i straffesparkskonkurrencen, hvis vi skal være pedantiske. Men altså, jeg er også af den overbevisning at både Brasilien og Argentina fejler på trods af Neymar og Messi, og ikke på grund af.

DC19

7 år 1 dag siden #7186 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Nul-bon på landsholdet!? Ej come on. Det er spørgsmål om tid før han bliver den mest scorende spiller på landsholdet (overgår legendariske Pelé).

7 år 17 timer siden #7187 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Nul-bon på landsholdet!? Ej come on. Det er spørgsmål om tid før han bliver den mest scorende spiller på landsholdet (overgår legendariske Pelé).

Inden folk kammer helt over over hans landsholdsstats, så kig lige på hvor mange af målene, der er sat ind i ligegyldige venskabskampe: 41 mål svarende til 68%.
Til sammenligning har CR7 lavet 17 mål ud af i alt 85 mål i venskabskampe - præcis 20%.

Kilde: Transfermarkt
Følgende bruger(e) sagde tak: nono

6 år 11 måneder siden #7188 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Ifølge rygterne så er Juventus meget tæt på De Ligt og Rabiot. Bliver spændende se dem i Champions League med De Ligt, Rabiot og Ramsey. Og muligvis Chiesa.

Når Sergio Ramos går på pension - skal vi gå efter De Ligt!

Leveret af Kunena Forum