Om Vores Rivaler IX
Cristiano7 skrev: Ifølge rygterne så er Juventus meget tæt på De Ligt og Rabiot. Bliver spændende se dem i Champions League med De Ligt, Rabiot og Ramsey. Og muligvis Chiesa.
Når Sergio Ramos går på pension - skal vi gå efter De Ligt!
En 19årig De Ligt og en midtbane med Rabiot og Ramsey? Jeg synes ærlig talt det ser ud som endnu en lang næse til Juventus i CL. Alt hænger stadig på Ronaldo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Cristiano7 skrev: Ifølge rygterne så er Juventus meget tæt på De Ligt og Rabiot. Bliver spændende se dem i Champions League med De Ligt, Rabiot og Ramsey. Og muligvis Chiesa.
Når Sergio Ramos går på pension - skal vi gå efter De Ligt!
€12M+ bonusser og muligvis helt op til 20M årligt på en 5-årig kontrakt. Det er sgu helt blæst.
bleacherreport.com/articles/2842298-repo...s-in-eur70m-transfer
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Appellerer for hånd på bolden ved målmanden
Appellerer for at Chile-spiller skal have kort for at tackle baneløberen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Selvfølgelig en aldrende herre, men alt andet end lige en stor svækkelse af Atl. Madrid. Hold kæft hvor har den mand gjort der godt for dem.
Kunne godt unde han succes i Inter.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Det ser ud til at jeg kommer til at æde mine ord omkring at Barca ikke henter både Griezmann og Neymar. Nuvel meget kan nå at ske endnu, men det ser unægteligt ud til at de får lidt af en offensiv. Ikke at jeg tror de kommer til at være mindre afhængige af Messi af den grund. Deres lønbudget må også nå nye faretruende højder. De ligger i forvejen over UEFA's grænseværdi for hvor stor en del af ens udgifter der bør gå til lønninger ift. at have en sund økonomi.
Jeg forstår ikke FFP, hvis Barca kan hente Ney og Griezman. Har de ikke hentet langt dyrere ind, end de har solgt?
Men jeg tror stadig ikke, at det sker... hvad med Dembele OG Coutinho? Lægger man begge de projekter i graven?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ramos4 skrev: Det ser ud til at jeg kommer til at æde mine ord omkring at Barca ikke henter både Griezmann og Neymar. Nuvel meget kan nå at ske endnu, men det ser unægteligt ud til at de får lidt af en offensiv. Ikke at jeg tror de kommer til at være mindre afhængige af Messi af den grund. Deres lønbudget må også nå nye faretruende højder. De ligger i forvejen over UEFA's grænseværdi for hvor stor en del af ens udgifter der bør gå til lønninger ift. at have en sund økonomi.
Barca er ved at købe sig op i en krog. Se bare Real Madrids udfordring med Bale. Hvor er køberne der kan løfte lønnen når/hvis Neymar, Griezmann eller Suarez ikke fungerer? Iøvrigt nogle mystiske køb rent moralsk - en Griezmann der på den mest ydmygende måde gav dem en kurv for at hyppe egne kartofler, mens Neymar skred for herefter at svine klubbens ledelse til, foruden at kaste sig ud i et juridisk efterspil.
Fatter ikke hvad man vil med de her to hjerteløse lejesvende. Nu giver man dem en kæmpe løn og jeg vil blot tage popcornene frem og glæde mig til, at problemerne begynder at melde sig. Det bliver ikke kønt.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: En trio bestående af Neymar-Messi-Griezmann er fuldstændig grotesk vanvittigt. Endnu et år hvor vi ikke kommer i nærheden af la liga titel. I stedet forstærker vi vores direkte konkurrent til anden pladsen med Cabellos og rygte om James til Atl. Madrid.
Fatter ikke hvor pengene kommer fra? Har Barcelona virkelig en bedre økonomi end RM, således de kan købe både Griezmann og Neymar?