Om Vores Rivaler IX
fiatten skrev: Sad lige og så statistik og resultater af kampene i La Liga. Og jeg var i chok over antal røde kort.
Fik talt 6 røde kort i 10 kampe.
Bare wow. Er det VAR, der er ‘skyldig’ her,,, eller er det bare en vild tilfældighed? :-D
Mindst to af de 6 er pga. en regelændring. Det er vist ikke VAR's skyld.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev:
JimmyBroe skrev: Han spiller i MLS for Atlanta og har før tørnet ud for Torino med mindre succes. Men hold kæft han smadre den liga og har gjort det i to sæsoner nu.
Jeg troede det var Atlanta i Italien...
Hvad bliver det næste du fisker op for Reals talentspejder? Abdul fra den kurdiske superliga, der har scoret 13 kampe i træk? :-)
Der findes ikke noget hold i Serie A med navnet Atlanta:D Jeg ved godt du mener Atalanta.
Jeg tænker at MLS kvalitetsmæssigt kan sammenlignes med Æresdivisionen. Jeg ved godt det er en liga 2-3 niveauer under La Liga.
Men det er alligevel en bedrift at levere de tal han har gjort de sidste år. Og så er jeg helt vild med hans målfejring:D
Jeg er her stadig XOXO
Ødegaard og Reguilon stemplede i den grad også ind. Fantastisk præstation af begge, især venstrebacken, som også er på rundens hold hos MARCA: www.marca.com/futbol/bar-budweiser/2019/...2601db8228b4578.html
Neymar-sagaen kører i øvrigt videre. I lørdags lød det sådan her fra Guillem Balague: . I dag melder fra spanske medier så, at Neymar til Barca er back on. Sjovt nok efter Bayern har præsenteret Countinho.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
El_Juan skrev: Hvilken fantastisk start på den nye La Liga-sæson! Masser af mål, overraskelser og drama. Oprykkerne tog points, Barca snublede takkede være et fantom-mål af Aduriz (det første mål i hans sidste sæson - og hvilket ét), Real Madrid var solide og stærke trods det at de stillede med de sædvanlige - den gamle garde - og Joao Felix stemplede i den grad ind.
. I dag melder fra spanske medier så, at Neymar til Barca er back on. Sjovt nok efter Bayern har præsenteret Countinho.
Ødegaard og Reguilon stemplede i den grad også ind. Fantastisk præstation af begge, især venstrebacken, som også er på rundens hold hos MARCA: www.marca.com/futbol/bar-budweiser/2019/...2601db8228b4578.html
Neymar-sagaen kører i øvrigt videre. I lørdags lød det sådan her fra Guillem Balague:
Åh hvor er det rart at høre på en der ved hvad han snakker om. På hans kanal lægger han kun videoer op ret sjældent. Han burde udkomme på daglig basis. Er der nogen der ved om han gør det?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
El_Juan skrev: Hvilken fantastisk start på den nye La Liga-sæson! Masser af mål, overraskelser og drama. Oprykkerne tog points, Barca snublede takkede være et fantom-mål af Aduriz (det første mål i hans sidste sæson - og hvilket ét), Real Madrid var solide og stærke trods det at de stillede med de sædvanlige - den gamle garde - og Joao Felix stemplede i den grad ind.
. I dag melder fra spanske medier så, at Neymar til Barca er back on. Sjovt nok efter Bayern har præsenteret Countinho.
Neymar-sagaen kører i øvrigt videre. I lørdags lød det sådan her fra Guillem Balague:
Åh hvor er det rart at høre på en der ved hvad han snakker om. På hans kanal lægger han kun videoer op ret sjældent. Han burde udkomme på daglig basis. Er der nogen der ved om han gør det?
Ikke på daglig basis. Han er lige kommet tilbage fra sommerferie. Han gør sig på sin egen YouTube-kanal, BBC Radio 5 og hos AS. Kan ikke huske om han er på andre steder, men det mener jeg ikke at han er.
BBB skrev: Han plejede ofte at være med på Sky, når det handler om la liga.
True that. Ved dog ærlig talt ikke, om han stadig er hos Sky. Dog ikke utænkeligt, at de henviser til ham i ny og næ.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Der er ikke en millimeter chance for, at PSG sælger for under 180 mio euro.
Barca har lejet Coutinho til Bayern, men medmindre han udretter mirakler, så tror jeg ikke Bayern vil købe ham for 120 mio euro(28 år næste år).
Derfor risikere de næste år, at have en offensiv der består af Messi, Suarez, Neymar, Dembele, Coutinho og Griezmann. Alle sammen med kæmpe lønninger. Dembele og Coutinho vil de ikke kunne sælge medmindre de sluger nogen kæmpe kameler.
De kan også går den anden vej med Coutinho bliver en stjerne og Dembele får en stor sæson, men det peger mere den anden vej.
Og sidst men ikke mindst. Hvorfor vil Barcelona overhovedet have Neymar? De har jo købt Griezmann? Det giver jo ikke mening rent logisk, også taget i betragtning, at han skred fra dem. Ikke nok med det, så ventede han lige til datoen efter hans loyalitetsbonus.. Retsag og alt det der.
Jeg tror der er en person som mere end den noget andre vil have Neymar, og det er Messi. Messi vil gerne vinde CL og har peget på, at Neymar skal købes.
Dembele er i øvrigt lige blevet skadet og er ude i en måned. Wowser. Vi skal vist ikke brokke os for meget over vores skader efterhånden.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kiwes skrev: Vi har vores problemer med skader, men det har Barca i den grad også. Dembele ude i 5 uger . Så ryger han nok ikke med i en aftale med PSG. Tænk at have givet så meget for en spiller der er mere skadet end Bale.
Så er det heller ikke værre. Suarez er kun ude mod Betis. Messi er tilbage mod Betis. Dembele har ikke formået at slå igennem endnu. Han er stadigvæk en ubeskrevet blad i Barcelona.
Vi har trods alt Hazard ude i 3-4 uger og Asensio hele sæsonen. Rodrygo og Mendy er også skadet.
Har Messi egentlig været med i preseason? Det kunne være fedt, hvis han skulle bruge 3-4 kampe på at komme igang? Men mon ikke han allerede skyder Betis i synk på Søndag??