Om Vores Rivaler IX
Så må det være Neymar vi går efter. Hvis van de Beek er eneste spiller vi henter resten af vinduet, så bliver jeg lidt skuffet hvertfald.
Edit: Ja okay Tottenham har selvfølgelig hentet Le Celso, så hvis de sælger Eriksen til United, har vi en chance for Pogba I guess. Eller vi kan hente Eriksen. Men det virker unlikely at United sælger Pogba efter et overordnet stille og sløvt vindue som helhed.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: United har ikke hentet nogen til midtbanen (heller ikke som erstatning for Herrera) så Pogba er ikke et issue mere.
Så må det være Neymar vi går efter. Hvis van de Beek er eneste spiller vi henter resten af vinduet, så bliver jeg lidt skuffet hvertfald.
Edit: Ja okay Tottenham har selvfølgelig hentet Le Celso, så hvis de sælger Eriksen til United, har vi en chance for Pogba I guess. Eller vi kan hente Eriksen. Men det virker unlikely at United sælger Pogba efter et overordnet stille og sløvt vindue som helhed.
Men er det engelske vindue ikke lukket her kl 19 dansk tid? Som jeg forstod det lukkede det i dag kl 18 engelsk tid, og så kan de jo ikke sælge Eriksen til United længere
Edit: Det lukkede åbenbart kl 18 dansk tid i følge PLs egen side. Der kan selvfølgelig være handler der ikke er offentliggjort endnu, men de kan i hvert fald ikke handle mere
www.premierleague.com/news/1213395
Jbner skrev:
Ramos4 skrev: United har ikke hentet nogen til midtbanen (heller ikke som erstatning for Herrera) så Pogba er ikke et issue mere.
Men er det engelske vindue ikke lukket her kl 19 dansk tid? Som jeg forstod det lukkede det i dag kl 18 engelsk tid, og så kan de jo ikke sælge Eriksen til United længere
Ah, selvfølgelig, tanketorsk.
Ja så får vi hvertfald slet ikke Pogba. Det vil være et kæmpe fallit for United og de vil stå uden midtbane.
Spændende hvad der så sker og hvem vi så henter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Først missede vi Mbappe og så Felix..
Zyconith skrev: Fantastiske to mål af Joao Felix. Jeg er efterhånden overbevist om, at lillesøster kommer til at triumfere i den indbyrdes kappestrid om at være Madrids - hvis ikke Spaniens - bedste hold.
Det ligner i hvert fald at Portugal er sikker på at have en værdig afløser til Cristiano.
Derudover, så lavede vi jo en vanvittig handel da vi skippede Ronaldo til den pris.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg havde troet Vinicious vil blive bedre, men han har lignet en boldmongol foran kassen i preseason.
Rodrygo blegner jo også i sammenligningen. Han viste heller ikke en skid i preseason.
Vi taler om, at vores spejder har været ude i god tid og spotte gigantiske talenter i brasillien, men ligenu virker de ikke særlig gode. Hvorfor har de ikke spottet Felix i nabolandet?