Om Vores Rivaler IX

3 måneder 6 dage siden #7381 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
Spanske medier mener at vide, at Barcelona lejer Neymar og derefter køber ham permanent næste sæson (meget lig Mbappé-handlen), mens de udlejer Coutinho til en London PL-klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 5 dage siden #7382 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Øv... Lo Celso skifter angiveligt til Tottenham. Var ellers dejligt at se ham i La Liga sammenhæng.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

3 måneder 5 dage siden #7383 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
United har ikke hentet nogen til midtbanen (heller ikke som erstatning for Herrera) så Pogba er ikke et issue mere.

Så må det være Neymar vi går efter. Hvis van de Beek er eneste spiller vi henter resten af vinduet, så bliver jeg lidt skuffet hvertfald.

Edit: Ja okay Tottenham har selvfølgelig hentet Le Celso, så hvis de sælger Eriksen til United, har vi en chance for Pogba I guess. Eller vi kan hente Eriksen. Men det virker unlikely at United sælger Pogba efter et overordnet stille og sløvt vindue som helhed.

Sue me.
Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved Ramos4.

3 måneder 5 dage siden #7384 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: United har ikke hentet nogen til midtbanen (heller ikke som erstatning for Herrera) så Pogba er ikke et issue mere.

Så må det være Neymar vi går efter. Hvis van de Beek er eneste spiller vi henter resten af vinduet, så bliver jeg lidt skuffet hvertfald.

Edit: Ja okay Tottenham har selvfølgelig hentet Le Celso, så hvis de sælger Eriksen til United, har vi en chance for Pogba I guess. Eller vi kan hente Eriksen. Men det virker unlikely at United sælger Pogba efter et overordnet stille og sløvt vindue som helhed.

Men er det engelske vindue ikke lukket her kl 19 dansk tid? Som jeg forstod det lukkede det i dag kl 18 engelsk tid, og så kan de jo ikke sælge Eriksen til United længere

Edit: Det lukkede åbenbart kl 18 dansk tid i følge PLs egen side. Der kan selvfølgelig være handler der ikke er offentliggjort endnu, men de kan i hvert fald ikke handle mere
www.premierleague.com/news/1213395
Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved Jbner.

3 måneder 5 dage siden #7385 af Ramos4

Jbner skrev:

Ramos4 skrev: United har ikke hentet nogen til midtbanen (heller ikke som erstatning for Herrera) så Pogba er ikke et issue mere.

Men er det engelske vindue ikke lukket her kl 19 dansk tid? Som jeg forstod det lukkede det i dag kl 18 engelsk tid, og så kan de jo ikke sælge Eriksen til United længere

Ah, selvfølgelig, tanketorsk.

Ja så får vi hvertfald slet ikke Pogba. Det vil være et kæmpe fallit for United og de vil stå uden midtbane.

Spændende hvad der så sker og hvem vi så henter.

Sue me.

3 måneder 5 dage siden #7386 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt nok United beholder en spiller der gerne vil væk. Det har jeg aldrig forstået. Hvem er det godt for?
Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved Real HWL.

3 måneder 5 dage siden #7387 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes det virker ret vildt at United ikke har erstattet Lukaku

3 måneder 3 dage siden #7388 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Fantastiske to mål af Joao Felix. Jeg er efterhånden overbevist om, at lillesøster kommer til at triumfere i den indbyrdes kappestrid om at være Madrids - hvis ikke Spaniens - bedste hold.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB, Bismo

3 måneder 3 dage siden #7389 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Han virker som en klar opgradering sammenlignet med Griez. Kan vise sig at blive alle pengene værd.
Sidste redigering: 3 måneder 3 dage siden ved Bismo.

3 måneder 3 dage siden #7390 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har skreget om Joao Felix de sidste 6 måneder. Det er et enestående talent de har fået fingrene i.

Først missede vi Mbappe og så Felix..

3 måneder 3 dage siden #7391 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Fantastiske to mål af Joao Felix. Jeg er efterhånden overbevist om, at lillesøster kommer til at triumfere i den indbyrdes kappestrid om at være Madrids - hvis ikke Spaniens - bedste hold.

Det ligner i hvert fald at Portugal er sikker på at have en værdig afløser til Cristiano.

3 måneder 3 dage siden #7392 af Ramos4
Pfff Vinicius er sgu da også pisse god..

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.