Om Vores Rivaler IX

2 måneder 3 uger siden #7417 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev: Coutinho til Bayern på lån er officielt

Barca håber vel at hans værdi stiger, så man kan sælge ham for et højere beløb næste år.

Vigtigere: betyder dette at Neymar hentes? Hvis ikke er det da en forringelse af holdet.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #7418 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Så trækker jeg det i mig, at Bayern har haft et knap så veludført vindue ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

2 måneder 3 uger siden #7419 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

JesperA skrev: Coutinho til Bayern på lån er officielt

Barca håber vel at hans værdi stiger, så man kan sælge ham for et højere beløb næste år.

Vigtigere: betyder dette at Neymar hentes? Hvis ikke er det da en forringelse af holdet.

Som jeg ser det, er en låneaftale den eneste måde Neymar havner i Barca, og hvis PSG går med til dette er de fandme til grin.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

2 måneder 3 uger siden #7420 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det lader ikke til at Barca kan give et tilfredsstillende bud til PSG.

Sandsynligheden er trods alt nok størst for at Neymar bliver i PSG.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

2 måneder 3 uger siden #7421 af ChrillRM14
Ceballos spiller en fantastisk kamp for Arsenal i dag. Han styrer hele midtbanen med en masse gennembrudsstyrke og aggressivitet. Godt, han kun er der på en lejeaftale.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Real HWL, Raul7-2880, andreashn, Bismo, elle44, PMO, Evden

2 måneder 3 uger siden #7422 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Ceballos spiller en fantastisk kamp for Arsenal i dag. Han styrer hele midtbanen med en masse gennembrudsstyrke og aggressivitet. Godt, han kun er der på en lejeaftale.

Det smerter mig virkeligt at Ceballos ikke er fast starter hos os. Endelig finder vi den nye Iniesta og så ser Zidane sig sur på ham. Det er ubegribeligt.

2 måneder 3 uger siden #7423 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Min Arsenal fan af en bror er træt af, at de ikke har en købsoption :)

De er vilde med ham.

2 måneder 3 uger siden #7424 af ChrillRM14

nono skrev:

ChrillRM14 skrev: Ceballos spiller en fantastisk kamp for Arsenal i dag. Han styrer hele midtbanen med en masse gennembrudsstyrke og aggressivitet. Godt, han kun er der på en lejeaftale.

Det smerter mig virkeligt at Ceballos ikke er fast starter hos os. Endelig finder vi den nye Iniesta og så ser Zidane sig sur på ham. Det er ubegribeligt.

Det har også været min pointe i min kritik af denne sommer, hvor man skipper spillere som Ceballos afsted... han har jo talentet, men bliver ikke ‘udviklet’ ordenligt i rammerne i Real. Det er sgu ærgerligt, når netop han formentlig kunne være med til at skabe nogle fornødne ændringer på holdet.

2 måneder 3 uger siden #7425 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

Men i denne sæson ville han alligevel ikke få kontinuerlig spilletid i Real, så det er da helt optimalt hvis han får fast spilletid hos et top-6 hold i en rigtig god liga som den engelske. Og fast, kontinuerlig spilletid er hvad han desperat har brug for nu og så får vi bare en endnu bedre Ceballos tilbage næste sæson.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44, Fondo_Sur

2 måneder 3 uger siden #7426 af ChrillRM14

El Siete skrev:

nono skrev:

Men i denne sæson ville han alligevel ikke få kontinuerlig spilletid i Real, så det er da helt optimalt hvis han får fast spilletid hos et top-6 hold i en rigtig god liga som den engelske. Og fast, kontinuerlig spilletid er hvad han desperat har brug for nu og så får vi bare en endnu bedre Ceballos tilbage næste sæson.

Enig som udgangspunkt, men altså... så ringe som holdet spillede sidste sæson, så burde det jo netop være tidspunktet, hvor man evt kunne tænke, at man måske skulle stykke midtbanen anderledes sammen :) men ja, nu får vi forhåbentlig en endnu bedre version af Ceballos tilbage.

2 måneder 3 uger siden #7427 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

El Siete skrev:

nono skrev:

Enig som udgangspunkt, men altså... så ringe som holdet spillede sidste sæson, så burde det jo netop være tidspunktet, hvor man evt kunne tænke, at man måske skulle stykke midtbanen anderledes sammen :) men ja, nu får vi forhåbentlig en endnu bedre version af Ceballos tilbage.

Jeg er også enig, men man kender også bare Zidane i øjeblikket og kommer Pogba ikke, så er det bare den gamle trio på midten og Ceballos ville kigge langt efter relevante minutter. Lad ham gøre det SÅ godt at han ikke kan overses til næste sæson. Har altid set et stort lys i ham og han skal nok få det bevist.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14

2 måneder 3 uger siden #7428 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Ceballos mente, at han var klar til at være manden som man byggede holdet op omkring, og krævede var det 45 kampe denne sæson? Uanset hvor dårlige Kroos og Modric har været sidste sæson, så er Ceballos bare ikke god nok til det endnu. Det handler ligeså meget om, at vi ikke skal satse denne sæson. Ceballos ville ikke stå i skyggen, og derfor blev han udlejet. Selvfølgelig ville han være flot fyld i bredden, men det var ikke hvad han selv ønskede at være.
Dejligt at Ceballos spillede en god kamp. Vil bare lige pointere, at det ikke er alle Arsenal fans som synes han er fantastisk. Jeg kender 2, som begge skrev til mig, at jeg gjorde ham langt bedre end han var.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.