Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Både Cavani og Mbappe er skadede. Det trækker op til at Neymar bliver. Og dermed at vi henter van de Beek eller Eriksen - hvis nogen. Hmm.
Jeg håber ikke, at PSG træffer en beslutning ud fra, at to af holdets spillere er ude én måned.
Vi snakker altså om den måske største transfer i historien!
Hvis Neymar har sat sig for at han vil væk og PSG bliver tilbudt det de forlanger (inklusiv én eller flere offensive spillere), så sælger de forhåbentlig. Uagtede om de har to profiler ude i 1/10 af sæsonen.
Jeg kunne forstå hvis de to offensive profiler var ude i 3-6 måneder. Meeen de er hurtigt tilbage.
Jeg er her stadig XOXO
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: 100% at vi får en ny fax machine-gate i år.
Åh Gud. Simpelthen det mest pinlige og amatøragtigt nogensinde. Havde lykkeligt fortrængt det.
Ikke den fedeste situation vi er i. Guderne skal vide at vi kan bruge forstærkninger, men til hvilken pris :/
Jeg tror vi er i en situation hvor vi tage alt der kan lugte af ændring, neymar er professionale og han vil kun til Barcelona på grunde af nogle venner, ikke fordi han er fan af den klub, iøvrigt Raul var fan af atl Madrid men han er stadig legenden over alle legender i RealRamos4 skrev: Neymar likede i øvrigt to billeder på Insta efter Barcelonas sejr i går. Ikke at man skal fluekneppe. Men han vil tydeligvis helst til Katalonien. Det føles lidt dumt at vi jagter ham så intenst og håber han kan redde os fra elendigheden. Han gider os kun hvis hans 1. prioritet glipper.
Ikke den fedeste situation vi er i. Guderne skal vide at vi kan bruge forstærkninger, men til hvilken pris :/
www.marca.com/en/football/barcelona/2019...2601dd61c8b4588.htmlBarcelona director Javier Bordas has revealed that the Catalan club are getting closer to reaching an agreement with Paris Saint-Germain over the signing of Neymar.
Neymar skulle mere eller mindre være på plads i FC Barcelona efter dagens møde, og man venter vidst kun på at gøre det officielt.
Messi, Griezmann, Neymar og Suárez - ikke en dårlig fronttrio.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
www.marca.com/en/football/barcelona/2019...2601dd61c8b4588.htmlBarcelona director Javier Bordas has revealed that the Catalan club are getting closer to reaching an agreement with Paris Saint-Germain over the signing of Neymar.
Neymar skulle mere eller mindre være på plads i FC Barcelona efter dagens møde, og man venter vidst kun på at gøre det officielt.
Messi, Griezmann, Neymar og Suárez - ikke en dårlig fronttrio.
Det kan godt være at det går ud over deres defensiv. Det kan godt være Neymar er en nar og hans far er en bums. Men hooooooold nu bare kæft hvor er det bare for vild en trio. Det er ikke set vildere siden vores første galacticoæra med Guti, Raul, Ronaldo, Zidane og Figo.
Jeg plejer at være optimisten, men jeg er bange for at Real madrid kun lige har taget hul på en mørk og kold tid. Nu må vi se hvad der sker men det ser faretruende ud.
Jeg er her stadig XOXO
Ja lad os håbe det for ellers ser det sort ud.asp3200 skrev: Giver ingen mening at Barcelona har råd til at give 160-170 mil + 35 mil om året i 5 år. Deres budget væltes og må da betyde FFP straf og en grov en af slagsen.
Men Barcelona kommer ikke til at betale beløbet i år, de siger at 85 millioner bliver betalt næste år og resten bliver betalt i 2021 hvilket vil sige at hele prisen bliver modregnet i budget 2020 og 2020 så vil jeg sige at Barcelona har brugt 200 millioner euro indkøb i år det er ca 100 millioner mindre end os Real