Om Vores Rivaler IX

4 år 6 måneder siden #7453 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Kiwes skrev: Vi har vores problemer med skader, men det har Barca i den grad også. Dembele ude i 5 uger . Så ryger han nok ikke med i en aftale med PSG. Tænk at have givet så meget for en spiller der er mere skadet end Bale.


Så er det heller ikke værre. Suarez er kun ude mod Betis. Messi er tilbage mod Betis. Dembele har ikke formået at slå igennem endnu. Han er stadigvæk en ubeskrevet blad i Barcelona.

Vi har trods alt Hazard ude i 3-4 uger og Asensio hele sæsonen. Rodrygo og Mendy er også skadet.

Har Messi egentlig været med i preseason? Det kunne være fedt, hvis han skulle bruge 3-4 kampe på at komme igang? Men mon ikke han allerede skyder Betis i synk på Søndag??


Arh, nu taler du ikke helt sandt.
Messi træner ikke med gruppen endnu - så det ik sikkert han er med mod Betis. Suarez er meldt ude i 4 uger, så han spiller i det mindste heller ikke ude mod Osasuna - et i øvrigt historisk svært sted for Barca. Suarez og Hazard må være i samme situation. Rodrygo's skade giver jeg ikke meget for, da han er Castilla spiller, Mendy er så småt tilbage. Det selvfølgelig træls med Asensio.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7454 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Barca har skam også været ramt, de har eksempelvis også måtte undvære Umtiti stort set siden VM, og han er bestemt en vigtig spiller for dem. I mine øjne deres bedste forsvarsspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7455 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev: Barca har skam også været ramt, de har eksempelvis også måtte undvære Umtiti stort set siden VM, og han er bestemt en vigtig spiller for dem. I mine øjne deres bedste forsvarsspiller.


Har Lenglet ikke blot overhalet ham? Umtiti har da også siddet på bænken, når Lenglet og Pique har spillet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7456 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

JesperA skrev: Barca har skam også været ramt, de har eksempelvis også måtte undvære Umtiti stort set siden VM, og han er bestemt en vigtig spiller for dem. I mine øjne deres bedste forsvarsspiller.


Har Lenglet ikke blot overhalet ham? Umtiti har da også siddet på bænken, når Lenglet og Pique har spillet.


Efterfølgende jo, men det er mere fordi Umtiti har haft svært ved at finde det neveau han havde før hans skade.

Lenglet mener jeg i hvert fald ikke har samme topniveau som Umtiti havde før VM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7457 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Rygtet vil jo vide at Barca's ledelse slet ikke vil have Neymar, men går efter ham offentlig for at gøre flere medlemmer af spillertruppen glade, heriblandt Messi.

Dembele er i øvrigt lige blevet skadet og er ude i en måned. Wowser. Vi skal vist ikke brokke os for meget over vores skader efterhånden.


Det bliver i hvert fald meget sværere for dem at hente Neymar, når de to spillere PSG er interesserede i, pludselig er ude af ligningen. Lidt ironisk at de nu mangler to til venstrekanten og ikke kan købe en ny venstrekant af netop den årsag. Ved ikke lige hvem de så skulle sende til Paris og der står vi unægteligt stærkere med James og Navas bla.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7458 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved ikke helt, hvad der er mest smertefuldt. Den hovedpine jeg har haft det meste af dagen eller Carsten Sæbyes kommentering af APOEL-Ajax. Han er uden tvivl Danmarks suværent værste kommentator.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7459 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev: Jeg ved ikke helt, hvad der er mest smertefuldt. Den hovedpine jeg har haft det meste af dagen eller Carsten Sæbyes kommentering af APOEL-Ajax. Han er uden tvivl Danmarks suværent værste kommentator.


Jeg har ikke tænkt over det, hvad er der så slemt ved ham?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7460 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Det er fandme en absurd situation som udspiller sig i Inter vedr. Icardi. På papiret en af de bedste og kontinuerlige angribere i ligaen.
Han mistede sidste sæson anførerbindet og den nytilføjet kæmpe-belgier har stjålet hans rygnummer.
Han vil eftersigende gerne blive i Serie A. Men hvor? Juventus er måske mest oplagt men alligevel ikk. Alt andet vil vel være et skridt ned eller det samme.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7461 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Det er fandme en absurd situation som udspiller sig i Inter vedr. Icardi. På papiret en af de bedste og kontinuerlige angribere i ligaen.
Han mistede sidste sæson anførerbindet og den nytilføjet kæmpe-belgier har stjålet hans rygnummer.
Han vil eftersigende gerne blive i Serie A. Men hvor? Juventus er måske mest oplagt men alligevel ikk. Alt andet vil vel være et skridt ned eller det samme.


Inter vil ikke sælge til Juventus, Icardi vil helst/kun til Juventus. Inter vil gerne sælger til andre hold i ligaen (Inter og Juventus har et rigtig dårligt forhold).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7462 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX
Ødegaard som matchvinder for Real Sociedad mod Mallorca, uden Kubo, i dag.
Når der nu ikke er plads til ham i Real Madrid lige nu, tror jeg virkelig Sociedad er et godt sted for ham. Jeg glæder mig til at se ham i den hvide trøje en dag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7463 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Ødegaard med et mål og endnu en god kamp for Sociedad. Fortsæt endelig de gode takter. Det fedt hvor stor en rolle spilmæssigt han har fået i Sociedad, alt går igennem ham. Perfekt forberedelse til når han tager over for Modric.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7464 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Paris' dyreste dreng, Neymar, er igen ikke blevet udtaget til kamp. Det er en mærkelig og akavet situation de har fået skabt sig, og der er otte dage til transfervinduet lukker.

Kan ikke se hvad Nasser Al-Khelaifi skulle få ud af at beholde en spiller, der tilsyneladende ikke har lyst til at blive der, men mon ikke det bare er et forsøg på at presse så meget ud af FC Barcelona som overhovedet muligt.

Skørt hvis det ender med at de giver mere end hvad man solgte ham for. Han er blevet et år ældre, og har været plaget af skader, men man VIL åbenbart have ham ''hjem''.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce