Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #7465 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Ødegaard med et mål og endnu en god kamp for Sociedad. Fortsæt endelig de gode takter. Det fedt hvor stor en rolle spilmæssigt han har fået i Sociedad, alt går igennem ham. Perfekt forberedelse til når han tager over for Modric.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #7466 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Paris' dyreste dreng, Neymar, er igen ikke blevet udtaget til kamp. Det er en mærkelig og akavet situation de har fået skabt sig, og der er otte dage til transfervinduet lukker.

Kan ikke se hvad Nasser Al-Khelaifi skulle få ud af at beholde en spiller, der tilsyneladende ikke har lyst til at blive der, men mon ikke det bare er et forsøg på at presse så meget ud af FC Barcelona som overhovedet muligt.

Skørt hvis det ender med at de giver mere end hvad man solgte ham for. Han er blevet et år ældre, og har været plaget af skader, men man VIL åbenbart have ham ''hjem''.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Sahinovic.

1 måned 3 uger siden #7467 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

Mølbat skrev: Jeg ved ikke helt, hvad der er mest smertefuldt. Den hovedpine jeg har haft det meste af dagen eller Carsten Sæbyes kommentering af APOEL-Ajax. Han er uden tvivl Danmarks suværent værste kommentator.

Jeg har ikke tænkt over det, hvad er der så slemt ved ham?

Beklager det sene svar. Har først set dit svar nu. Carsten Sæbye gider ikke lave sin research, inden han skal kommentere en kamp. Ofte kommer han med små facts, som ikke er sande. Han er desuden heller ikke spændende at lytte til. Han har ingen interessante historier eller lignende. Derudover udtaler han nærmest også konsekvent navne forkert. Han har kommenteret en del engelske kampe i sit liv, og det er tydeligt, at han er for doven til at researche, hvordan navne på spillere skal udtales, og derfor bare går med det, som englænderne kalder spillere. En spiller som Sadio Mané har han eks. kaldt Marnay. Som sproglig student gør det ondt helt ind i sjælen at høre på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn, Chamartin, Ramos4

1 måned 3 uger siden #7468 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona stiller op med en særdeles uimponerende start-11 mod Betis iaften. Lad os håbe de også dummer sig.

1 måned 3 uger siden #7469 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Efter 2 kampe konstaterer jeg følgende om Atl. Madrid: De er hverken bedre eller dårligere end sidste sæson. Det handler stadig om at score et enkelt mål, og derefter overlades alt spil til modstanderen, hvor de så kan forsvare med 11 mand. De løber røven ud af bukserne, det må man give dem. Så må vi se hvordan tingene ser ud hvis/når Costa er med igen.

1 måned 3 uger siden #7470 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Ooooog det står 0-1 til Betis

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

1 måned 3 uger siden #7471 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
Sindssyg god start af Barca, men Betis foran første gang de er over midten.

1 måned 3 uger siden #7472 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Barcelona stiller op med en særdeles uimponerende start-11 mod Betis iaften. Lad os håbe de også dummer sig.

Ja lad os håbe det. Men samtidige sidder jeg med den følelse af, at vi har Zidane som træner og Jovic er den eneste nyindkøbte der har fået spilletid denne sæson. Så det er underordnet om Barca dummer sig i aften eller ej. Messi kommer alligevel tilbage og vinder ligaen for 11 gang... :-(
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Raul7-2880.

1 måned 3 uger siden #7473 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
Det er godt nok et svagt spillende Betis, men Barcelona spiller hurtigt og direkte. Noget Real ikke formår mod tilsvarende hold..... Og nu 4-1.

1 måned 3 uger siden #7474 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Ja right Messi. Men de kan altså godt uden ham...

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

1 måned 3 uger siden #7475 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Et hold der står lavt. Nogen hold kan bryde det ned, andre kan ikke. Sin Messi, sin Suarez, stadig 4 kasser.

Men vi er jo også mere et cup hold :)

Sue me.

1 måned 3 uger siden #7476 af Monour
Besvaret af Monour på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes hele klart at vi skal købe neymar
Vi har bruge for at give Barcelona et moralsk nederlag, for deres spil fungere ikke helt, nederlag mod Bilbao også en sejre på 5-2 mod Betis
5-2!!! Jeg er ikke imponeret men det kræver at vi viser muskler og køber neymar.
Jeg mener at købet af hazard er fin men når vi gå ud og bruger 300 millioner euro og stadigvæk spille med samme spillere som sidste år så tænker jeg, har vi virkelig kun handlet ind til bænken? Kunne vi ikke have givet 300 millioner for mbappe?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.