Om Vores Rivaler IX
Ramos4 skrev:
Mølbat skrev: Jeg ved ikke helt, hvad der er mest smertefuldt. Den hovedpine jeg har haft det meste af dagen eller Carsten Sæbyes kommentering af APOEL-Ajax. Han er uden tvivl Danmarks suværent værste kommentator.
Jeg har ikke tænkt over det, hvad er der så slemt ved ham?
Beklager det sene svar. Har først set dit svar nu. Carsten Sæbye gider ikke lave sin research, inden han skal kommentere en kamp. Ofte kommer han med små facts, som ikke er sande. Han er desuden heller ikke spændende at lytte til. Han har ingen interessante historier eller lignende. Derudover udtaler han nærmest også konsekvent navne forkert. Han har kommenteret en del engelske kampe i sit liv, og det er tydeligt, at han er for doven til at researche, hvordan navne på spillere skal udtales, og derfor bare går med det, som englænderne kalder spillere. En spiller som Sadio Mané har han eks. kaldt Marnay. Som sproglig student gør det ondt helt ind i sjælen at høre på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ja lad os håbe det. Men samtidige sidder jeg med den følelse af, at vi har Zidane som træner og Jovic er den eneste nyindkøbte der har fået spilletid denne sæson. Så det er underordnet om Barca dummer sig i aften eller ej. Messi kommer alligevel tilbage og vinder ligaen for 11 gang... :-(nono skrev: Barcelona stiller op med en særdeles uimponerende start-11 mod Betis iaften. Lad os håbe de også dummer sig.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Men vi er jo også mere et cup hold :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi har bruge for at give Barcelona et moralsk nederlag, for deres spil fungere ikke helt, nederlag mod Bilbao også en sejre på 5-2 mod Betis
5-2!!! Jeg er ikke imponeret men det kræver at vi viser muskler og køber neymar.
Jeg mener at købet af hazard er fin men når vi gå ud og bruger 300 millioner euro og stadigvæk spille med samme spillere som sidste år så tænker jeg, har vi virkelig kun handlet ind til bænken? Kunne vi ikke have givet 300 millioner for mbappe?
Fatter stadig ikke dette transfervindue?
3 milliarder på hvad?
Reserver? og Hazard.
Ingen midtbane, der kan løfte vores hold.
Vi kunne lige så godt havde lagt de 1.7 til 2 for Mbappe, det havde været meget bedre.
Hentet bruno fernandes/eriksen ind samt militao og mendy.