Om Vores Rivaler IX

1 uge 2 dage siden #7393 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Joao Felix er seriøst bare skarp. Han er bare fremtiden, og modsat mange andre unge, så han har bare blikket for spillet, teknikken og køligheden foran kassen.

Derudover, så lavede vi jo en vanvittig handel da vi skippede Ronaldo til den pris.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #7394 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Sammenlign Felix afslutninger med Vinicious...
Jeg havde troet Vinicious vil blive bedre, men han har lignet en boldmongol foran kassen i preseason.

Rodrygo blegner jo også i sammenligningen. Han viste heller ikke en skid i preseason.

Vi taler om, at vores spejder har været ude i god tid og spotte gigantiske talenter i brasillien, men ligenu virker de ikke særlig gode. Hvorfor har de ikke spottet Felix i nabolandet?

1 uge 2 dage siden #7395 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Rodrygo har da set OK skarp ud i preseason??

1 uge 2 dage siden #7396 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Sammenlign Felix afslutninger med Vinicious...
Jeg havde troet Vinicious vil blive bedre, men han har lignet en boldmongol foran kassen i preseason.

Rodrygo blegner jo også i sammenligningen. Han viste heller ikke en skid i preseason.

Vi taler om, at vores spejder har været ude i god tid og spotte gigantiske talenter i brasillien, men ligenu virker de ikke særlig gode. Hvorfor har de ikke spottet Felix i nabolandet?

Fair skal være fair. Både Rodrygo og Vinicius blev jo spottet for mere end 2 år siden. Derudover er det forskellige talentspejdere til forskellige områder, så der er chance for at den person, som dækker Brasilien ikke også dækker Portugal. Felix kostede også ca. det tredobbelte af Vinicius/Rodrygo.

Steen kaldte den for et par år siden, at Vinicius ikke har et godt første touch, og at han ikke kan ramme vand fra en båd, så måske vi skal sende Steen til Brasilien ;-)
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 dage 12 timer siden #7397 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Rodrigo er på vej fra Valencia til Atlético Madrid. Pris: €55 mio. + diverse variabler. Mens de fortsat forsøget at skille sig af med Kalinic og Correa. Det vil lukke lillesøsters transfervindue og dermed udelukke, at de henter James eller Eriksen.

6 dage 11 timer siden #7398 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: Rodrigo er på vej fra Valencia til Atlético Madrid. Pris: €55 mio. + diverse variabler. Mens de fortsat forsøget at skille sig af med Kalinic og Correa. Det vil lukke lillesøsters transfervindue og dermed udelukke, at de henter James eller Eriksen.

Forstår godt Kalinic, men synes det ville være en skam med Correa. Han kæmper for sagen når han er på banen. Han slår måske bare ikke nok til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 6 dage 11 timer siden ved Zyconith.

6 dage 9 timer siden #7399 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: Rodrigo er på vej fra Valencia til Atlético Madrid. Pris: €55 mio. + diverse variabler. Mens de fortsat forsøget at skille sig af med Kalinic og Correa. Det vil lukke lillesøsters transfervindue og dermed udelukke, at de henter James eller Eriksen.

Men spændende vindue for dem. Felix og Rodrigo er dæleme ikke ringe.

6 dage 8 timer siden #7400 af Ramos4
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor Barca er så forhippede på at hente Neymar tilbage. De har Griezmann der kan spille pladsen. Hvorfor rippe op et gammelt sår og hente en spiller der tidligere har sagsøgt klubben? Jeg ville komme videre i teksten hvis jeg var dem. Det kan næsten kun blive en skuffelse at hente ham hjem igen.

3 dage 4 timer siden #7401 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Coutinho to Bayern på en låneaftale - et det kun mig der synes det lyder mærkeligt? De mister en god spiller og kan ligeledes ikke bruge ham i forhandlingen med PSG om Neymar.

3 dage 4 timer siden #7402 af Ramos4

Kiwes skrev: Coutinho to Bayern på en låneaftale - et det kun mig der synes det lyder mærkeligt? De mister en god spiller og kan ligeledes ikke bruge ham i forhandlingen med PSG om Neymar.

Ja ret weird. De var nødt til at låne penge i banken til Griezmann, så Neymar har de slet ikke råd til nu.

Men låneaftaler er åbenbart det nye sort.

3 dage 4 timer siden #7403 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev: Coutinho to Bayern på en låneaftale - et det kun mig der synes det lyder mærkeligt? De mister en god spiller og kan ligeledes ikke bruge ham i forhandlingen med PSG om Neymar.

Ja ret weird. De var nødt til at låne penge i banken til Griezmann, så Neymar har de slet ikke råd til nu.

Men låneaftaler er åbenbart det nye sort.

Neymar til madrid? Lol. Ej lad os nu lige se, hvordan låneaftalen ser ud, men alt andet lige bør det sende Neymar længere væk fra Barca.

3 dage 3 timer siden #7404 af Ramos4
Vi kommer sgu nok ikke af med James og/eller Bale. Så det ser ud til atøøøh vi får en fed sæson :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.