Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #7501 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Et lille overblik over fodboldeuropas mest spenderende klubber. Top 3 lyder således:
1. Real Madrid (305 mio euro)
2. Barcelona (255 mio euro)
3. Atletico Madrid (243 mio euro)

Altså rundt regnet 800 mio euro samlet brugt af tre klubber... Hold kæft det er åndsvagt mange penge.

Forskellen er bare at Real har et minus på transferfronten på 190 mio euro. hvor de to andre holder sig inden for de maksimale 100 mio euro.

Kilde: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601df4028b45b5.html

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #7502 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Har det ikke været diskuteret at dem der er köbt inden vinduet åbnede går med i 2018/2019, så reelt har vi ikke handlet i 2019/2020?

1 måned 3 uger siden #7503 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Sådan forstår jeg det også. Året går fra 1. juli og vores handler var vist alle før der - dvs. alle handler var i forrige sæson.

Sue me.

1 måned 3 uger siden #7504 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Sådan forstår jeg det også. Året går fra 1. juli og vores handler var vist alle før der - dvs. alle handler var i forrige sæson.

Jeg er ret overbevist om at man snakker om et helt vindue i forhold til at regne plus/minus.

1 måned 3 uger siden #7505 af Ramos4
Men var det ikke netop derfor Perez lukkede alle handlerne før d. 1. juli? Så de indgik i forrige regnskab. Det synes jeg da medierne meldte.

Jeg har virkelig ikke sat mig ind i FFP og jeg synes det er lovlig indviklet.

Sue me.

1 måned 3 uger siden #7506 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Men var det ikke netop derfor Perez lukkede alle handlerne før d. 1. juli? Så de indgik i forrige regnskab. Det synes jeg da medierne meldte.

Jeg har virkelig ikke sat mig ind i FFP og jeg synes det er lovlig indviklet.

Nu citerer jeg lige vores kære bruger MMM, som uden sammenligning har vist sig som den stærkeste inden for det økonomiske aspekt inden for fodboldverdenen, her på siden. Han forklarede det således for et stykke tid siden:

MMM skrev: FFP opererer med en 3-årig overvågningsperiode, der som udgangspunkt slutter sæsonen inden licensperioden (dvs. den kommende sæson er T+1, overvågningsperioden er T, T-1 og T-2). Men overvågningsperioden kan udvides hvis klubber fejler på en række specifikke indikatorer, herunder transferbalancen i ethvert givet registreringsvindue, der slutter i licenssæsonen (UEFA Club Licensing and Financial Fair Play Regulations ( www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Te...2562015_DOWNLOAD.pdf ) art. 59(3) jf. art. 62(3) vi)

Så upåagtet at regnskabsåret sluttede den 30. juni, så skal registreringsvinduet ses som helhed og opfylde kravene i art. 62(3) vi. Så hvis vi har en negativ transferbalance på mere end 100 mil EUR i dette vindue, så vil klubben ikke alene skulle opfylde break-even kravene for den normale 3-års periode, men også for en forskudt periode, der inkluderer indeværende regnskabsår…..

Og skriver videre:

MMM skrev: Hvis det selvstændige krav til player transfer balancen (her kigges der ikke på book value, men alene på indgående og udgående) i registreringsvinduet ikke opfyldes skal vi samtidig, dvs i indeværende regnskabsår, opfylde break-even kravet i perioden 2017/18, 2018/19 og 2019/20 og skal afgive ekstraordinær rapport til UEFA. Pointen er, at for den samlede vurdering af opfyldelse af FFP krav gør det ikke den store forskel om en spiller er købt før eller efter den 1. juli.

Det er taget ud af flere indlæg. :)

1 måned 3 uger siden #7507 af Ramos4
Okay. Men hvordan giver det lige Barcelona mulighed for at købe Neymar? Eller os for den sags skyld. Det kan vel kun lade sig gøre på lån i år ellers kommer klubberne da i kæmpe minus?

Sue me.

1 måned 3 uger siden #7508 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Okay. Men hvordan giver det lige Barcelona mulighed for at købe Neymar? Eller os for den sags skyld. Det kan vel kun lade sig gøre på lån i år ellers kommer klubberne da i kæmpe minus?

Det spørgsmål har jeg selv stillet flere gange for det virker komplet ulogisk. Men det hænger måske sammen med, at bødestørrelsen er forholdsvis mild.

1 måned 3 uger siden #7509 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Okay. Men hvordan giver det lige Barcelona mulighed for at købe Neymar? Eller os for den sags skyld. Det kan vel kun lade sig gøre på lån i år ellers kommer klubberne da i kæmpe minus?

Læste noget om at pengene betales fra næste år, a la Mbappe-handlen, og næste sommer er det vel planen at de vil sælge Coutinho. Men hvis det ikke er tilfældet og PSG vil have alle pengene nu, forstår jeg det heller ikke. Eller at vi skulle kunne købe ham. Det ændrer et lån vel ikke på, betales pengene i år, lån eller ej, er det jo en transfer og den givne klub kommer under de -100M der er tilladt.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 3 uger siden #7510 af JimmyBroe
Messi er tilsyneladende også ude mod Osasuna.. Kan vi allerede nu gøre klar til en forside alá "Osasuna.dk"? Please

1 måned 3 uger siden #7511 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

Læste noget om at pengene betales fra næste år, a la Mbappe-handlen, og næste sommer er det vel planen at de vil sælge Coutinho. Men hvis det ikke er tilfældet og PSG vil have alle pengene nu, forstår jeg det heller ikke. Eller at vi skulle kunne købe ham. Det ændrer et lån vel ikke på, betales pengene i år, lån eller ej, er det jo en transfer og den givne klub kommer under de -100M der er tilladt.

Ikke med en låneaftale med tvungen køb næste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 3 uger siden #7512 af Ramos4
For lige at vende den om, så får PSG ikke et ringe hold fremadrettet. Cavani som targetman og så Dembele og Mbappe på kanterne. Det lyder okay giftigt. Ingen brasilianer til at varme bolden og sætte sig selv i scene.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.