Om Vores Rivaler IX
Ramos4 skrev: Omvendt står Barcelona med Neymar, Suarez og Messi der skal udskiftes inden for en overskuelig årrække. De tænker meget kortsigtet må man sige. Neymar er ca. 60 i brasilianer år jo.
Pludselig er de tre stjerner væk samtidig, de betaler banklån af + de skal renovere stadion til milliarder.
Der er forståeligt en del kritiske røster i- og omkring klubben.
Ja det ser skidt ud for Barcelona!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Omvendt står Barcelona med Neymar, Suarez og Messi der skal udskiftes inden for en overskuelig årrække. De tænker meget kortsigtet må man sige. Neymar er ca. 60 i brasilianer år jo.
Pludselig er de tre stjerner væk samtidig, de betaler banklån af + de skal renovere stadion til milliarder.
Men de vinder mesterskaber på stribe alligevel..
Tænk hvor mange penge RM har brugt de sidste ti år og hvor få mesterskaber det har kastet af sig..
CHL bevares, men jeg tror at rigtig mange fans gerne vil have et mesterskab snart!
JesperThomsen skrev:
Men de vinder mesterskaber på stribe alligevel..
Tænk hvor mange penge RM har brugt de sidste ti år og hvor få mesterskaber det har kastet af sig..
CHL bevares, men jeg tror at rigtig mange fans gerne vil have et mesterskab snart!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der var en overgang hvor RMs angreb var på højde med Barcelonas (BBCs “storhedstid”), men det er godt nok langt op. Det er lidt trist at se hvordan Barcelonas trup de seneste år er blevet forstærket og at de ikke har tøvet med at bruge penge på de rette positioner.
Men, det kan jo være Barcelona ender med for mange kokke som fordærver maden.
PMO skrev: Et meget potent angreb Barcelona får sig med tilgangen af Neymar.
Der var en overgang hvor RMs angreb var på højde med Barcelonas (BBCs “storhedstid”), men det er godt nok langt op. Det er lidt trist at se hvordan Barcelonas trup de seneste år er blevet forstærket og at de ikke har tøvet med at bruge penge på de rette positioner.
Har vores angreb været på niveau med deres, siden 2013 da vi købte Bale og de købte Neymar?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er netop derfor jeg ikke vil have Neymar, for vi har spillere der på en god dag kan løfte opgaven i form af Bale og Lucas. For hvordan fungere Hazard eller Naymar på højre kanten?
Så rent økonomiskt er det uforsvarligt at handle som Barca gør om de nu henter Neymar, man kan ikke blive ved med at købe så dyre spillere med mindre man er sikker på at de kommer at passe ind i truppen.
I blandt er det nødvendigt at købe en spiller man bare behøver, som Pogba eller Mbappé, og så får det faktisk koste kassen.
Nu lyder jeg efterhånden som en gammel slidt LP :)
BBB skrev:
PMO skrev: Et meget potent angreb Barcelona får sig med tilgangen af Neymar.
Har vores angreb været på niveau med deres, siden 2013 da vi købte Bale og de købte Neymar?
Må jeg tilføje et spørgsmål.. -Har BBC haft en storhedstid?
Jeg er her stadig XOXO
Dembeles agent har også lige været ude og sige at Dembele 100% bliver hos Barcelona og Rakitic skulle heller ikke have lyst til at rejse. Virker ikke til at Barcelona er lige ved at hente Neymar.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ja, det vil jeg faktisk sige ;) Eller det holdt én sæson.
2013/14 spillede de tre sindssygt godt - også sammen. Ronaldo var så den eneste, der efterfølgende kunne holde niveau og sig selv skadesfri :-)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg mener at have læst en Barca official udtale for noget tid siden at de ikke følte de havde fået nok ud af Messi rent trofæ-mæssigt (CL primært) og at de var parat til at investere massivt for at få det sidste ud af ham.
Ramos4 skrev: For lige at vende den om, så får PSG ikke et ringe hold fremadrettet. Cavani som targetman og så Dembele og Mbappe på kanterne. Det lyder okay giftigt. Ingen brasilianer til at varme bolden og sætte sig selv i scene.
Til gengæld får de en ligeså uduelig franskmand, som intet tager seriøst overhovedet. Han er den nye Balotelli med et kæmpe potentiale, men med et fucked up sind.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvor gammel Er umtiti, Lenglet og semido eller hvad han hedder?Thomaskjensen skrev: Man ved ikke om man skal grine eller græde over at se Neymar i Barca, for ja deres angreb bliver skræmmende de næste år men Barca må begynde en foryngrings rejse for der er godt nok mange ældre spillere i truppen. kigger jeg på truppen er alle på nær Ter Stegen, Dembele og De Jong nogen man skal til at have en plan b for nær fremtid, 3 måske 4 år, så skal hele holdet byttes. Og med de invisteringer Barca har gjort de seneste år kan jeg ikke se hvordan de kan hente spillere som Vinicius, Rodryge, Jovic og Kubo for den type af talenter koster stadig kassen.
Det er netop derfor jeg ikke vil have Neymar, for vi har spillere der på en god dag kan løfte opgaven i form af Bale og Lucas. For hvordan fungere Hazard eller Naymar på højre kanten?
Så rent økonomiskt er det uforsvarligt at handle som Barca gør om de nu henter Neymar, man kan ikke blive ved med at købe så dyre spillere med mindre man er sikker på at de kommer at passe ind i truppen.
I blandt er det nødvendigt at købe en spiller man bare behøver, som Pogba eller Mbappé, og så får det faktisk koste kassen.
Nu lyder jeg efterhånden som en gammel slidt LP :)
Udover de tre spillere du nævnt
Jeg kan virkelige ikke se hvad forskellen mellem Barcelona sidste år og i år hvad angå alderen!!! De kom af med nogle ældre angrebet og hentet griezman de sendt coutinho ud og de henter muligvis en der er lige så gammel i neymar
De har fået foryngret deres forsvar og midtbanen så hvorfor prøver vi at finde fejl i deres trup når vores er i en elendige forfatning
Vores central midt er Kroos og Modric (29, 33) hvor er erstatning?
Vores venstre back er Marcelo, hvor er erstatning? vores højre midt er Bale, hvor er erstatning ? Vi kan ikke komme udenom at vi har brugt 300 millioner på skrald
Den eneste forstærkning vi har fået er hazard, tænk hvis det vil koste os 300 mill hvergang vi skal forstærke os på én position!!