Om Vores Rivaler IX

2 uger 2 dage siden #7549 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Da PSG bare kigger efter succes i CL er det klart de vil beholde Naymar for han er en klasse for dig, og så hjælper det jo ikke at man får 2 gode spillere der sikkert kommer at kunne gøre en stor forskel i den Franske liga, men ej i CL.
Det er samme snak med Mbappé, hvorfor skulle de sælge?

At deres start 11'er enligt mig kan blive yderst skræmmende om de bytter klogt med Barca og os, så tror jeg ikke de kan vinde CL med den trup de står med selv om den sikkert på papiret kommer virke skræmmende.

Bare for sjov, hvad kunne PSG bytte sig til, og handle om de solgte deres 2 stjerner. Ja hvordan kunne deres start 11 se ud, her er mit bud (leger FIFA19);

Navas
Telles, Silva, Naldo, Meunier
Rakitik, Vidal, Isco
Coutinho, Bale
Cavani

Dertil nogle 100 millioner € at hente spillere for fremtiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 22 timer siden #7550 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe, Neymar, Cavani og Icardi. Er du gal der er mange mål i de fire spillere, det er fint nok at et par af dem er skadede til første opgør og Neymar sikkert ikke helt er der mentalt. Andet opgør er så en anden sag.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 22 timer siden #7551 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Mbappe, Neymar, Cavani og Icardi. Er du gal der er mange mål i de fire spillere, det er fint nok at et par af dem er skadede til første opgør og Neymar sikkert ikke helt er der mentalt. Andet opgør er så en anden sag.

Neymar har vist karantæne de første 3 CL kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete, Evden, Ramos4

1 uge 11 timer siden #7552 af mohbar
Hvor er CR7 bare for vild. For Portugal er han flere niveauer over Messi for Argentina.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Real Madrid 7, ElMadrid

1 uge 2 timer siden #7553 af JK
Besvaret af JK på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Hvor er CR7 bare for vild. For Portugal er han flere niveauer over Messi for Argentina.

Jeg så ikke kampen, indrømmet, så siger det her kun ud fra highlights. Ronaldo scorer på straffe, et drop, et tap-in og et fint opspil med en god simpel afslutning mod Litauen. Udover det en rodet omgang be- og afslutninger. Det er fire mål i én kamp, stærkt gået, men altså mod Litauen. De fleste, der kender mig, ved, jeg er stor fan af Ronaldo af mange forskellige årsager, men lad nu være med at forsøge at nedgøre Messi hver gang der er en god statistik eller kamp af Ronaldo - kom nu lidt.

1 dag 23 timer siden #7554 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: ... Josef Martinez har nu scoret i 11 kampe i streg for Atlanta. #jegsigerdetbare

Josef Martinez har nu scoret 24 mål i denne sæson, han har scoret i 14 kampe i streg for Atlanta. #jegsigerdetbare

Hvis man kigger på alle top-ligaer i verden, så er det kun tredje gang på 20+ år, at en spiller har præsteret at score i 14 kampe i træk. Hvor af den ene er Messi med mål i 21 kampe i streg, i sæsonen 13/14.

Jeg siger ikke at han ville blive topscorer i Europa. Men det er altså idiotisk at negligere den bedrift.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

1 dag 22 timer siden #7555 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

JimmyBroe skrev: ... Josef Martinez har nu scoret i 11 kampe i streg for Atlanta. #jegsigerdetbare

Josef Martinez har nu scoret 24 mål i denne sæson, han har scoret i 14 kampe i streg for Atlanta. #jegsigerdetbare

Hvis man kigger på alle top-ligaer i verden, så er det kun tredje gang på 20+ år, at en spiller har præsteret at score i 14 kampe i træk. Hvor af den ene er Messi med mål i 21 kampe i streg, i sæsonen 13/14.

Jeg siger ikke at han ville blive topscorer i Europa. Men det er altså idiotisk at negligere den bedrift.

Det er flot, uden tvivl. Men jeg mener bare ikke det gør at vi skal hente ham. Det er trods alt kun i MLS han har gjort det. Carlos Vela har i øjeblikket scoret 28 mål i 27 kampe i samme liga, Zlatan har scoret 26 i 25 kampe. Forsvarsspil findes ikke derovre. Og jo, Carlos Vela gjorde det da fint i Sociedad, og Zlatan var et bæst i Europa, men kan de gøre det samme hvis de kommer herover igen? Næppe.

Og Josef Martinez har tidligere spillet forfærdelige sæsoner i Europa. I tre sæsoner for Torino i Serie A, blev det til 13 mål i 76 kampe på tværs af alle turneringer, og blot 7 ligamål i 58 kampe. Det er jo grotesk for en angriber. I FC Thun havde han et bedre snit, med 8 mål i 18 kampe, igen i en svag liga, og i Young Boys lavede han 4 mål i 37 kampe. At han så er eksploderet i USA er fint, og han ville nok kunne få en chance i en klub på niveau med Everton eller lignende, men jeg mener slet ikke han er god nok til Real. Så beholder jeg hellere Mariano.

Men hans præstationer i MLS er da ret vilde, man skal bare huske hvilket niveau han gør det på. Giovinco så jo også vanvittig ud derovre, og han er i Al Hilal nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 dag 22 timer siden #7556 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

Det er en angriber i sin bedste alder. Hvis han skal til Real Madrid, så skal han først have et stop i engelsk, portugisisk eller tysk fodbold. Real Madrid køber jo heller ikke Wilczek, fordi han scorer mål mod Herning eller GF.

11 timer 28 minutter siden #7557 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Kan nogen forklare mig hvorfor at der ikke var omspark ved det straffespark i Dortmund-Barcelona?

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

11 timer 25 minutter siden #7558 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Kan nogen forklare mig hvorfor at der ikke var omspark ved det straffespark i Dortmund-Barcelona?

Jeg har ikke set straffesparket, så jeg kan ikke sige hvor slemt det var. Men man ser næsten aldrig en dommer der tør at dømme omspark. Specielt ikke i kampe på højt niveau. Det er grotesk hvor meget målmænd må forlade linjen uden at der dømmes omspark, men ingen tør fløjte det.
Nu ved jeg godt det ikke er samme høje niveau, men da røde stjerne slog FCK ud i straffespark, burde alle Røde Stjernes redninger have været omspark. I den forbindelse sagde en af kommentatorerne, at Lars Høgh altid fortæller målmændene på landsholdet, at de bare skal forlade linjen, fordi dommerne aldrig dømmer omspark.

11 timer 14 minutter siden #7559 af mohbar
Glæder mig sgu til Hakimi vender hjem igen!

11 timer 8 minutter siden #7560 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Hakimi gør det ret godt ja, det er dejligt at se. Også lidt overraskende, for han var på ingen måde imponerende i Madrid, hverken offensivt eller defensivt. Tror sagtens han er klar til at konkurrere med Carvajal næste sæson - så kan man sende Odriozola langt, langt væk.
Sidste redigering: 11 timer 8 minutter siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum