Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 dage siden #7561 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Glæder mig sgu til Hakimi vender hjem igen!

Han han udviklet sig, og er herlig spiller. Lige hvad et nyt Real Madrid hold har brug for. Bedre end Odrio.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #7562 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Det er en fornøjelse at følge Hakimi helt generelt i Dortmund. Han ser langt mere rolig ud, spiller med en kæmpe selvtillid og kommer altid rigtig fornuftigt ud af næsten alle situationer. Desværre kan Zidane ikke lide gode unge spillere, så ham får vi nok ikke at se igen.

1 måned 3 dage siden #7563 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev: Det er en fornøjelse at følge Hakimi helt generelt i Dortmund. Han ser langt mere rolig ud, spiller med en kæmpe selvtillid og kommer altid rigtig fornuftigt ud af næsten alle situationer. Desværre kan Zidane ikke lide gode unge spillere, så ham får vi nok ikke at se igen.

Helt enig! Han ser også markant stærkere ud fysisk.
Det bliver spændende at se det puslespil gå op til næste sæson. Er det ikke noget med Carvajal altid har drømt om Premier League?

1 måned 6 minutter siden #7564 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
FC Barcelona bagud 2-0, og hold da fast hvor har de været dårlige.

Glæder mig sindssygt meget til imorgen!

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

4 uger 1 dag siden #7565 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
Det er simpelthen klasse. Men det kræver jo stadig, at vi også kan vinde nogle kampe. Nuvel... et nederlag til Barcelona er selvfølgelig en god afslutning på en solrig dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar

4 uger 1 dag siden #7566 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
man kan ihvertfald tage en række positive ting med sig fra kampen:

- Messi (som ikke er i kampform), virker helt ved siden af sig selv og man kan spørge sig om det er alderen der trykker.

- Ansu Fati er nok alt for tidligt udskreget som en kommende superstar. Drengen virker sympatisk, men sålænge han spiller for dem, kan man kun ønske at han ikke bliver til en af de helt store. Nuvel han viser gode takter, men synes slet ikke at han på teknisk plan ligner nogle af vores talenter..-selvom han har scoret mål ;-)

- Barca virker til at være tale med denne sæson og når det går dem imod kan man se frustrationen lyse ud af dem. Det kan vi udnytte. men lur mig ikke om vi alligevel formøbler det hele..
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

4 uger 1 dag siden #7567 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: man kan ihvertfald tage en række positive ting med sig fra kampen:

- Messi (som ikke er i kampform), virker helt ved siden af sig selv og man kan spørge sig om det er alderen der trykker.

- Ansu Fati er nok alt for tidligt udskreget som en kommende superstar. Drengen virker sympatisk, men sålænge han spiller for dem, kan man kun ønske at han ikke bliver til en af de helt store. Nuvel han viser gode takter, men synes slet ikke at han på teknisk plan ligner nogle af vores talenter..-selvom han har scoret mål ;-)

- Barca virker til at være tale med denne sæson og når det går dem imod kan man se frustrationen lyse ud af dem. Det kan vi udnytte. men lur mig ikke om vi alligevel formøbler det hele..

Man kan faktisk tage flere gode ting fra kampen i dag :D Bl.a. nedenstående:

"With seven points from five games, Barcelona have made their worst start to a LaLiga season since 1994/95"

"Barcelona have failed to win 5 away La Liga matches in a row for the first time since April-May 2008 (end of Rijkaard era)."

"Barcelona have failed to win 7 away matches in a row in all competitions for the first time since spring 2001"

Jeg tror at de så at vi slog nogle - kedelige - rekorder mod PSG, så de vil også lege med..he he.

Med en sejr i morgen, så ligger vi nummer 1. Puha...det bliver en spændende kamp. Jeg håber ikke at de skuffer os igen.

4 uger 1 dag siden #7568 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ligaen ser ud til at være rigtig billigt til salg i år. Hvis ikke spillerne bliver topmotiverede af det her, så er der intet der kan. Men jeg tør ikke håbe på noget som helst.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, El Siete

4 uger 1 dag siden #7569 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Måske skulle man skrue forventninger lidt ned i forhold til i morgen. 3 point ude mod Sevilla sker meget sjældent for Real Madrid. Men så har man også fået den kamp overstået.

Jeg håber inderligt at spillerne overrasker mig og vinder den kamp. Ikke bare for at blive la liga førere, men for at give lidt gejst til klubben i en turbulent tid.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

4 uger 1 dag siden #7570 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis motivation ikke er der idag på baggrund af uefalonas nederlag så må Zidane og spillerne gerne gå på ferie allerede nu.

Gylden mulighed for at tage tre point mere og udvide forspring til at.madrid og barcelona.

Bare at ligge på 1 pladsen bør spillerne få lidt gejst ud af, men man skuffes nok igen igen.

4 uger 1 dag siden #7571 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Hvis motivation ikke er der idag på baggrund af uefalonas nederlag så må Zidane og spillerne gerne gå på ferie allerede nu.

Gylden mulighed for at tage tre point mere og udvide forspring til at.madrid og barcelona.

Bare at ligge på 1 pladsen bør spillerne få lidt gejst ud af, men man skuffes nok igen igen.

Vi kan selvfølgelig altid håbe...... men Sevilla spiller godt, vi spiller af lort, lig dertil at vi sjældent tager point med fra Pizjuan. Det ser meget svært ud. Om Barca og Atl. Madrid smider point har, som jeg husker det, ikke betydet en skid ift. om vi vil vinde kampen mere - mindes at det sjældent vi udnytter de muligheder vi bliver givet for at kravle op i tabellen.

4 uger 1 dag siden #7572 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Ligaen ser ud til at være rigtig billigt til salg i år. Hvis ikke spillerne bliver topmotiverede af det her, så er der intet der kan. Men jeg tør ikke håbe på noget som helst.

Ellers er Barca og At. Madrid bare ikke så gode, som de er blevet gjort til herinde? Jeg er ihvertfald stadig ikke imponeret over Barca eller deres indkøb.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.