Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #8305 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor jeg glæder mig til at se det cirkus, der er under opsejling hos vores rivaler. Der er allerede snak om fyring af Setien og det bliver næppe sidste punktum denne sommer.

Kan godt være at der herinde har været delte meninger om styrkeforholdet holdene imellem, der er dog næppe tvivl om harmoni og stemningen i øjeblikket.

Det gode er at der er kort tid til næste sæson, så Barcelona kan næppe fikse al deres problemer.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved ElMadrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8306 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev: Hvor jeg glæder mig til at se det cirkus, der er under opsejling hos vores rivaler. Der er allerede snak om fyring af Steen og det bliver næppe sidste punktum denne sommer.

Kan godt være at der herinde har været delte meninger om styrkeforholdet holdene imellem, der er dog næppe tvivl om harmoni og stemningen i øjeblikket.

Det gode er at der er kort tid til næste sæson, så Barcelona kan næppe fikse al deres problemer.


Og forestil dig, når Messi så stopper. De kan dårligt vinde *med* verdens bedste spiller. Holy moly.

Lad os også lige huske på at de fyrede Valverde på et tidspunkt i sæsonen, hvor de lå nr. 1...

Ind med Setien og hans genialiteter :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8307 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

ElMadrid skrev: Hvor jeg glæder mig til at se det cirkus, der er under opsejling hos vores rivaler. Der er allerede snak om fyring af Steen og det bliver næppe sidste punktum denne sommer.

Kan godt være at der herinde har været delte meninger om styrkeforholdet holdene imellem, der er dog næppe tvivl om harmoni og stemningen i øjeblikket.

Det gode er at der er kort tid til næste sæson, så Barcelona kan næppe fikse al deres problemer.


Og forestil dig, når Messi så stopper. De kan dårligt vinde *med* verdens bedste spiller. Holy moly.

Lad os også lige huske på at de fyrede Valverde på et tidspunkt i sæsonen, hvor de lå nr. 1...

Ind med Setien og hans genialiteter :D


Deres problemer, som jeg ser det er faktisk langt værre end hvis Messi er med eller ej. De har et af Europas ældste hold, hvor mange af deres bærende spillere er mætte og slidte.

Tænk at med et, forventet, nederlag til Barcelona, så ender vi potentielt 10 point foran. Hvem havde regnet med det efter vi fik tæsk af Atl. Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8308 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Ceballos har spillet endnu en rigtig god kamp i Arsenals sejr over City. Vi skal ikke slippe ham billigt - 100% Arsenal er villig til at betale gode penge for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8309 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan godt tage City. Ét skud på mål i hele kampen....
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #8310 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er ikke umuligt og lidt overraskende at City ikke gør mere, men Pep har aldrig været en defensiv taktikker !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8311 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
City er slet ikke rutinerede nok og ikke mindst defensivt indstillet til at forsvare en 2-1 føring, vores drenge kan altså sagtens !!!!!

Vi kan sagtens vende resultatet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8312 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: City er slet ikke rutinerede nok og ikke mindst defensivt indstillet til at forsvare en 2-1 føring, vores drenge kan altså sagtens !!!!!

Vi kan sagtens vende resultatet


Nu skal vi passe på med ikke, at opbygge en alt for stor optimisme. City har været rigtig gode i denne sæson - nok ikke så gode som sidste sæson, men stadigvæk markant bedre end, hvordan vi har spillet gennem hele sæson. I dag kom de op mod et hold, der spillede helt forrygende. Måske den bedste kamp Arsenal har spillet de senest 2-3 sæsoner.

Vi er heldige, at Corona umuliggør tilskuer til returkampen, så der ryger City's hjemmebanefordel. Vi har indfriet sæsonens mål, så der er ingen pres på spillerne, så hvis vi scorer først, så kan det sprede noget usikkerhed blandt City spillere, da denne kamp definerer deres sæson. Men vi har været elendige til at lave mål. Her efter Corona har vi nærmest vundet med 1 mål, og vi skal altså scorer mindst 2 mod City. Vores defensiv mangler chefen, så den vil være mega usikker med Militao og Varane. Det bliver ikke nemt, men spændende bliver det.

Jeg vil tro, at den hedder 85-15 til City.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8313 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
85-15... Wow..
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8314 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Elto92 skrev: City er slet ikke rutinerede nok og ikke mindst defensivt indstillet til at forsvare en 2-1 føring, vores drenge kan altså sagtens !!!!!

Vi kan sagtens vende resultatet


Nu skal vi passe på med ikke, at opbygge en alt for stor optimisme. City har været rigtig gode i denne sæson - nok ikke så gode som sidste sæson, men stadigvæk markant bedre end, hvordan vi har spillet gennem hele sæson. I dag kom de op mod et hold, der spillede helt forrygende. Måske den bedste kamp Arsenal har spillet de senest 2-3 sæsoner.

Vi er heldige, at Corona umuliggør tilskuer til returkampen, så der ryger City's hjemmebanefordel. Vi har indfriet sæsonens mål, så der er ingen pres på spillerne, så hvis vi scorer først, så kan det sprede noget usikkerhed blandt City spillere, da denne kamp definerer deres sæson. Men vi har været elendige til at lave mål. Her efter Corona har vi nærmest vundet med 1 mål, og vi skal altså scorer mindst 2 mod City. Vores defensiv mangler chefen, så den vil være mega usikker med Militao og Varane. Det bliver ikke nemt, men spændende bliver det.

Jeg vil tro, at den hedder 85-15 til City.


85-15, er det boldbesiddelsen du snakker om? ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8315 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er generelt meget optimistisk, men jeg må indrømme, at jeg heller ikke tror på at vende opgøret imod City. Ikke nok med, at vi skal vende resultatet, så skal vi som min. scorer 2 gange, som vi har umådeligt svært ved i forvejen. Samtidig med vi skal forhindre et af verdens bedste angreb i at scorer uden Ramos og med Militao.
Det er immervæk noget af en opgave. Eneste optimisme for mig er, at vi har samtlige offensive kort til rådighed. Zidane kan med det rette held vende kampen på det taktiske plan, da han med få midler kan ændre formation og spillermateriale, som City ikke er vant til.

Jeg har den nok mere 90-10% chance i City's favør. Vi har Dupont som virkelig har vist sit værd, og ham ser jeg som vores stærkeste mand lige nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8316 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor spiller Leeds noget flot fodbold. Bliver spændende at se dem næste år.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce