Om Vores Rivaler IX

2 uger 15 timer siden #8353 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Dios
Jeg var der da der blev råbt efter Bale, det var nemlig til Van der Vaarts præsentation. Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!

Det er ævl at sidde at snakke om spillere man hader, og det synes jeg uanset hvor dårlig spillerne er. Jeg er ikke stor fan af Hazard indkøbet men jeg sidder ikke og hader ham langt væk.

De mennesker der vil have Mbappe har jo plaget efter ham i mere end 2 år, så hvorfor må de ikke bede om ham direkte til præsidenten når muligheden er der?

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 9 timer siden #8354 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

Jeg vil gerne give dig ret i, at Ronaldo påvirker Benzema's spil. Den er jeg med på, selv om jeg er uenig med dig i din dommedags profeti om deres samspil :-) Det jeg egentlig forsøger at sige til dig er, at midt i din ellers fine analyse af Ronaldo's og Benzema roller, så kommer du med bombastiske og til tider usaglige antagelser. Et fint eksempel er dit spørgsmål "hvad der taler for, at vi ville vinde La Liga denne sæson med præcis samme hold bare med Ronaldo på holdet i stedet for Bale". At du sætter lighedstegn mellem en ligegyldig spiller som Bale og så Ronaldo, som jo har en enorm betydning for holdet på og udenfor banen. Det er det jeg reagerer på og det er det du ikke læser i mit svar :-)

Der er ikke nogen der har bedt dig om at være Ronaldo's største fan eller at rose ham hver dag. Det har vi jo snakket om før flere gange :-) Vores diskussioner hat altid gået på, at du ikke giver Ronaldo nok kredit, når snakken falder på ham. Håber at du kan se forskellen mellem de 2 ting. Det er fint at du siger at jeg putter ord i din mund, Men hvor ser du at jeg har skrevet at du hader ham? Jeg har nemlig helt bevidst ikke skrevet det, netop fordi jeg kender den måde, du udtrykker dig på.

Dit eksempel med Bale skriger jo til himlen :-) Ronaldo og Benz har haft 2 dårlige sæsoner sammen ud af 9 (scoringsmæssigt) og Benz har stadig til gode at komme op på hans bedste sæson sammen med Ronaldo (igen scoringsmæssigt). Og så vil du lave en sammenligning med Bale's eneste gode sæson? Skal vi ikke aftale at vi ikke laver flere sammenligninger med Bale? ;-)

Du mangler stadig at besvare, hvorfor Zidane ville beholde Ronaldo (fremfor Bale), hvis nu det forholder sig sådan, at Ronaldo gøre det hele meget værre? Du har også set bort fra, at Benz rent faktisk havde en periode, hvor intet absolut virkede for ham (19/20), men at han kom stærkt tilbage efter Corona, og genrejst sig sammen med resten af holdet.

Og det er netop hele min pointe. At Benz og Ronaldo jo kan godt sammen. Så kan det godt være at du har en pointe i, at de nok ikke bliver verdens bedste due, men jeg mener ikke at det er så slemt, at det ville have stået i vejen for mesterskabet. Mit argument er stadig det samme, nemlig at vores angreb havde set bedre ud med 2 angribere, end med kun Benz. For ja, jeg er enig med dig i, at hele vores offensiv sejler.

Jeg citere dig lige "Jeg er bare ikke ved at falde bagom på stolen. Præcis ligesom med alle de andre angribere der sæson efter sæson kun banker mål ind." Husker jeg rigtig, så var du manden, der lige skulle nævne at Benz havde scoret flere mål end Ronaldo efter han forlod RM. Men når Ronaldo banker mål ind, så er vi tilbage til at mål ikke er så vigtige.

Elles hvor har du ret, Dios. Fordi Ronaldo, ligesom alle andre angribere i verden KUN banker mål ind. Han er nemlig ikke RM's all time assists mager med 119 assists (Mod Benzema's 79 for 2 sæsoner mere, og som vi altid kalder for playmakeren), eller manden med flest assists i CHL (Foran Messi).

Igen jeg gentager. Du behøver ikke at lovprise Ronaldo, men du kan være mere fair, når snakken falder på ham.

Pas på du ikke kommer til at skrive noget jeg ikke har sagt, for jeg gentager igen at mesterskabet er fuldt fortjent, men som du selv siger, så mener jeg også at Barca ikke var gode nok. Uden deres kollaps efter Corona og især på udebane og især vores beton forsvar, så havde Benzema's mål været lige gyldige. De lå trods alt nr. 1. I øvrigt så har vi mange gange før være overlegene i begge El Clasico's. Forskellen i år var, at vi ikke indkasserede mål i begge kampe.

Det bliver mit sidste indput, så vi ikke kommer til at gentage os. Jeg håber at du har fanget min pointe og tak for "snakken" :-)
Sidste redigering: 2 uger 8 timer siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, 9eren

2 uger 5 timer siden #8355 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@ElMadrid.

Wow :D

Nu tager vi det stille og roligt. Den eneste grund til jeg nævnte Bale var kun på grund af Benzema. Det havde absolut intet med Ronaldo at gøre. Det havde absolut intet at gøre med Bale, eller hans niveau, men udelukkende Benzema's niveau! Altså kun Benzema! Som i kun Benzema. Det er Benzema's spil efter Ronaldo jeg er vild med.
Hvorfor er det en usaglig antagelse når jeg vurdere på Ronaldo og Benzema's 2 sidste sæsoner? Hvad taler seriøst for, at de efter 2 sæsoner med præcis samme spillere og samme træner skulle få en opblomstring? Hvad taler for, at Benzema efter 9 års samarbejde med Ronaldo ligepludselig får ændret sin rolle markant, og ikke bare skal "assistere" Ronaldo, men selv stå for målene Real Madrid scorer?
Kom nu lidt. Forstå nu det absolut intet har at gøre med Bale eller Ronaldo, men den Benzema vi har set efter Ronaldo's afsked. Jeg synes Benzema er en langt bedre udgave af sig selv efter Ronaldo end med Ronaldo. Synes du noget andet, så fair.

Kæden springer af for mig når du taler om en sæson som ligger 4-5 år tilbage. Hvad skal vi bruge det til nu? Derfor kommer jeg med min sammenligning med Bale. For i selv samme sæson scorede Bale 19 mål og 10 assist, men skal vi ikke hurtigt blive enige om, at intet. Absolut intet taler for, at vi ser den Bale igen? Undskyld mig, at jeg ikke tror på det projekt du tror på.
Jeg tror ikke på projektet, fordi jeg ikke tror Benzema ville få en opblomstring med Ronaldo på holdet. Det hele kører på automatismer, og det er immervæk svært at ændre sine vaner i vante omgivelser. Benzema scorede 24 mål. Sæsonen efter scorede han 11 mål, og i sidste sæson scorede han 5 mål. Det en nedadgående kurve. De 2 efterfølgende sæsoner har han scoret 21 mål. Please fortæl mig du forstår hvad jeg siger nu? :D

Jeg kan da ikke fortælle dig hvorfor Zidane gør som han gør? Jeg ville vælge at spille med 10 mand i stedet for at starte med Bale inde i den forfatning han er i nu. Jeg ville da også beholde Ronaldo i stedet for Bale. Som situationen er nu, så nej, men den forklaring har du forhåbentlig forstået.

Jeg har aldrig sagt, at Ronaldo og Benzema ikke er en god duo, eller at de ikke kan spille sammen. Jeg sagde før, at jeg tror Ronaldo hæmmer Benzema's spil. Det gjorde det tydeligvis også. Det er der både noget godt og dårligt i. Godt, fordi Ronaldo er en af verdens bedste spillere, som gjorde det muligt at vinde Chl, som vi aldrig havde vundet med Benzema alene.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 uger 5 timer siden #8356 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@9eren.

Og så lige Ruud! Manden der sikrede os et længe eftertragtet mesterskab. Han gav alt hvad han havde og er mega elsket stadig i Madrid!

Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!

Det er godt du er enig med dig selv :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

2 uger 3 timer siden #8357 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ruud Van Gol er en kæmpe legende og én af de mere elskede.

Man kan sagtens hade ham, men det er ret mærkeligt som madridista. Og for hvad dog?

1 uge 6 dage siden #8358 af 9eren

Dios skrev: @9eren.

Og så lige Ruud! Manden der sikrede os et længe eftertragtet mesterskab. Han gav alt hvad han havde og er mega elsket stadig i Madrid!

Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!

Det er godt du er enig med dig selv :)

Du skal lede længe imellem Madrid fans for at finde en anti ruud. Du prøver at rede den hjem men der er sgu hul i begge dine badevinger!

1 uge 6 dage siden #8359 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Ruud Van Nistelrooy: Hvorfor skal man hade ham? Manden var jo en kæmpe legende i den ene sæson. Jeg ved godt, at han mere eller mindre spillede på sidste vers i RM, men sådan som han bar RM i den ene sæson i 2006/07, det har f.eks. Benzema ikke præsteret i de 11 år han har været i klubben.

Det er sjovt, at der er andre standarder for Benzema. Nogen gange er det fordi konkurrencen er for hårdt. Han skal have reel spilletid og spille hele tiden, og derfor skal vi af med Higuain. Så er det fordi Ronaldo fylder for meget.. Og Benzema først opblomstrer når Ronaldo er væk. Og nu hovere man sig over, at manden har lavet sølle 21 mål på en sæson. WOW. Det er jo ikke engang særlig meget.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved madrid2000.

1 uge 6 dage siden #8360 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
I 06/07 scorede han 26 mål i ligaen hvor cirka 3 var på straffe. 6 mål i Champions League til og med 1/8 runderne. Pre Cristiano var sådan nogle tal meget høje.

1 uge 6 dage siden #8361 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Ramos4 skrev: Med Ronaldo omskolet til 9'er kunne vi have haft en angreb der hed Hazard - Ronaldo - Mbappe.

Men jo Hazard - Benzema - Rodrygo kan da også noget ;)

Sjovt, for vi har ikke et angreb der hedder Hazard-Benzema-Mbappé nu? Så hvor får du Mbappé fra? :D Det havde ellers været lækkert, og skal jeg være ærlig så ville jeg helt sikkert valgt Benzema fremfor Ronaldo i den trio.

Mbappe gider ikke spille med Benzema. Det ved alle ;)

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 uge 6 dage siden #8362 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Lidt mere tryk på, og så havde den kommende Real Madrid stjerne brækket anklen.

streamable.com/bkkzgr

Ramos ud.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 uge 6 dage siden #8363 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Lidt mere tryk på, og så havde den kommende Real Madrid stjerne brækket anklen.

streamable.com/bkkzgr

Totalt hovedløs takling. Sådan en psykopat skal da bortvises for evigt fra al fodbold. Fatter ikke hvad der foregår i hovedet på sådan en idiot.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

1 uge 6 dage siden #8364 af 9eren
Kan ikke se hvem det er?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.