Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #8329 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

Sahinovic skrev: Jeg forstår ikke ledelsen i denne sag.

Uanset hvad bliver Bale i klubben, og man skal betale hans løn (+de andre udgifter som flybilletter, hotel osv.) - så hvorfor ikke bare løsrive sig spilleren, og sige farvel? Det er da et langt bedre signal at sende end at beholde ham i klubben, og især når han forsøger at gøre grin med Real Madrid.

Man håber nok på at sælge ham så man kan få lidt mønt for ham, men Bale gider jo ikke, så jeg forstår intet af hvad der foregår og hvis jeg ikke tager helt fejl, så skal hele hans løn ikke betales på én gang, men pr. måned hvis man vælger at løsrive sig (ret mig endeligt hvis jeg tager fejl).


Fordi hvis man løsriver Bale så 1) får han og hans latterlige agent deres vilje og 2) så skaber det jo præcedens for at andre spillere måske vil følge samme spor fremover, hvis de kan se at Real Madrid kan manipuleres til at fritstille dem, hvis blot de skaber sig nok.


Helt enig.
No fucking way at Bale skal slippe så let. Næste sæson kan han fint træne og sidde på bænken for Castilla.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8330 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
35 årige Ronaldo har lavet 30 mål i seria A!!! Det er jo helt fantastisk. Jeg ved ikke, hvor godt han har spillet, men jeg har da sjældent hørt en 35 årige lave 30 mål i en af Europas største ligaer. I øvrigt har han 4 kampe til at lave 5 mål for at vinde den gyldne støvle. Lewandowsky har lavet 34 mål.

Papa Florentino skulle nok have solgt Bale i stedet for en af de største spillere i historien.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8331 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: 35 årige Ronaldo har lavet 30 mål i seria A!!! Det er jo helt fantastisk. Jeg ved ikke, hvor godt han har spillet, men jeg har da sjældent hørt en 35 årige lave 30 mål i en af Europas største ligaer. I øvrigt har han 4 kampe til at lave 5 mål for at vinde den gyldne støvle. Lewandowsky har lavet 34 mål.

Papa Florentino skulle nok have solgt Bale i stedet for en af de største spillere i historien.


Jah det bliver efterhånden sværere og sværere at sluge, at Perez forærede Ronaldo væk og ville bygge holdet op om Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #8332 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe bekræfter at han bliver i PSG et år mere

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8333 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Mbappe bekræfter at han bliver i PSG et år mere


Forventeligt, det kommer prompte efter Papa Peréz har været ude at annoncere, at Real Madrid ikke kommer til at købe stort ind denne sommer. Det er billige point på hjemmefronten, og så længe han ikke forlænger sin kontrakt, så ændrer situationen sig ikke for Real.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8334 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror vitterligt ikke vi havde vundet noget med Ronaldo på holdet i stedet for Bale. Vi havde stadig haft en af de bedste spillere, men så havde vi nok aldrig set en sådan opblomstring af Benzema. Ronaldo scorede 25 og 26 mål i hans 2 sidste sæsoner. Benzema har i begge sæsoner uden ham ligget på 21 mål.
Truppen havde brug for noget nyt, og jeg tror simpelthen ikke på, at Benzema ville vise samme kvaliteter og vigtighed, hvis ikke det var fordi Ronaldo stoppede.
Vi ville helt sikkert have en større chance i Chl, men ligaen tror jeg ikke vi ville have vundet.

At tro på Bale før han kom til Real var den største fejl, og den fejl vil jeg hellere klandre Perez for end, at prøve at bygge holdet op omkring ham efter Ronaldo. Forfærdeligt indkøb på alle mulige måder.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Fondo_Sur, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8335 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Jeg tror vitterligt ikke vi havde vundet noget med Ronaldo på holdet i stedet for Bale. Vi havde stadig haft en af de bedste spillere, men så havde vi nok aldrig set en sådan opblomstring af Benzema. Ronaldo scorede 25 og 26 mål i hans 2 sidste sæsoner. Benzema har i begge sæsoner uden ham ligget på 21 mål.
Truppen havde brug for noget nyt, og jeg tror simpelthen ikke på, at Benzema ville vise samme kvaliteter og vigtighed, hvis ikke det var fordi Ronaldo stoppede.
Vi ville helt sikkert have en større chance i Chl, men ligaen tror jeg ikke vi ville have vundet.

At tro på Bale før han kom til Real var den største fejl, og den fejl vil jeg hellere klandre Perez for end, at prøve at bygge holdet op omkring ham efter Ronaldo. Forfærdeligt indkøb på alle mulige måder.


Er ogsaa enig i at vi kom af med Ronaldo paa det rigtige tidspunkt, hvis han stadigvaek var paa holdet, havde vi aldrig paabegyndt "tiden efter Ronaldo" som altid ville vaere svaer, nu ser det ud til vi endte med kun at falde helt igennem sidste season, hvorimod Barca for samme problem naar de skal skille sig af med Messi, for de har paa ingen maade et holdet der er bygget til at vinde noget uden ham, og har heller ikke nogen spillere med individuelle kvaliteter nok til at kunne baere 50% af det Messi bringer...(og spar mig for at Puig og Fati bliver de nye Iniesta og Messi, never gonna happen)...Jeg tror vi er kommet meget bedre igennem tabet af Ronaldo end hvad Barca pt ligger til at gore naar Messi ikke kan klare +40 kampe mere....

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8336 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Forblænd jer nu ikke på Ronaldo igen! Han spiller i den klart bedste klub i en relativt ringe liga. Og Juve har vidst fået 16 straffespark, som har pyntet hans statistik. Ligesom det har for Sergio Ramos.

Dette Real Madrid er meget mere et hold og et godt udgangspunkt for det nuværende årti. Her synes jeg personligt ikke at nuværende Ronaldo og Bale passer ind.

Fejlen var vel at forlængede med Bale, men sådan kan man altid være bagklog.

Vi skal være glade for, at Zidane siden dengang er blevet manager, og ikke bare træner, for Real Madrid. Hans transfer-beslutninger har været rigtig gode samlet set. Vamooos.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8337 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Med Ronaldo omskolet til 9'er kunne vi have haft en angreb der hed Hazard - Ronaldo - Mbappe.

Men jo Hazard - Benzema - Rodrygo kan da også noget ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8338 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Med Ronaldo omskolet til 9'er kunne vi have haft en angreb der hed Hazard - Ronaldo - Mbappe.

Men jo Hazard - Benzema - Rodrygo kan da også noget ;)


Sjovt, for vi har ikke et angreb der hedder Hazard-Benzema-Mbappé nu? Så hvor får du Mbappé fra? :D Det havde ellers været lækkert, og skal jeg være ærlig så ville jeg helt sikkert valgt Benzema fremfor Ronaldo i den trio.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8339 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Med Ronaldo omskolet til 9'er kunne vi have haft en angreb der hed Hazard - Ronaldo - Mbappe.

Men jo Hazard - Benzema - Rodrygo kan da også noget ;)


Det havde været en lønpost der var Barcelona værdig :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8340 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
DeLaRed skrev:

Er ogsaa enig i at vi kom af med Ronaldo paa det rigtige tidspunkt, hvis han stadigvaek var paa holdet, havde vi aldrig paabegyndt "tiden efter Ronaldo" som altid ville vaere svaer, nu ser det ud til vi endte med kun at falde helt igennem sidste season, hvorimod Barca for samme problem naar de skal skille sig af med Messi, for de har paa ingen maade et holdet der er bygget til at vinde noget uden ham, og har heller ikke nogen spillere med individuelle kvaliteter nok til at kunne baere 50% af det Messi bringer...(og spar mig for at Puig og Fati bliver de nye Iniesta og Messi, never gonna happen)...Jeg tror vi er kommet meget bedre igennem tabet af Ronaldo end hvad Barca pt ligger til at gore naar Messi ikke kan klare +40 kampe mere....


Helt enig i, at vi står langt bedre i tiden efter Ronaldo end Barca gør med Messi. Dog synes jeg slet ikke den snak kan eller skal komme på tale. Ronaldo er blevet utrolig afgørende, og der findes vel ikke en spiller som er mere afgørende end ham. Om jeg negligegere hans mentalitet ved jeg ikke, men det er vel også det. Intet at tage fra ham, men derimod har du alt i en med Messi. Han er holdets rygrad. Alt spil bliver kørt igennem ham. Det er ham der starter samtlige angreb, men også ham der afslutter alle angreb.
Du har altså at gøre med en spiller som har lavet ligeså mange assist denne sæson som Ronaldo har lavet på hans seneste 4 år. Sådan en mand erstatter man altså bare ikke lige.
Vi har skulle hente Ronaldo's 25 og 26 mål. Benzema har stået for 10 og 16 af dem, hvis vi fraregner hans 11 og 5 mål som han scorede i de 2 sidste sæsoner Ronaldo spillede.
I Barcelona skal de jo bygge hele holdet op samtidig med, at erstatte verdens bedste fodboldspiller samt den største playmaker i nyere tid, hvis ikke den største nogensinde.

Der er immervæk forskel på hvad de hver især skal erstatte. Det er ulempen ved at have en så god spiller som Messi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce