Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #8341 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Jeg tror vitterligt ikke vi havde vundet noget med Ronaldo på holdet i stedet for Bale. Vi havde stadig haft en af de bedste spillere, men så havde vi nok aldrig set en sådan opblomstring af Benzema. Ronaldo scorede 25 og 26 mål i hans 2 sidste sæsoner. Benzema har i begge sæsoner uden ham ligget på 21 mål.
Truppen havde brug for noget nyt, og jeg tror simpelthen ikke på, at Benzema ville vise samme kvaliteter og vigtighed, hvis ikke det var fordi Ronaldo stoppede.
Vi ville helt sikkert have en større chance i Chl, men ligaen tror jeg ikke vi ville have vundet.

At tro på Bale før han kom til Real var den største fejl, og den fejl vil jeg hellere klandre Perez for end, at prøve at bygge holdet op omkring ham efter Ronaldo. Forfærdeligt indkøb på alle mulige måder.


Det er sgu ærgerligt at du gang på gang skal negligere Ronaldo og hans rolle for RM, Dios.

Forleden mente du at CR kun bestod af mål, i samlingen med Hazard. Her glemte du naturligvis at CR var mål og alt andet, hvis man tog udgangspunktet i den alder Hazard har pt. Men her svigtede din hukommelse :-)

Som jeg kan læse mig ud af dit indlæg, så er dit argument at Benz ikke ville have blomstret på samme måde som nu. Ergo de 21 mål.

Der er selvfølgelig ingen der kan bestride at Benz har fået en opblomstring post Ronaldo. Men siger det ikke også sig selv? Vi taler trods alt om en af verdens bedste spillere. De 21 mål kommer også som en selvfølge af, at holdet nu sigter efter Benz som sidste fod på bolden.

Men hvis antal mål er dit argument, glemmer du så ikke at Benz havde 24 mål i 15/16? Vel at mærke på kun 27 kampe (modsat 37 i år).

Jeg er ked af at sige det. Men mesterskabet i år kom mere pga. Barcelona's krise og Ikke pga. Flot spil af Benz eller RM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8342 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Med Ronaldo omskolet til 9'er kunne vi have haft en angreb der hed Hazard - Ronaldo - Mbappe.

Men jo Hazard - Benzema - Rodrygo kan da også noget ;)


Krohn-Dehli - Bendtner - Rommedahl slår Ronaldo hver gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #8343 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

longwind skrev:

9eren skrev: Mbappe bekræfter at han bliver i PSG et år mere


Forventeligt, det kommer prompte efter Papa Peréz har været ude at annoncere, at Real Madrid ikke kommer til at købe stort ind denne sommer. Det er billige point på hjemmefronten, og så længe han ikke forlænger sin kontrakt, så ændrer situationen sig ikke for Real.


Perez mangler stadig at købe den der mega stjerne i sin anden transfer periode der virkelig kan slå igennem på CR7 niveau. Så før han har gjort det, kommer tilliden til ham ikke bare pr automatik. Han har hentet mange seje spillere, men galactico spilleren er endnu ikke hentet!

Men jeg håber da at Mbappe bliver den første i rækken, Og ja, så må jeg jo også se langt efter Van den Beek osv. Sammen med Mbappe fortrækker jeg at man fortsætter med at hente nogle unge angribere, udover Cherki og evt Camawinga som ser meget spændende ud.

James, Hazard, Bale med flere der har kostet klejner har alle haft deres problemer at bokse med, hvor Bale kun kan gå under “godkendt” for sin tid i Real Madrid.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8344 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
ElMadrid skrev:

Det er sgu ærgerligt at du gang på gang skal negligere Ronaldo og hans rolle for RM, Dios.

Forleden mente du at CR kun bestod af mål, i samlingen med Hazard. Her glemte du naturligvis at CR var mål og alt andet, hvis man tog udgangspunktet i den alder Hazard har pt. Men her svigtede din hukommelse :-)

Som jeg kan læse mig ud af dit indlæg, så er dit argument at Benz ikke ville have blomstret på samme måde som nu. Ergo de 21 mål.

Der er selvfølgelig ingen der kan bestride at Benz har fået en opblomstring post Ronaldo. Men siger det ikke også sig selv? Vi taler trods alt om en af verdens bedste spillere. De 21 mål kommer også som en selvfølge af, at holdet nu sigter efter Benz som sidste fod på bolden.

Men hvis antal mål er dit argument, glemmer du så ikke at Benz havde 24 mål i 15/16? Vel at mærke på kun 27 kampe (modsat 37 i år).

Jeg er ked af at sige det. Men mesterskabet i år kom mere pga. Barcelona's krise og Ikke pga. Flot spil af Benz eller RM.


Hvad negligere jeg? :)

Forstår ikke hvad du mener omkring Hazard og Ronaldo? :D

Jeg synes ikke det siger sig selv, for ifølge langt de fleste så var Benzema's tid færdig i klubben uden Ronaldo. Jeg har flere gange appelleret til, at jeg tror Benzema vil blive en langt bedre og vigtigere spiller uden Ronaldo. Dengang var Ronaldo stadig i klubben, så det er ikke noget jeg lige er begyndt at tro :)
Antal af mål er absolut ikke et af mine argumenter. For med eller uden Ronaldo, så mener jeg bestemt det ikke har været godkendt alle de sæsoner Benzema ikke har været over 20 liga mål som min..
Mit argument går på, at både Ronaldo og Benzema's målkurve var nedadgående i de sidste 2 sæsoner med Ronaldo på holdet, så hvad taler for, at vi ville vinde La Liga denne sæson med præcis samme hold bare med Ronaldo på holdet i stedet for Bale?
Ronaldo ville helt sikkert få sine mål, men ville Benzema det? Det tror jeg næppe. Ville Benzema begynde og scorer de afgørende mål, som i mine øjne har alt med et vundet mesterskab at gøre? Nej det tror jeg heller ikke, så den ville hænge på en dårligere udgave af Ronaldo.

Hmm. Sidste sæson tabte Real Madrid 12 gange. I år har vi tabt 3 gange. Kunne det tænkes, at have noget at gøre med et vundet mesterskab? Ingen siger det var via flot spil, men isoleret set vi var vanvittig overlegene i begge El Clasico's. Det var ikke Barca der tabte det mesterskab. Det var Real der vandt det. Ufatteligt du kan negligere det ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8345 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:
Hvad negligere jeg? :)

Forstår ikke hvad du mener omkring Hazard og Ronaldo? :D

Jeg synes ikke det siger sig selv, for ifølge langt de fleste så var Benzema's tid færdig i klubben uden Ronaldo. Jeg har flere gange appelleret til, at jeg tror Benzema vil blive en langt bedre og vigtigere spiller uden Ronaldo. Dengang var Ronaldo stadig i klubben, så det er ikke noget jeg lige er begyndt at tro :)
Antal af mål er absolut ikke et af mine argumenter. For med eller uden Ronaldo, så mener jeg bestemt det ikke har været godkendt alle de sæsoner Benzema ikke har været over 20 liga mål som min..
Mit argument går på, at både Ronaldo og Benzema's målkurve var nedadgående i de sidste 2 sæsoner med Ronaldo på holdet, så hvad taler for, at vi ville vinde La Liga denne sæson med præcis samme hold bare med Ronaldo på holdet i stedet for Bale?
Ronaldo ville helt sikkert få sine mål, men ville Benzema det? Det tror jeg næppe. Ville Benzema begynde og scorer de afgørende mål, som i mine øjne har alt med et vundet mesterskab at gøre? Nej det tror jeg heller ikke, så den ville hænge på en dårligere udgave af Ronaldo.

Hmm. Sidste sæson tabte Real Madrid 12 gange. I år har vi tabt 3 gange. Kunne det tænkes, at have noget at gøre med et vundet mesterskab? Ingen siger det var via flot spil, men isoleret set vi var vanvittig overlegene i begge El Clasico's. Det var ikke Barca der tabte det mesterskab. Det var Real der vandt det. Ufatteligt du kan negligere det ;D


@Dios

Tænk at man skal argumentere for, hvorfor vores vigtigste spiller igennem et helt årti, er vigtigere end en ligegyldig spiller som Bale. Det klæder dig seriøst ikke، Dios. Fair nok at du ikke kan lide manden, men vis ham nu lidt mere respekt. Du er jo om nogen manden, der forsvarer vores legender (med rette endda), når der kommer kritik af dem. Om vi taler om Marcelo, Modric osv. Så forstår ikke lige hvad du har imod CR :-)

I øvrigt så glemmer du at Zidane ville have beholdt CR og solgt Bale. Måske ser han noget du ikke kan se ;-)

Benz har faktisk haft sine 2 bedste sæsoner (scorede mål) sammen med Ronaldo, så hvorfor skulle det ikke være tilfælde igen i år?

Som jeg ser det, så er der 2 ting galt med din logik. 1- du opstiller et scenarie, som baserer sig på, at det kun bliver dårligere for Benz og CR uden at tage hensyn til, at der er nogle faktorer, som kan påvirke deres spil som f. Eks ny træner, motivation osv.

Nuvel, så har de begge scoret mindre end de plejer på det sidste, men hele holdet underpræsterede gevaldigt i en periode. læg dertil at Benz selv havde en rigtig skidt periode i 2020. Men jeg skal da love for at det hele blev vendt på hovedet efter Corona. Selv Modric og Kroos løftede deres spil, så hvorfor skulle det sammen ikke ske for Benz og CR?

2- du bliver ved med at se bort fra de mål, som Benz normalt scorer i dit regnestykke. Hvis du har Benz til at score CR's mål, hvem skal erstatte de mål som Benz normalt scorer? Du har tidligere hævdet, at Hazard og resten af offensiven vil indhente det tabte, men det har ikke vist sig at være rigtigt.

Desuden siger al fornuft at 2 farlige spillere, som Benz og CR, vil give større chance for at vinde i år, end kun den ene, da resten af vores offensiv har været tæt på katastrofe.

Hvis vi tager et kig på, hvordan det går med CR, så blæste han alt og alle til side slut 19/start 20 med 35 mål i 35 kampe. i øjeblikket er han den spiller, der har samlet flest point til sit hold i de 5 største ligaer. Er godt klar over, at vi ikke kan sammenligne situationen helt, da han spiller for et andet hold osv., men det er bare for at give et billede af, at CR stadig kan (modsat Bale).

Hele min diskussion går på, at du har nogle vilde postulater om CR, så simpelthen er langt ude. bevidst eller ubevidst, så giver du ikke manden kredit for hans arbejde og evner. Nuvel, så roser du ham af og til, men engang i mellem, så kommer der nogle vilde postulater, som simpelthen ikke holder. Jeg husker stadig en situation, som godt nok er nogle år gammel og som du med garanti ikke kan huske :-), men har personligt altid husket den, for den viser hele billedet af dit forhold til CR. Du hævdede at CR var blevet helt udueligt med hovedet, hvorefter en bruger hev en statistik, der viste at CR var den spiller, der havde scoret flest mål med hovedet igennem de 5 forgående år.

Vedr. mesterskabet, så har jeg hverken sagt at vi har vundet det, eller at Barca har tabt det. Jeg sagde blot, det samme som så mange andre herinde, at mesterskabet aldrig har været billigere til salg grundet Barcelona's krise. De ender, højst sandsynligt, sæsonen, som den værste siden 2007, hvis jeg husker rigtigt og selv om de havde deres værste start i mere end 25 år, så lå de nr. 1 inden Corona. Det fortæller godt nok en del om vores sæson.

Du skal være mere end velkommen til at synes at Benzema's mål var det, der var afgørende for mesterskabet. Jeg mener at det var vores betonforsvar. Intet at tage fra Benz for han har været en af de bedste i år.

Edit: beklager at det blev en hel roman :-)
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8346 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@ElMadrid.

Først og fremmest, så vælger du at misforstå hele pointen fra start af :D Jeg har aldrig sagt, skrevet, ment eller ytret at Bale var vigtigere end Ronaldo, eller jeg på nogen måde ville vælge en Bale fremfor Ronaldo. Læser du bare 10 ord videre, så kommer pointen. Nemlig, at vi aldrig har haft en sådan opblomstring af Benzema! Jeg har om nogen altid forsvaret og elsket Benzema, men hans seneste 2 sæsoner ved siden af Ronaldo var jeg jo også for et salg af ham. Netop fordi hans målsnit var elendigt, og jeg ikke synes det var nok, at han bare assisterede Ronaldo, for det var desværre blot kun blevet hans rolle til sidst.
Du skal passe på med at lægge ord i munden på mig, eller misforstå med vilje.
Jeg er og kommer aldrig nogensinde til at blive Ronaldo's største fan. Dog er jeg ikke retarderet, og derfor er han også den største og vigtigste spiller i Real Madrid's historie.
Ramos er den største legende for mig, og den spiller der har betydet mest for mig nogensinde. Jeg har "ham" tatoveret på kroppen 3 steder, og jeg vil begræde hans exit. Kan du se det i mine indlæg om ham? Så stop nu det med had. Jeg har decideret hadet få spillere i Real Madrid. Den største er Bale, men jeg kunne ikke fordrage Ruud Van Nistelroy, Beckham, Pepé og Sneijder. Om jeg lige hadet de 4 sidste spillere ved jeg ikke, men dem kan jeg ikke snuppe. Bale til gengæld hader jeg!

Bale havde også en god første sæson. Hvad taler for, at han ikke skulle blomstre op i hans seneste 6 sæsoner? Sådan kan du simpelthen ikke sætte tingene op. Ronaldo er blevet en forandret fodboldspiller, og det synes jeg ikke faldt ud til vores fordel. Benzema er en fuldstændig forvandlet spiller. Både hvad angår scorede mål ift. form! men generelt bare på alle punkter.
Min logik og logisk. Kig på deres 2 seneste sæsoner og vurder efter det. Jeg har ikke med/modvind, trænere, kærester etc. med i mine overvejelser. Hvis og hvis kan man jo desværre ikke bruge til så meget.

Jeg citere mig selv: Vi har skulle hente Ronaldo's 25 og 26 mål. Benzema har stået for 10 og 16 af dem, hvis vi fraregner hans 11 og 5 mål som han scorede i de 2 sidste sæsoner Ronaldo spillede.

Hvor ser jeg bort fra de mål Benzema scorede? Jeg kan jo ikke stå på mål for at ingen andre i offensiven har bidraget. Jeg er overraskende nok en af de eneste herinde, som kan se et kæmpe problem i, at vores andre offensive spillere ikke scorer overhovedet. Resten siger jo det er Benzema's skyld, og vi skal have en goalgetter, da Benzema ikke scorer nok.
Havde det hele stået til mig, så kan jeg godt skrive under på at vores offensiv på ingen måder havde set sådan ud ;) Sådan er situationen desværre ikke.

Jeg er ikke forblændet af, at Ronaldo scorer 30 mål. Ligesom jeg heller ikke er forblændet af, at Lewandowski gør det. Du vender det ofte til, at jeg har noget imod Ronaldo, fordi jeg ikke lovpriser ham på samme måde som dig. Jeg negligere det ikke. Jeg er bare ikke ved at falde bagom på stolen. Præcis ligesom med alle de andre angribere der sæson efter sæson kun banker mål ind.

Jeg kan ikke lige huske om jeg sagde han ikke var god til at sætte den ind med hovedet? Man jeg kan godt huske at jeg har råbt og skreget efter ham på målspark, hvor han gang på gang overvurderede sine egne evner og hoppede 2-3 sekunder før, og tabte samtlige dueller?

Mesterskabet er altid billigt til salg, hvis Real eller Barca har en dårlig sæson. Det giver jeg ikke en skid for. Vi vandt mesterskabet fuldt fortjent. Barca var ikke gode nok. Præcis ligesom vi ikke var det sidste sæson, eller sæsonen før det. Dårligste sæson siden 2007 - fair nok. Problemet er bare, at vi op til flere gange har tabt mesterskabet med plus 10 point. Vi har været mere ustabile, men derfor skal der jo intet tages fra Barcelona af?
Det ene udelukker ikke det andet. Uden Benzema's mange vigtige scoringer i efterårssæsonen havde vi aldrig stået i en position, hvor vores forsvar kunne være vigtig i forårssæsonen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #8347 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
“ Jeg har decideret hadet få spillere i Real Madrid. Den største er Bale, men jeg kunne ikke fordrage Ruud Van Nistelroy, Beckham, Pepé og Sneijder. Om jeg lige hadet de 4 sidste spillere ved jeg ikke, men dem kan jeg ikke snuppe. Bale til gengæld hader jeg!”

Hvad er det der for en omgang ævl!

Og så lige Ruud! Manden der sikrede os et længe eftertragtet mesterskab. Han gav alt hvad han havde og er mega elsket stadig i Madrid! Men hvad er det for en omgang skidt alko snak!

Benzemas mål gennemsnit er jo ikke meget bedre eller overhovedet bedre end under hans bedste sæson med CR7 på holdet. Benzema med eller uden CR7 scorer ikke nok mål og falder ud i lange perioder på en sæson. Dermed ikke sagt hans sæson i år var skidt, han har i den grad været bag titlen sammen med Courtois og Ramos.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8348 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen der har lyst til at hade James sammen med mig??? :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8349 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@9eren.

Så det er ævl, hvis jeg ikke bryder mig om dem? Du kender vel grunden så? :D Han er elsket i Madrid af de samme mennesker som råbte og skreg på Perez skulle signe Bale. De samme mennesker som under Hazard's præsentation råbte og skreg på Mbappé i stedet for at hylde Hazard. Nej tak til de slags mennesker. De fans som forguder Mourinho og som buhede af vores største målmand i historien. Og de fans som hellere vil buhe af vores spillere i stedet for at støtte dem.
De mennesker er jeg sjældent enige med, så derfor har jeg det helt fint med, at jeg syntes Ruud er en forfærdelig fodboldspiller :)

@DeLaRed.

James kunne også komme på min liste, men igen, så er det ikke et decideret had ligesom med de andre nævnte udover Bale. James er bare heller ikke i nærheden af at være god nok til Real, så jeg er med dig i, at han gør holdet dårligere, hvis det hjælper dig? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8350 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

Det er da en start, jeg fortsætter mit lobby-arbejde og skal nok få dig helt over på “The Dark Side” :-) haha

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #8351 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Dios
Jeg var der da der blev råbt efter Bale, det var nemlig til Van der Vaarts præsentation. Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!

Det er ævl at sidde at snakke om spillere man hader, og det synes jeg uanset hvor dårlig spillerne er. Jeg er ikke stor fan af Hazard indkøbet men jeg sidder ikke og hader ham langt væk.

De mennesker der vil have Mbappe har jo plaget efter ham i mere end 2 år, så hvorfor må de ikke bede om ham direkte til præsidenten når muligheden er der?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8352 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

Jeg vil gerne give dig ret i, at Ronaldo påvirker Benzema's spil. Den er jeg med på, selv om jeg er uenig med dig i din dommedags profeti om deres samspil :-) Det jeg egentlig forsøger at sige til dig er, at midt i din ellers fine analyse af Ronaldo's og Benzema roller, så kommer du med bombastiske og til tider usaglige antagelser. Et fint eksempel er dit spørgsmål "hvad der taler for, at vi ville vinde La Liga denne sæson med præcis samme hold bare med Ronaldo på holdet i stedet for Bale". At du sætter lighedstegn mellem en ligegyldig spiller som Bale og så Ronaldo, som jo har en enorm betydning for holdet på og udenfor banen. Det er det jeg reagerer på og det er det du ikke læser i mit svar :-)

Der er ikke nogen der har bedt dig om at være Ronaldo's største fan eller at rose ham hver dag. Det har vi jo snakket om før flere gange :-) Vores diskussioner hat altid gået på, at du ikke giver Ronaldo nok kredit, når snakken falder på ham. Håber at du kan se forskellen mellem de 2 ting. Det er fint at du siger at jeg putter ord i din mund, Men hvor ser du at jeg har skrevet at du hader ham? Jeg har nemlig helt bevidst ikke skrevet det, netop fordi jeg kender den måde, du udtrykker dig på.

Dit eksempel med Bale skriger jo til himlen :-) Ronaldo og Benz har haft 2 dårlige sæsoner sammen ud af 9 (scoringsmæssigt) og Benz har stadig til gode at komme op på hans bedste sæson sammen med Ronaldo (igen scoringsmæssigt). Og så vil du lave en sammenligning med Bale's eneste gode sæson? Skal vi ikke aftale at vi ikke laver flere sammenligninger med Bale? ;-)

Du mangler stadig at besvare, hvorfor Zidane ville beholde Ronaldo (fremfor Bale), hvis nu det forholder sig sådan, at Ronaldo gøre det hele meget værre? Du har også set bort fra, at Benz rent faktisk havde en periode, hvor intet absolut virkede for ham (19/20), men at han kom stærkt tilbage efter Corona, og genrejst sig sammen med resten af holdet.

Og det er netop hele min pointe. At Benz og Ronaldo jo kan godt sammen. Så kan det godt være at du har en pointe i, at de nok ikke bliver verdens bedste due, men jeg mener ikke at det er så slemt, at det ville have stået i vejen for mesterskabet. Mit argument er stadig det samme, nemlig at vores angreb havde set bedre ud med 2 angribere, end med kun Benz. For ja, jeg er enig med dig i, at hele vores offensiv sejler.

Jeg citere dig lige "Jeg er bare ikke ved at falde bagom på stolen. Præcis ligesom med alle de andre angribere der sæson efter sæson kun banker mål ind." Husker jeg rigtig, så var du manden, der lige skulle nævne at Benz havde scoret flere mål end Ronaldo efter han forlod RM. Men når Ronaldo banker mål ind, så er vi tilbage til at mål ikke er så vigtige.

Elles hvor har du ret, Dios. Fordi Ronaldo, ligesom alle andre angribere i verden KUN banker mål ind. Han er nemlig ikke RM's all time assists mager med 119 assists (Mod Benzema's 79 for 2 sæsoner mere, og som vi altid kalder for playmakeren), eller manden med flest assists i CHL (Foran Messi).

Igen jeg gentager. Du behøver ikke at lovprise Ronaldo, men du kan være mere fair, når snakken falder på ham.

Pas på du ikke kommer til at skrive noget jeg ikke har sagt, for jeg gentager igen at mesterskabet er fuldt fortjent, men som du selv siger, så mener jeg også at Barca ikke var gode nok. Uden deres kollaps efter Corona og især på udebane og især vores beton forsvar, så havde Benzema's mål været lige gyldige. De lå trods alt nr. 1. I øvrigt så har vi mange gange før være overlegene i begge El Clasico's. Forskellen i år var, at vi ikke indkasserede mål i begge kampe.

Det bliver mit sidste indput, så vi ikke kommer til at gentage os. Jeg håber at du har fanget min pointe og tak for "snakken" :-)
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce