Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #8317 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Vild kamp af Sevilla der med deres b-hold alligevel formår at vinde 1-0 over Valencia :D

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8318 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Vild kamp af Sevilla der med deres b-hold alligevel formår at vinde 1-0 over Valencia :D


Det var også noget af en kasse fra Reguilon!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8319 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Det er vist godt, at vi ikke fik købt De Gea i sin tid. Hans bundniveau er godt nok Karius-esque. Skræmmende lavt.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8320 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d00588b4576.html

Yaay. Endelig kom han på banen. Han har været savnet, eller noget. Og ja det er helt bevidst det bliver lagt op her ;)

Det bedste ville selvfølgelig være, at få ham så langt væk fra klubben som overhovedet muligt, men den der Castilla mulighed skriger bare til himlen. Lad ham nu forhelvede rådne op på bænken hos Castilla med ekstra træning, fordi han tydeligvis har brug for mange flere timer på træningsbanen end nogen anden i den hvide trøje. Så kan det jo være, at han måske får scoret mere end 2 mål, men jeg må ærligt indrømme jeg har min tvivl.
Forfærdelig spiller og forfærdelig personlighed!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8321 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg forstår ikke ledelsen i denne sag.

Uanset hvad bliver Bale i klubben, og man skal betale hans løn (+de andre udgifter som flybilletter, hotel osv.) - så hvorfor ikke bare løsrive sig spilleren, og sige farvel? Det er da et langt bedre signal at sende end at beholde ham i klubben, og især når han forsøger at gøre grin med Real Madrid.

Man håber nok på at sælge ham så man kan få lidt mønt for ham, men Bale gider jo ikke, så jeg forstår intet af hvad der foregår og hvis jeg ikke tager helt fejl, så skal hele hans løn ikke betales på én gang, men pr. måned hvis man vælger at løsrive sig (ret mig endeligt hvis jeg tager fejl).

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8322 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Så er flybilletter og hotel sparet... hahaha. Havde jeg ikke tænkt over, men kan være at du har en pointe Sahinovic.

Det er dog fint at have ham i klubben som træningsspiller og reklamesøjle for Real Madrid lidt endnu.

Men ja, det er problematisk, hvis han er kilde til splid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8323 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Om Vores Rivaler IX
Real Madrid kan ikke bare rive Bales kontrakt i stykker og så er den skid slået. Real Madrid er ligeså vel som Bale bundet af en kontrakt. Terminerer Perez Bales kontrakt, så skal de stadig godtgøre fjolset for den manglende løn i de resterende to år af kontrakten - plus det faktum, at han kan smutte til en anden klub, gratis. Sælger man derimod Bale for 0kr til en anden klub, så kommer Real ud af kontrakten med Bale og slipper dermed for at betale mere bistand til Glasben.

Så forhåbentlig banker en kinaklub igen på døren.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Petroleum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8324 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Det her udstiller mest af alt Perez og den øvrige ledelses forlængelses-liderlighed. De fortryder nok, at de lod sig rive med af hypet omkring hans to CL mål og gav ham en lang kontrakt som tak. På det tidspunkt var de allerede bekendt med hans svingende niveau, skadeshistorik osv.. alligevel troede de, at de kunne bygge holdet op omkring ham og gøre ham til vores nye Ronaldo. Ekstremt naivt.

Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor Barnett er ude på at brænde alle broer af til Real Madrid og udstille sig selv som et urimeligt fjols. Selvfølgeligt skal han varetage sin klients interesser bedst muligt. Men det må da kunne gøres mere hensigtsmæssigt og via forhandling.

Real vil nok gå i en stor bue uden om ham og hans spillere i fremtiden. Jeg mistænker også, at andre topklubber vil være langt mere skeptiske overfor at indgå aftaler med ham og hans klienter. Der er ingen professionalisme i det, der foregår. Det er ekstremt uværdigt for alle parter.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8325 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Jeg forstår ikke ledelsen i denne sag.

Uanset hvad bliver Bale i klubben, og man skal betale hans løn (+de andre udgifter som flybilletter, hotel osv.) - så hvorfor ikke bare løsrive sig spilleren, og sige farvel? Det er da et langt bedre signal at sende end at beholde ham i klubben, og især når han forsøger at gøre grin med Real Madrid.

Man håber nok på at sælge ham så man kan få lidt mønt for ham, men Bale gider jo ikke, så jeg forstår intet af hvad der foregår og hvis jeg ikke tager helt fejl, så skal hele hans løn ikke betales på én gang, men pr. måned hvis man vælger at løsrive sig (ret mig endeligt hvis jeg tager fejl).


Fordi hvis man løsriver Bale så 1) får han og hans latterlige agent deres vilje og 2) så skaber det jo præcedens for at andre spillere måske vil følge samme spor fremover, hvis de kan se at Real Madrid kan manipuleres til at fritstille dem, hvis blot de skaber sig nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8326 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror ikke engang jeg helt forstår hvad der har gjort Bale så indigneret.

Han ville have mere spilletid efter CL finalen mod Liverpool, hvilket han får da Ronaldo forlader klubben. Man vil prøve at bygge holdet op om ham og Benzema, men det mislykkedes fuldstændigt, blandt andet fordi Bale konstant er småskadet, men også fordi Benzema og Bale simpelthen bare ikke fungerer sammen.

Derudover kan man tilføje at han er truppens bedst eller næstbedst betalte spiller, og har fået en kontraktforlængelse på et tidspunkt hvor han i dén grad ikke fortjente det.

Zidane har som jeg ser det udefra som fan, virkelig forsøgt at få gang i Bale, og givet ham langt mere spilletid end han reelt har været berettiget til, hvis man ser på hans præstationer. Så kan det godt være Zidane har meldt åbent ud på et pressemøde, at Bale ville være langt bedre tjent med at finde en ny klub, hvilket jo som sådan bare er sandheden. Så kan man sgu da ikke bagefter stå og være overrasket og sur over at man ikke synes man har fået nok spilletid.

Eller er det fordi Bale var så begejstret for at komme til Kina, og suge nogle flere millioner til sig, uden at skulle præstere noget som helst?

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8327 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
-#7-

Jeg ved ikke, om du allerede har læst den her artikel forfattet af Guillem Balague, men jeg fandt den ret informativ ift. Zidane/Bale/Real Madrid-snakken.

www.bbc.com/sport/football/53403060

Det er selvfølgelig bare Balagues skildring af sagen, men det er vel kun sundt at få lidt input forskellige steder fra. Jeg har rigtig svært ved selv at drage en konklusion, hvorfor jeg heller ikke kommer til at smide diverse mishagsytringer efter Bale. Real Madrid er bestemt ikke uskyldige i den her sag.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8328 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: -#7-

Jeg ved ikke, om du allerede har læst den her artikel forfattet af Guillem Balague, men jeg fandt den ret informativ ift. Zidane/Bale/Real Madrid-snakken.

www.bbc.com/sport/football/53403060

Det er selvfølgelig bare Balagues skildring af sagen, men det er vel kun sundt at få lidt input forskellige steder fra. Jeg har rigtig svært ved selv at drage en konklusion, hvorfor jeg heller ikke kommer til at smide diverse mishagsytringer efter Bale. Real Madrid er bestemt ikke uskyldige i den her sag.


Tak for linket Daniel.

Det er selvfølgelig problematisk at man ikke lader ham skifte til Kina, men samtidig er han stadigvæk fyrsteligt betalt for at spille fodbold i Real Madrid, og han er jo langt fra blevet frosset ud af truppen. Han har fået masser af spilletid efter det mislykkede skifte, og han har bare på ingen måde leveret noget som helst, og så er det jo klart at spilletiden langsomt daler. For mig virker det som om han regner med bare at være fast mand hver gang, ligesom han var engang, selvom han intet har vist i årevis, og når han ikke er det, så er både ham og hans analhæmoride af en agent fornærmet.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på en type som David Beckham, hvis jeg skulle forsøge at finde en sammenlignelig situation i Real Madrid. Guderne må vide at Beckham og Capello ikke var de bedste venner, men englænderen lagde sig ikke ned, men kæmpede sig istedet bravt tilbage i truppen, og endte jo faktisk med at være en kæmpe faktor i mesterskabet i 2007, og er på den baggrund også blevet en større figur i klubbens historie, end hvad han måske ellers ville have været.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce