Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #8365 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev:

Dios skrev: @9eren.

Og så lige Ruud! Manden der sikrede os et længe eftertragtet mesterskab. Han gav alt hvad han havde og er mega elsket stadig i Madrid!

Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!


Det er godt du er enig med dig selv :)


Du skal lede længe imellem Madrid fans for at finde en anti ruud. Du prøver at rede den hjem men der er sgu hul i begge dine badevinger!


Sikkert, men så er vi tilbage til, at jeg sjældent er enig med nogen fra Madrid, så har det helt fint med det :)

Hvad prøver jeg at redde? Haha :D Synes bare det er komisk, at du gang på gang laver selvmål. Du siger jo ordret, at man ikke kan generalisere, men glemmer det i indlægget lige efter :D
Min holdning ændres jo ikke af hvor mange som synes jeg har ret eller ej.

Og bare lige for at svarer alle, så hader jeg ikke Ruud, som jeg også skrev. Jeg synes bare han var forfærdelig. Aldrig har vores angreb været mere statisk, langsomt og kedeligt. En Ruud og Raúl på toppen 5 år for sent i deres karriere. For at gøre det mere spændende så havde vi da lige Capello som træner sammen med den mest energiske midtbane i Emerson og Diarra. Hej hej underholdning! :D Dog til gengæld det mest vanvittige mesterskab som aldrig bliver glemt.
Grunden til jeg ikke kan li ham er hans afsked med United. Han blev bænket af Ferguson i en finale og opførte sig derefter som en decideret idiot. Kaldte Ferguson for et klamt røvhul eller noget i den dur foran hele truppen, og flæbede konstant i pressen efterfølgende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8366 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: Lidt mere tryk på, og så havde den kommende Real Madrid stjerne brækket anklen.

streamable.com/bkkzgr


Totalt hovedløs takling. Sådan en psykopat skal da bortvises for evigt fra al fodbold. Fatter ikke hvad der foregår i hovedet på sådan en idiot.


Nu sad jeg og så kampen, og værre var taklingen altså heller ikke. Det er utrolig uheldigt, men den var overhovedet ikke ondsindet på nogen måde. En dårlig timet takling som bagerste mand, men nu er Mbappé's antrit altså også bare fuldstændig vanvittigt. Havde han ramt bolden, som Ramos f.eks. ofte gør, så sidder man og klapper i sine hænder, og jubler. Hans reaktion efterfølgende efter alt tumulten indikere også det samme. I øvrigt var det hans sidste kamp i karrieren, så du kan være helt rolig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8367 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: Lidt mere tryk på, og så havde den kommende Real Madrid stjerne brækket anklen.

streamable.com/bkkzgr


Totalt hovedløs takling. Sådan en psykopat skal da bortvises for evigt fra al fodbold. Fatter ikke hvad der foregår i hovedet på sådan en idiot.


Nu sad jeg og så kampen, og værre var taklingen altså heller ikke. Det er utrolig uheldigt, men den var overhovedet ikke ondsindet på nogen måde. En dårlig timet takling som bagerste mand, men nu er Mbappé's antrit altså også bare fuldstændig vanvittigt. Havde han ramt bolden, som Ramos f.eks. ofte gør, så sidder man og klapper i sine hænder, og jubler. Hans reaktion efterfølgende efter alt tumulten indikere også det samme. I øvrigt var det hans sidste kamp i karrieren, så du kan være helt rolig :)

Forstyrrende kommentar :-D

Tilløbet, kropsholdningen samt reaktionen fra de andre Paris spillere viser klart og tydeligt IMO, at tacklingen var ondsindet, og der var kun et formål og det var at skade modspilleren. Han lægger jo ud med at være foran Mbappé, men alligevel er han ikke engang så meget som tæt på at ramme bolden, fokus er udelukkende på benene.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #8368 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

9eren skrev:

Dios skrev: @9eren.

Og så lige Ruud! Manden der sikrede os et længe eftertragtet mesterskab. Han gav alt hvad han havde og er mega elsket stadig i Madrid!

Og du ved godt at Real Madrid har en stor fanskare og de har alle deres forskellige holdninger og meninger alt afhængigt hvilken fraktion eller Peña man tilhører. Så du kan ikke generalisere de spanske Madrid fans. Så igen er det ren ævl du kommer med!


Det er godt du er enig med dig selv :)


Du skal lede længe imellem Madrid fans for at finde en anti ruud. Du prøver at rede den hjem men der er sgu hul i begge dine badevinger!


Sikkert, men så er vi tilbage til, at jeg sjældent er enig med nogen fra Madrid, så har det helt fint med det :)

Hvad prøver jeg at redde? Haha :D Synes bare det er komisk, at du gang på gang laver selvmål. Du siger jo ordret, at man ikke kan generalisere, men glemmer det i indlægget lige efter :D
Min holdning ændres jo ikke af hvor mange som synes jeg har ret eller ej.

Og bare lige for at svarer alle, så hader jeg ikke Ruud, som jeg også skrev. Jeg synes bare han var forfærdelig. Aldrig har vores angreb været mere statisk, langsomt og kedeligt. En Ruud og Raúl på toppen 5 år for sent i deres karriere. For at gøre det mere spændende så havde vi da lige Capello som træner sammen med den mest energiske midtbane i Emerson og Diarra. Hej hej underholdning! :D Dog til gengæld det mest vanvittige mesterskab som aldrig bliver glemt.
Grunden til jeg ikke kan li ham er hans afsked med United. Han blev bænket af Ferguson i en finale og opførte sig derefter som en decideret idiot. Kaldte Ferguson for et klamt røvhul eller noget i den dur foran hele truppen, og flæbede konstant i pressen efterfølgende.




Gode minder

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8369 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: Lidt mere tryk på, og så havde den kommende Real Madrid stjerne brækket anklen.

streamable.com/bkkzgr


Totalt hovedløs takling. Sådan en psykopat skal da bortvises for evigt fra al fodbold. Fatter ikke hvad der foregår i hovedet på sådan en idiot.


Nu sad jeg og så kampen, og værre var taklingen altså heller ikke. Det er utrolig uheldigt, men den var overhovedet ikke ondsindet på nogen måde. En dårlig timet takling som bagerste mand, men nu er Mbappé's antrit altså også bare fuldstændig vanvittigt. Havde han ramt bolden, som Ramos f.eks. ofte gør, så sidder man og klapper i sine hænder, og jubler. Hans reaktion efterfølgende efter alt tumulten indikere også det samme. I øvrigt var det hans sidste kamp i karrieren, så du kan være helt rolig :)

Forstyrrende kommentar :-D

Tilløbet, kropsholdningen samt reaktionen fra de andre Paris spillere viser klart og tydeligt IMO, at tacklingen var ondsindet, og der var kun et formål og det var at skade modspilleren. Han lægger jo ud med at være foran Mbappé, men alligevel er han ikke engang så meget som tæt på at ramme bolden, fokus er udelukkende på benene.


Er slet slet ikke enig. Han går da 100% efter bolden. Havde den været ondsindet, så var knopperne da forrest. Det er jo ikke engang taklingsbenet som rammer ham. Som sagt, så sad jeg og så kampen. Psg er blevet til det rene Barcelona cirkus. De overfaldt dommeren konstant, men det ser man ikke ude af kontekst, så det er et meget svagt argument IMO :)
Mbappé er bare hurtig. Jeg skal ikke sidde og forsvarer taklingen blev grim, og korrekt til rødt. Ondsindet var den bare ikke, og slet ikke målt på stemningen i kampen. De slags taklinger ser man jo rigtig ofte i fodbold.



Hvad er forskellen på den her takling fra Ramos, som han i øvrigt laver et par stykker af i hver kamp?
Som sagt, så vil jeg sidde og klappe i hænderne over sådan en takling, hvis modstanderen ikke bliver skadet (kommer dog an på hvem det er :D) eller bolden bliver ramt først. Som jeg ser det er Ramos takling langt værre, da han kommer med en helt anden fart med strakte ben. Ikke at jeg synes der er frispark, for det synes jeg bestemt ikke, og det ville jeg heller ikke syntes, hvis ham anføreren ramte bolden først.
Det er skide uheldigt, men shit happens.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8370 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Han springer ned på Mbappés ben og kommer med stor nok force til at det gå kan galt, han behøves ikke at komme med knopperne forrest, og det er en så erfaren spiller udemærket klar over.

Jeg synes der er kæmpe forskel på den video du viser mig med Ramos, jeg følger ham hele vejen og det er tydeligt for mig, at han udelukkende går efter bolden, det samme kan jeg slet ikke sige om Saint-Étienne spilleren.

Ramos er en hård hund, men han er ikke et decideret svin, som det andet franske svin jeg refererede til, beklager udtrykket.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8371 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes ikke den ser særlig slem ud på den video der. Men jeg har ikke set den live.

Anklen ser dog ikke for god ud :O
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8372 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Han springer ned på Mbappés ben og kommer med stor nok force til at det gå kan galt, han behøves ikke at komme med knopperne forrest, og det er en så erfaren spiller udemærket klar over.

Jeg synes der er kæmpe forskel på den video du viser mig med Ramos, jeg følger ham hele vejen og det er tydeligt for mig, at han udelukkende går efter bolden, det samme kan jeg slet ikke sige om Saint-Étienne spilleren.

Ramos er en hård hund, men han er ikke et decideret svin, som det andet franske svin jeg refererede til, beklager udtrykket.


Alle taklinger kan gå galt. Der er bare kæmpe forskel på ondsindet eller ej! Hazard's skade kom efter et minimalt spark på foden, som vel nok sker omkring 30-40 gange i løbet af en kamp.

Hahaha årets joke :D Manden med flest røde kort kontra en mand efter en hurtig google søgning har fået 1 rødt kort og 38 gule kort fra perioden 09/10 og frem til nu, og som endda er verdenskendt for at være et kæmpe svin på en fodboldbane. Ramos ligger på 15 røde kort og 138 gule kort. Dog i flere kampe, men alligevel.

Hånden på hjertet. Har du set taklingen i "kontekst"? Vi må bare være ekstremt uenige, for din vogn kan jeg slet ikke hoppe med på :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8373 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Han springer ned på Mbappés ben og kommer med stor nok force til at det gå kan galt, han behøves ikke at komme med knopperne forrest, og det er en så erfaren spiller udemærket klar over.

Jeg synes der er kæmpe forskel på den video du viser mig med Ramos, jeg følger ham hele vejen og det er tydeligt for mig, at han udelukkende går efter bolden, det samme kan jeg slet ikke sige om Saint-Étienne spilleren.

Ramos er en hård hund, men han er ikke et decideret svin, som det andet franske svin jeg refererede til, beklager udtrykket.


Alle taklinger kan gå galt. Der er bare kæmpe forskel på ondsindet eller ej! Hazard's skade kom efter et minimalt spark på foden, som vel nok sker omkring 30-40 gange i løbet af en kamp.

Hahaha årets joke :D Manden med flest røde kort kontra en mand efter en hurtig google søgning har fået 1 rødt kort og 38 gule kort fra perioden 09/10 og frem til nu, og som endda er verdenskendt for at være et kæmpe svin på en fodboldbane. Ramos ligger på 15 røde kort og 138 gule kort. Dog i flere kampe, men alligevel.

Hånden på hjertet. Har du set taklingen i "kontekst"? Vi må bare være ekstremt uenige, for din vogn kan jeg slet ikke hoppe med på :)

Ja, jeg har set taklingen i kontekst, og Saint-Étienne spillerne stod for flere hovedrystende svinere i kampen og den med Mbappé var ondsindet, og på dette punkt bliver vi ikke enige.

Hvad angår Ramos så holder jeg fast i, at han ikke er et decideret svin på banen, men det afhænger også af hvordan man ser dette. Du nævner de mange udvisninger han har fået, men de fleste er faktisk kommet på baggrund af at han har dummet sig enormt, fremfor at forsøge at skade en spiller. Den eneste jeg kan huske hvor han har været et decideret svin, var da han sparkede Gud ned i en El Clásico, men den er stadig ikke lige så slem som den på Mbappé.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8374 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
@Dios

Beklager det sene svar. Havde, som skrevet, ikke tænkt mig at skrive mere om det samme, men kunne ikke lade være :-). Det bliver dog sidste kommentar.

Dios skrev: Hvorfor er det en usaglig antagelse når jeg vurdere på Ronaldo og Benzema's 2 sidste sæsoner? Hvad taler seriøst for, at de efter 2 sæsoner med præcis samme spillere og samme træner skulle få en opblomstring? Hvad taler for, at Benzema efter 9 års samarbejde med Ronaldo ligepludselig får ændret sin rolle markant, og ikke bare skal "assistere" Ronaldo, men selv stå for målene Real Madrid scorer?


Der er 2 ting galt med din antagelse :-) 1- Hvis jeg skulle følge din logik, hvad taler så for at Ramos og Varane skulle få en opblomstring efter 2 sæsoner med præcis samme spillere og samme træner (Zidane)? I 16/17 indkasserede vi 41 mål, 17/18 indkasserede vi 44 (og 18/19 indkasserede vi 46). Skal jeg følge din logik, så vil det kun blive værre. Samme spillere og samme træner. Hvordan vil du så forklare, at vi kun indkasserede 25 mål i år?

Og inden du går i gang med at kaste dig over forklaringer som taktiske ændringer osv., så kan vi også tage courtois, som jo var et spøgelse på målet. Og hvad med Modric og Kroos, som alle havde dømt som færdige? Jeg er ikke sikker på, at du læste hvad jeg skrev tidligere, men min pointe var, at hvis hele holdet fra målmand, forsvaret og til midtbanen harfået en opblomstring, hvorfor skulle det også ikke galde angrebet?

Nu skal vi ikke dvæle mere ved det her, fordi det er kun gisninger og ingen ved jo, hvordan det ville have endt, hvis Ronaldo var her. Jeg vil blot pointere at din antagelser holder ikke :-)

Og nu til punkt 2. du skriver "men selv stå for målene Real Madrid scorer" om Benzema. Vores udgangspunkt var din antagelse om, at vi ikke ville vinde, hvis Ronaldo spillede i stedet for Bale. Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg har nævnt det, men hvorfor bliver du ved med at tælle mål, som om det kun er Benzema, der skal score dem? Med andre ord, hvorfor ser du bort fra, de mål, som Ronaldo evt. ville have scoret?

Er godt klar over, at du har lavet flere regnestykker, men du bliver ved med at vende tilbage til at stille et mærkeligt spørgsmål, nemlig hvordan skal Benzema scorer målene. Men hvorfor ser du ikke på SUMMEN af målene for de to spiller og så er det underordnet, hvem der scorer dem? Ronaldo scorede alene 26 mål i hans sidste sæson. I 19/20 scorede Benzema + vores venstrekant hvor Ronaldo normalt spiller (Vinicius og Hazard) 25 mål. så selv hvis vi skulle følge din antagelse om deres dalende niveau, så vil de tilsammen scorer flere mål.

I øvrigt så synes jeg at det er fair nok, at du vil tage æren for at du er en af de få herinde, som kan se et kæmpe problem i, at vores andre offensive spillere ikke scorer, men omvendt må du også erkende at du har tage fejl, da du om nogen herinde, var manden der har argumenteret for, at vi nok skulle hente samme antal mål (eller tæt på), når vi siger farvel til Ronaldo. Det har bestemt ikke været tilfælde.


Til sidst vil jeg bare sige at jeg ikke har nogle projekter :-). Vores diskussion bygger blot på din antagelse om Ronaldo i stedet for Bale. Så ingen af os aner 100 %, hvordan tingene ville have endt. Jeg lukker den her og håber ikke at det jeg har skrevet har virket aggressivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8375 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Han springer ned på Mbappés ben og kommer med stor nok force til at det gå kan galt, han behøves ikke at komme med knopperne forrest, og det er en så erfaren spiller udemærket klar over.

Jeg synes der er kæmpe forskel på den video du viser mig med Ramos, jeg følger ham hele vejen og det er tydeligt for mig, at han udelukkende går efter bolden, det samme kan jeg slet ikke sige om Saint-Étienne spilleren.

Ramos er en hård hund, men han er ikke et decideret svin, som det andet franske svin jeg refererede til, beklager udtrykket.


Alle taklinger kan gå galt. Der er bare kæmpe forskel på ondsindet eller ej! Hazard's skade kom efter et minimalt spark på foden, som vel nok sker omkring 30-40 gange i løbet af en kamp.

Hahaha årets joke :D Manden med flest røde kort kontra en mand efter en hurtig google søgning har fået 1 rødt kort og 38 gule kort fra perioden 09/10 og frem til nu, og som endda er verdenskendt for at være et kæmpe svin på en fodboldbane. Ramos ligger på 15 røde kort og 138 gule kort. Dog i flere kampe, men alligevel.

Hånden på hjertet. Har du set taklingen i "kontekst"? Vi må bare være ekstremt uenige, for din vogn kan jeg slet ikke hoppe med på :)


Synes hellere ikke at den virkede ondsindet. Kunne dog ikke finde ud af, om han var ked af det pga. Mbappé eller fordi det var hans sidste kamp. Det var i hvert fald tydeligt at se at han var påvirket af situationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #8376 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor mange havde egentlig spottet at Marcos Llorente skulle omskoles til angriber efter Liverpool kampen ?

Han har virkelig sprudlet og det gjorde han også inden Zidane kom til. Vi har tabt en ny Guti vil jeg påstå her !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce