Om Vores Rivaler IX
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JJ-86
- Gæst
-
Men vi må se efter aftens kampe, hvem vi kan trække alt i alt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JJ-86
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Latterligt at Roma går videre med kun 6 point, mens Porto går ud med 10 point.
Gruppe E
Barcelona 14
Roma 6
Bayer Leverkusen 6
BATE Borisov 5
Gruppe G
Chelsea 13
Dynamo Kiev 11
FC Porto 10
Maccabi Tel Aviv 0
Pointmæssigt ja. Men begge to grupper har været tæt, men på to forskellige måder. I Gruppe E kunne alle 4 klubber gå videre før sidste spillerunde og i Gruppe G kunne 3 hold gå videre før sidste spillerunde. Gruppe E er pointene mere spredt hvorimod I Gruppe G er Maccabi Tel Aviv den klare taber i CHL og det eneste hold som ikke har formået at få et point i dette års gruppespil. Det resulteret i at Porto har opnået 10 point men samtidig blev sorteper, og må nøjes med Europa League.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Johnson skrev: Mou er en skamplet på Real Madrids historie.
Lol... Havde det ikke været for Mourinho, havde Ancelotti ikke løftet Champions League trofæet, eller de titler han vandt med Chelsea. Han løftede vores klub ud af det dødvande der havde hersket siden Del Bosque's fyring, og forstærkede klubben kvalitativt på alle parametre.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: Lol... Havde det ikke været for Mourinho, havde Ancelotti ikke løftet Champions League trofæet, eller de titler han vandt med Chelsea. Han løftede vores klub ud af det dødvande der havde hersket siden Del Bosque's fyring, og forstærkede klubben kvalitativt på alle parametre.
Uha, det er en ”can of worms” der lige er blevet åbnet ;)
Mourinhos 3 år i Real Madrid kastede en skygge over klubben, som vi hurtigst muligt skal få kastet af os igen.
3 år i klubben hvor han kun vandt én stor titel på trods af at han fik flere beføjelser og mere råderum end nogen anden træner i Real Madrids historie. Opnåede ingen spillemæssig udvikling overhovedet over 3 år, røg ud af Champions League ved synet af den første anstændige modstander og i stedet kun slog hold som Apoel, CSKA og Galatasaray, havde flere store magtkampe med højtprofilerede personer i Real Madrid med alt fra Valdano over Toril til Zidane, indledte uhæderlige heksejagter mod egne spillere, andre klubber, dommere og UEFA, forvandlede klubbens mentalitet og væremåde til en lille smålig Segunda-klub og lagde sig ud med både fans, medier, diverse organisationer og sågar egne spillere.
Det er en fuldkommen gåde hvordan den mand kunne formå at tryllebinde Perez og J.L. Sanchez i en sådan grad at han kunne beholde sit job i 3 år med de resultater og de meritter når væsentligt mere succesfulde og respektfulde trænere, der samtidig værnede om Real Madrids værdier som Del Bosque og Ancelotti, blev jagtet ud af klubben ved første hurdle. Samt at en træner som Benitez kan være underlagt så stort et pres efter så lidt tid i klubben (alt funderet i et Clasico-resultat der endda ikke var ligeså rædderligt som Mourinhos eget første Clasico).
Ubegribeligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alligevel formåede han på ‘magisk’ vis at ændre holdet, så det pludselig blev til tre semifinaler i træk. Og jo, vi havde nogle nogenlunde nemme ture igennem CHL, men kampe som Tottenham og United, dem havde vi med stor sandsynlighed tabt i tiderne, hvor vi også tabte til Roma, Liverpool og Lyon.
Så: Jeg er enig med dig i mange ting, men husk nu, hvordan han ændrede holdets helt igennem fatale statistik i CHL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: 3 år i klubben hvor han kun vandt én stor titel...
Der er mange gode pointer fra alle sider, og jeg er sådan set ikke enig eller uenig i dit indlæg. Men ret skal være ret: Mourinhos tredje sæson blev reelt delvist saboteret af en muldvarp der sandsynligvis valgte at lække informationer ud til pressen og dermed lagde unødigt ballade indenfor truppen. - Dét skal man have med i baghovedet når man snakker Mourinhos tredje sæson i klubben.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu ved jeg det ikke, men mon ikke alle andre trænere i verden ville kunne gøre bare nogenlunde det samme som Mourinho. Faktisk tror jeg, at stort set alle andre trænere med samme spillermateriale ville kunne gøre det langt bedre titelmæssigt end Mourinho på 3 sæsoner. Muldvarp eller ej, så var Mourinho stadig manden som skabte det splittede omklædningsrum. Han var en træner som til at starte med valgte sine kampe med omhu, men ligesom man ser det i Chelsea nu, så vil pigebarnet ha mer, og hun stopper aldrig. Han kan jo ikke lede en klub uden kontroverser. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at han rent faktisk ikke kan lede overhovedet!
Mourinho tog kampen op med Perez og fik indført noget der minder om den engelske manager rolle. Han vandt kampen over Valdano, og den kamp støttede jeg ham i. Han købte spillere for 2,2 milliarder hvis jeg ikke husker helt forkert? 3 titler på 3 sæsoner, hvor kun mesterskabet talte for mig. Det er jo på ingen måder imponerende.
Godt nok gjorde Pellegrini det ikke skide godt i Chl, men 3 point efter Barcelona i ligaen med hele 96 point og 5-6 nye spillere start 11'eren er altså også et godt fundament at bygge videre på. Jeg bebrejder ikke Higuain for at vi ikke slog Lyon, men frit mål og alligevel ramme stolpen er jo pinagtigt, og det mål havde sikret os videre avancement.
Min pointe er bare, at hvis argumentet skal holde med, at Mourinho skal have andel i, at Ancelotti vandt Chl, så skal Pellegrini vel også have andel i, at Mourinho tog holdet videre.
En ting er sikkert. Vi har været i semifinalerne 5 år i træk. Den ene træner var bare ikke god nok til at nå finalen, hvor den anden var god nok til at vinde den, så kan man jo tolke det som man lyster :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
