Om Vores Rivaler IX
asp3200 skrev:
Lars1991 skrev:
asp3200 skrev: Hvis de ikke vinder over den gule ubåd nu med den motivation så ved jeg ikke hvad. Magen til la liga guldbold skal man lede længe efter.
Hold da op, hvad er det præcist du er så bitter over? :D Med den indstilling kan Real Madrid jo umuligt gøre det godt i morgen. Hvis de vinder, ja, så "manglede det bare" og hvis de smider point så kan du hugge dem ned som det passer dig. Synes kun jeg ser negativ-ladede kommentarer fra dig herinde.
Ved det;), men når holdet får sådan en gave så dummer de sig altid desværre. Og så er jeg bare negativt over spillet og træneren fra start af, og det er ikke blevet bedre med resultaterne indtil videre. 8-0 mod malmø imponere ikke mig, eneste som gælder er liga pokal for mig og nå langt i chl.
Men med dine udregninger du lavede for nogle dage siden, så er mesterskabet jo tabt uanset hvad. Barcelona smider jo ikke uventede point, og vi får aldrig point imod storholdene.
Er der da noget som har ændret sig, eller?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det var jo mere held end forstand, at den finale blev vundet... Det var i hvert fald ikke Ancelotti og hans taktik der gjorde det. At spillerne falder fuldstændig igennem i en straffesparkskonkurrence mod Bayern og overhovedet ikke kan ramme målet hænger vel mere på spillerne end Mourinho i virkeligheden.
Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil foretrække Mourinho en hvilken som helst dag over Ancelotti. Der var altså bare forskel på Real Madrid før og efter Mou han kom til. Forinden var de en, ja jeg vil gå så langt og sige skamplet, i et lille årti på Europa-kortet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde der ikke været brugt så meget energi på alt muligt uden for banen, men fokus blev holdt på spillerne og spillet, så havde de vundet alle titler.
Heldigt eller ej, så får vinderne altid heldet. Det var noget Mourinho aldrig fik i Real Madrid udover de vigtige titler ;D
Mourinho kan ikke gøre for at 5 så gode skytter brænder, men han trak stikket, da vi kom foran 2-0. Det er en taktisk brøler af dimensioner, og det lukkede fuldstændig Bayern ind i kampen igen. Det var nemlig Mourinho's største problem i Real Madrid. Vi fik aldrig rigtig lukket opgørene imod de store hold. Hvis man derimod så kigger på Ancelotti, så var det jo stik modsat i hans 1. sæson. Der slukkede han lyset for modstanderen. Holdet pakkede sig ikke, da de kom foran. De blev ved med samme taktik og udgangspunkt uanset resultatet, og det er jeg også helt klart fan af.
Før Mourinho, der var vores bedste spiller Sneijder. Sneijder ville jo ikke engang blive udtaget til kampene i vores nuværende trup. Det er der den helt store forskel ligger. Vi brugte 2,2 milliarder kr. i sommeren 2009. Her taler vi jo ikke om ukendte United indkøb, men de største spillere i verden samt de største talenter i verden. Men klart, at det var Mourinho's skyld at vi nåede så langt.
Mourinho var selv skyld i cirkuset udenfor banen. Præcis ligesom han også er det i Chelsea nu. Det er den måde han leder på, eller mangel på samme. Men ingen af os kan dog bruge din tvivl til særlig meget nu :) Faktum er jo det stik modsatte, så det er vel reelt det eneste vi kan forholde os til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Lars1991 skrev:
asp3200 skrev: Hvis de ikke vinder over den gule ubåd nu med den motivation så ved jeg ikke hvad. Magen til la liga guldbold skal man lede længe efter.
Hold da op, hvad er det præcist du er så bitter over? :D Med den indstilling kan Real Madrid jo umuligt gøre det godt i morgen. Hvis de vinder, ja, så "manglede det bare" og hvis de smider point så kan du hugge dem ned som det passer dig. Synes kun jeg ser negativ-ladede kommentarer fra dig herinde.
Ved det;), men når holdet får sådan en gave så dummer de sig altid desværre. Og så er jeg bare negativt over spillet og træneren fra start af, og det er ikke blevet bedre med resultaterne indtil videre. 8-0 mod malmø imponere ikke mig, eneste som gælder er liga pokal for mig og nå langt i chl.
Men med dine udregninger du lavede for nogle dage siden, så er mesterskabet jo tabt uanset hvad. Barcelona smider jo ikke uventede point, og vi får aldrig point imod storholdene.
Er der da noget som har ændret sig, eller?
Nææ nej for jeg nævner jo lige præcis at vi skal vinde over Villareal og Valencia når Barcelona dummer sig mod mindre hold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og ikke nok med det. Men spillet på banen...: WAUW!
;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Jeg er i øvrigt tæt på at hoppe med på vognen, med dem som mener, at det er en skandale at man ikke ansatte Klopp i sommers.. Som en anden bruger påpegede, så er resultaterne i Liverpool jo helt enestående.
Og ikke nok med det. Men spillet på banen...: WAUW!
;-)
Synes ikke de var synderligt imponerende i dag. Men Kloop har da Anfield på sin side.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zyconith skrev:
M_linding skrev: Jeg er i øvrigt tæt på at hoppe med på vognen, med dem som mener, at det er en skandale at man ikke ansatte Klopp i sommers.. Som en anden bruger påpegede, så er resultaterne i Liverpool jo helt enestående.
Og ikke nok med det. Men spillet på banen...: WAUW!
;-)
Synes ikke de var synderligt imponerende i dag. Men Kloop har da Anfield på sin side.
2-2 hjemme mod et af Europas stærkeste hold, WBA, viser at Jürgen Flopp har fremtiden for sig og frit kan vælge.
Spøg til side, Klopp er helt sikkert en dygtig træner, men jeg har svært ved at presse ham ind i min top 5-liste over ønsketrænere i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hykleren meddeler angiveligt i næste uge, at han stopper i Bayern.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pellegrini
Mourinho
hmmmm, der må komme andre til......
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: Så vil der være to højprofilerede træner til rådighed fra næste sæson:
Pellegrini
Mourinho
hmmmm, der må komme andre til......
Vi må give Zidane chancen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han formåede at få Manchester City til at spille noget af det flotteste angrebsfodbold, de nogensinde har spillet da selve projektet var relativt nyt, og det han har formået at gøre med Inter holdet, i nuværende sæson, er yderst imponerende.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Enola_Daniel
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
