Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #817 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: JAAAAAAAAAAAAAA <3 <3 <3 DEPOR!


Nu kan vi måske få lidt ro fra grædekonerne, der tror et mesterskab bliver afgjort i november.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #818 af Hvidt
Besvaret af Hvidt på emne Om Vores Rivaler IX
Pludselig blev weekenden meget bedre :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #819 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Om Vores Rivaler IX
Fuck, hvor er kampen imorgen vital. Vinder vi, så er vi to point fra første pladsen - Benitez og co. det er nu!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #820 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

Hvidt skrev: Pludselig blev weekenden meget bedre :D


Hov hov, vi skal først lige koncentrere os om vores eget imorgen ;) Der bliver nok at se til.

Men tak til Depor, for at stjæle point, som jeg ikke havde regnet med! :D Vi skal også til at kigge imod Atletico nu...
Følgende bruger(e) sagde tak: Hvidt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #821 af Hvidt
Besvaret af Hvidt på emne Om Vores Rivaler IX
Sandt, men motivationen må være i top nu!
Hala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #822 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis de ikke vinder over den gule ubåd nu med den motivation så ved jeg ikke hvad. Magen til la liga guldbold skal man lede længe efter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #823 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Med al respekt, men havde folk vitterligt troet, at vi med dette spillermateriale uanset træneren stadig ville ryge ud af 1/8 delsfinalerne, hvis ikke Mourinho havde været kommet og frelst os? Det er simpelthen en så vild tankegang synes jeg. Hvis Mourinho skal have kredit for, at Ancelotti vandt Champions League med Real Madrid, skal Pellegrini så have kredit for at have sammentømret holdet til Mourinho, som så fik os ud af krisen?
Nu ved jeg det ikke, men mon ikke alle andre trænere i verden ville kunne gøre bare nogenlunde det samme som Mourinho. Faktisk tror jeg, at stort set alle andre trænere med samme spillermateriale ville kunne gøre det langt bedre titelmæssigt end Mourinho på 3 sæsoner. Muldvarp eller ej, så var Mourinho stadig manden som skabte det splittede omklædningsrum. Han var en træner som til at starte med valgte sine kampe med omhu, men ligesom man ser det i Chelsea nu, så vil pigebarnet ha mer, og hun stopper aldrig. Han kan jo ikke lede en klub uden kontroverser. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at han rent faktisk ikke kan lede overhovedet!

Mourinho tog kampen op med Perez og fik indført noget der minder om den engelske manager rolle. Han vandt kampen over Valdano, og den kamp støttede jeg ham i. Han købte spillere for 2,2 milliarder hvis jeg ikke husker helt forkert? 3 titler på 3 sæsoner, hvor kun mesterskabet talte for mig. Det er jo på ingen måder imponerende.

Godt nok gjorde Pellegrini det ikke skide godt i Chl, men 3 point efter Barcelona i ligaen med hele 96 point og 5-6 nye spillere start 11'eren er altså også et godt fundament at bygge videre på. Jeg bebrejder ikke Higuain for at vi ikke slog Lyon, men frit mål og alligevel ramme stolpen er jo pinagtigt, og det mål havde sikret os videre avancement.

Min pointe er bare, at hvis argumentet skal holde med, at Mourinho skal have andel i, at Ancelotti vandt Chl, så skal Pellegrini vel også have andel i, at Mourinho tog holdet videre.
En ting er sikkert. Vi har været i semifinalerne 5 år i træk. Den ene træner var bare ikke god nok til at nå finalen, hvor den anden var god nok til at vinde den, så kan man jo tolke det som man lyster :)


Det var jo mere held end forstand, at den finale blev vundet... Det var i hvert fald ikke Ancelotti og hans taktik der gjorde det. At spillerne falder fuldstændig igennem i en straffesparkskonkurrence mod Bayern og overhovedet ikke kan ramme målet hænger vel mere på spillerne end Mourinho i virkeligheden.

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil foretrække Mourinho en hvilken som helst dag over Ancelotti. Der var altså bare forskel på Real Madrid før og efter Mou han kom til. Forinden var de en, ja jeg vil gå så langt og sige skamplet, i et lille årti på Europa-kortet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde der ikke været brugt så meget energi på alt muligt uden for banen, men fokus blev holdt på spillerne og spillet, så havde de vundet alle titler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #824 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Hvis de ikke vinder over den gule ubåd nu med den motivation så ved jeg ikke hvad. Magen til la liga guldbold skal man lede længe efter.


Hold da op, hvad er det præcist du er så bitter over? :D Med den indstilling kan Real Madrid jo umuligt gøre det godt i morgen. Hvis de vinder, ja, så "manglede det bare" og hvis de smider point så kan du hugge dem ned som det passer dig. Synes kun jeg ser negativ-ladede kommentarer fra dig herinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #825 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

FigoJensen skrev:

Dios skrev: Med al respekt, men havde folk vitterligt troet, at vi med dette spillermateriale uanset træneren stadig ville ryge ud af 1/8 delsfinalerne, hvis ikke Mourinho havde været kommet og frelst os? Det er simpelthen en så vild tankegang synes jeg. Hvis Mourinho skal have kredit for, at Ancelotti vandt Champions League med Real Madrid, skal Pellegrini så have kredit for at have sammentømret holdet til Mourinho, som så fik os ud af krisen?
Nu ved jeg det ikke, men mon ikke alle andre trænere i verden ville kunne gøre bare nogenlunde det samme som Mourinho. Faktisk tror jeg, at stort set alle andre trænere med samme spillermateriale ville kunne gøre det langt bedre titelmæssigt end Mourinho på 3 sæsoner. Muldvarp eller ej, så var Mourinho stadig manden som skabte det splittede omklædningsrum. Han var en træner som til at starte med valgte sine kampe med omhu, men ligesom man ser det i Chelsea nu, så vil pigebarnet ha mer, og hun stopper aldrig. Han kan jo ikke lede en klub uden kontroverser. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at han rent faktisk ikke kan lede overhovedet!

Mourinho tog kampen op med Perez og fik indført noget der minder om den engelske manager rolle. Han vandt kampen over Valdano, og den kamp støttede jeg ham i. Han købte spillere for 2,2 milliarder hvis jeg ikke husker helt forkert? 3 titler på 3 sæsoner, hvor kun mesterskabet talte for mig. Det er jo på ingen måder imponerende.

Godt nok gjorde Pellegrini det ikke skide godt i Chl, men 3 point efter Barcelona i ligaen med hele 96 point og 5-6 nye spillere start 11'eren er altså også et godt fundament at bygge videre på. Jeg bebrejder ikke Higuain for at vi ikke slog Lyon, men frit mål og alligevel ramme stolpen er jo pinagtigt, og det mål havde sikret os videre avancement.

Min pointe er bare, at hvis argumentet skal holde med, at Mourinho skal have andel i, at Ancelotti vandt Chl, så skal Pellegrini vel også have andel i, at Mourinho tog holdet videre.
En ting er sikkert. Vi har været i semifinalerne 5 år i træk. Den ene træner var bare ikke god nok til at nå finalen, hvor den anden var god nok til at vinde den, så kan man jo tolke det som man lyster :)


Det var jo mere held end forstand, at den finale blev vundet... Det var i hvert fald ikke Ancelotti og hans taktik der gjorde det. At spillerne falder fuldstændig igennem i en straffesparkskonkurrence mod Bayern og overhovedet ikke kan ramme målet hænger vel mere på spillerne end Mourinho i virkeligheden.

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil foretrække Mourinho en hvilken som helst dag over Ancelotti. Der var altså bare forskel på Real Madrid før og efter Mou han kom til. Forinden var de en, ja jeg vil gå så langt og sige skamplet, i et lille årti på Europa-kortet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde der ikke været brugt så meget energi på alt muligt uden for banen, men fokus blev holdt på spillerne og spillet, så havde de vundet alle titler.


Jeg har sådan for alvor altid haft det svært, når trænere bliver klandret for at være heldige efter de har vundet en Champions League-finale. Måske det bare er mig.

Og ja, Mourinho gjorde mange gode ting taktisk og ved at bringe klubben videre. Ser man på det overordnede image og hvordan han teede sig som et børnehavebarn, så er jeg egentlig glad for at klubben ikke beskæftiger portugiseren længere. Det er selvfølgelig en smags sag, men jeg kan bedst lide når klubbens trænere ikke opfører sig dårligere end en flok 4. klasses drenge i en idrætstime.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #826 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

FigoJensen skrev:

Dios skrev: Med al respekt, men havde folk vitterligt troet, at vi med dette spillermateriale uanset træneren stadig ville ryge ud af 1/8 delsfinalerne, hvis ikke Mourinho havde været kommet og frelst os? Det er simpelthen en så vild tankegang synes jeg. Hvis Mourinho skal have kredit for, at Ancelotti vandt Champions League med Real Madrid, skal Pellegrini så have kredit for at have sammentømret holdet til Mourinho, som så fik os ud af krisen?
Nu ved jeg det ikke, men mon ikke alle andre trænere i verden ville kunne gøre bare nogenlunde det samme som Mourinho. Faktisk tror jeg, at stort set alle andre trænere med samme spillermateriale ville kunne gøre det langt bedre titelmæssigt end Mourinho på 3 sæsoner. Muldvarp eller ej, så var Mourinho stadig manden som skabte det splittede omklædningsrum. Han var en træner som til at starte med valgte sine kampe med omhu, men ligesom man ser det i Chelsea nu, så vil pigebarnet ha mer, og hun stopper aldrig. Han kan jo ikke lede en klub uden kontroverser. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at han rent faktisk ikke kan lede overhovedet!

Mourinho tog kampen op med Perez og fik indført noget der minder om den engelske manager rolle. Han vandt kampen over Valdano, og den kamp støttede jeg ham i. Han købte spillere for 2,2 milliarder hvis jeg ikke husker helt forkert? 3 titler på 3 sæsoner, hvor kun mesterskabet talte for mig. Det er jo på ingen måder imponerende.

Godt nok gjorde Pellegrini det ikke skide godt i Chl, men 3 point efter Barcelona i ligaen med hele 96 point og 5-6 nye spillere start 11'eren er altså også et godt fundament at bygge videre på. Jeg bebrejder ikke Higuain for at vi ikke slog Lyon, men frit mål og alligevel ramme stolpen er jo pinagtigt, og det mål havde sikret os videre avancement.

Min pointe er bare, at hvis argumentet skal holde med, at Mourinho skal have andel i, at Ancelotti vandt Chl, så skal Pellegrini vel også have andel i, at Mourinho tog holdet videre.
En ting er sikkert. Vi har været i semifinalerne 5 år i træk. Den ene træner var bare ikke god nok til at nå finalen, hvor den anden var god nok til at vinde den, så kan man jo tolke det som man lyster :)


Det var jo mere held end forstand, at den finale blev vundet... Det var i hvert fald ikke Ancelotti og hans taktik der gjorde det. At spillerne falder fuldstændig igennem i en straffesparkskonkurrence mod Bayern og overhovedet ikke kan ramme målet hænger vel mere på spillerne end Mourinho i virkeligheden.

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil foretrække Mourinho en hvilken som helst dag over Ancelotti. Der var altså bare forskel på Real Madrid før og efter Mou han kom til. Forinden var de en, ja jeg vil gå så langt og sige skamplet, i et lille årti på Europa-kortet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde der ikke været brugt så meget energi på alt muligt uden for banen, men fokus blev holdt på spillerne og spillet, så havde de vundet alle titler.


"Det var jo mere held end forstand, at den finale blev vundet..."

Jeg synes godt nok det er en hård påstand.
Held end forstand? For en gangs skyld jagtede Madrid heldet, og se dét er en CHL-pokal værdigt. Jeg husker dog også finalen, som at Atletico var presset i bund de sidste 15 min, bl.a. på grund af taktiske ændringer fra Ancelotti's side! Så kan man klandrer Ancelotti for at der måske ikke skete så meget de første 75 minutter, men så glemmer man samtidig også Atletico's vanvittige defensiv i den sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #827 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev:

asp3200 skrev: Hvis de ikke vinder over den gule ubåd nu med den motivation så ved jeg ikke hvad. Magen til la liga guldbold skal man lede længe efter.


Hold da op, hvad er det præcist du er så bitter over? :D Med den indstilling kan Real Madrid jo umuligt gøre det godt i morgen. Hvis de vinder, ja, så "manglede det bare" og hvis de smider point så kan du hugge dem ned som det passer dig. Synes kun jeg ser negativ-ladede kommentarer fra dig herinde.


Ved det;), men når holdet får sådan en gave så dummer de sig altid desværre. Og så er jeg bare negativt over spillet og træneren fra start af, og det er ikke blevet bedre med resultaterne indtil videre. 8-0 mod malmø imponere ikke mig, eneste som gælder er liga pokal for mig og nå langt i chl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #828 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
pesimistiske madridistas bliver altid positivere med tiden

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce