Om Vores Rivaler IX

3 uger 3 dage siden #8881 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed skrev: Og sidenhen har han vel ikke sagt et ondt ord om Perez eller Real Madrid så vidt jeg ved?

Nedenstående har han selv udtalt:

I left Real Madrid because of president Florentino Pérez

Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others, instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win.

If Dybala or Mandzukic don’t score, they are still happy, and you see them smile.

It’s very different to Madrid, here it is more of a family.

Så ja, der skulle kun en halv chance til før han udtalte sig negativt om Real Madrid, og kommentar nummer to og tre er simpelthen noget af det mest tragikomiske, når det lige præcis kommer fra Cristiano :-D

DeLaRed skrev: Og Ronaldo endte da også med at forlade klubben på en forholdvis respektabel måde, han kom til den klub han ønskede og vi fik IMO en fin pose penge for ham!

Han kom til den eneste klub der reelt ville have ham, og ledelsen i Real Madrid ville med glæde skippe en mand videre der troede han næsten skulle have det samme i løn som Messi(den er der nok blevet grinet meget af internt), og samtidigt havde en voldtægtssag hængende på sig - dejligt spil af Florentino.

Da han så endeligt smuttede, hvor mange Real Madrid fans blev så egentligt forarget, skabte det overhovedet uro i Real Madrid - udover, at der var et par stykker af hans allerede trofaste fans der blev lidt sure? :-D Så ja på det punkt har du helt ret, de to kan slet ikke sammenlignes.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #8882 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Jaja bagatelliser du bare Ronaldo og den enorme betydning han har haft for Real Madrid.

Efter ronaldo har vi jo kun været endnu vildere til afslutninger og mål -ikke sandt!
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

3 uger 2 dage siden #8883 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

DeLaRed skrev: Og sidenhen har han vel ikke sagt et ondt ord om Perez eller Real Madrid så vidt jeg ved?

Nedenstående har han selv udtalt:

I left Real Madrid because of president Florentino Pérez

Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others, instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win.

If Dybala or Mandzukic don’t score, they are still happy, and you see them smile.

It’s very different to Madrid, here it is more of a family.

Så ja, der skulle kun en halv chance til før han udtalte sig negativt om Real Madrid, og kommentar nummer to og tre er simpelthen noget af det mest tragikomiske, når det lige præcis kommer fra Cristiano :-D

DeLaRed skrev: Og Ronaldo endte da også med at forlade klubben på en forholdvis respektabel måde, han kom til den klub han ønskede og vi fik IMO en fin pose penge for ham!

Han kom til den eneste klub der reelt ville have ham, og ledelsen i Real Madrid ville med glæde skippe en mand videre der troede han næsten skulle have det samme i løn som Messi(den er der nok blevet grinet meget af internt), og samtidigt havde en voldtægtssag hængende på sig - dejligt spil af Florentino.

Da han så endeligt smuttede, hvor mange Real Madrid fans blev så egentligt forarget, skabte det overhovedet uro i Real Madrid - udover, at der var et par stykker af hans allerede trofaste fans der blev lidt sure? :-D Så ja på det punkt har du helt ret, de to kan slet ikke sammenlignes.

Jeg spurgte, og du svarede, de kommentarer havde jeg ikke set før, så tak for det, men hvad hvis vi nu dykker lidt ned i dem:

Kommentaren om Perez, er den virkelig forfærdelig, det er jo ikke nogen hemmelighed at han forlod Real Madrid fordi Perez ikke ville betale ham det han ønskede, så det er jo et sandt statement, men synes nu ikke ligefrem den er super hård, her skal vi lige opveje den kommentar imod at Messi anklager Bartomeu for at have snydt og bedraget ham, det er måske en smags sag, men i min bog er der ikke så meget forgjort i den kommentar om Perez.

Men jeg decideret Elsker de andre kommentarer du nævner, for de understreger nemlig min pointe helt perfekt. Som jeg tidligere har sagt omkring James og Ceballos så har man i min bog en pligt til at opfører sig professionelt (især udadtil) overfor den klub der betaler ens løn (dette gælder også uden for fodbolden, men er naturligvis min personlige holdning), når man så ikke er på kontrakt længere, så kan man i og for sig sige hvad man vil om sin tidligere arbejdesgiver. Men du udligger disse kommentarer som om de er en kritik af Real, hvad nu hvis vi kigger på dem fra en vinkel der hedder at Ronaldo forsøger at støtte op om den klub der betaler ham? For sjovt nok så har Ronaldo også udtalt følgende tidligere:

“Real Madrid is like my second family and we all work together every day. I’m really happy and my team-mates are great, while the coaching staff are also a very important part of the dressing room.”

Det var sjovt nok en kommentar han lavede da Real betalte hans løn!

Og her er en kommentar fra hans officielle farvel til Real:
“Real Madrid have captured my heart and those of my family members and for that reason, now more than ever, I want to say thank you: thanks to the club, the president, the club's directors, my teammates, all of the coaching staff, the doctors, physios and the incredible staff who ensure that everything works as it should and tirelessly take care of every single detail.“

Og da United betalte hans løn udtalte han følgende:
“Manchester is my Home...my heart is here”

Faktum er Ronaldo (og største delen af alle andre professionelle fodbold spiller) støtter op omkring den klub der betaler deres løn, og det er i min bog professionalisme, om han så mener noget af det han siger, i nogen af de klubber han er i, det er for mig komplet ligegyldigt, han fremviser respekt overfor den aftale han selv er indgået med arbejdsgiveren.

At han så til tider har udtalt sig ikke så positivt om Perez i hans tid i Real er helt rigtigt og det er også hvad jeg hentyder til da jeg beklager mig over det i min tidligere kommentar. Men det er langt fra at sammenligne med det Messi pt har gang i.

Faktum er at Messi har glemt hvem der betaler hans skyhøje løn, og det faktum at han helt selv (uden pistol for panden) har sat sin underskrift på hans nuværende kontrakt, så han ligger præcis som han har redt, det er ingen andres skyld og hans opførsel er definitionen af et curligbarn!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

3 uger 1 dag siden #8884 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Gode 15min af Luis Suarez indtil videre. Én assists og et mål. Tænker ikke Messi syntes at det er fedt at se hans legekammerat har fået nye venner. Jeg er måske en af de få der frygter Suarez under Simiones ledelse. Tænker han bliver den “gamle” Suarez. Et rigtig vild dyr, både godt og ondt.

3 uger 1 dag siden #8885 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl skrev: Gode 15min af Luis Suarez indtil videre. Én assists og et mål. Tænker ikke Messi syntes at det er fedt at se hans legekammerat har fået nye venner. Jeg er måske en af de få der frygter Suarez under Simiones ledelse. Tænker han bliver den “gamle” Suarez. Et rigtig vild dyr, både godt og ondt.

Suarez bliver et bæst for Atlético. Puha en præstation

3 uger 1 dag siden #8886 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Så listede han lige én mere ind bag målvogteren.

3 uger 1 dag siden #8887 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har altid ment at det vil være dumt af Barca at komme af med Suarez. Han er en fantastisk angriber - med det sagt hader jeg ham som pest for den person han er på banen. Jeg fortrækker at han spiller for ATM end Barca.

3 uger 1 dag siden #8888 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Suarez er fantastisk - desværre. Usympatisk, men fantastisk.

Det er lige før at jeg ser Atletico som sidestillede med os og Barcelona i mesterskabskampen nu.

Koeman siger, at det ikke udelukkende er hans beslutning at Suarez skulle væk. Jeg forstår slet ikke hvorfor de har skilt sig af med ham. Den bedste angriber i ligaen efter Messi og Benzema med et par år tilbage på toppen?

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 uger 1 dag siden #8889 af Kimbo
Blot endnu et tegn på den komplette inkompetence der hersker i Katalonien disse år.

3 uger 1 dag siden #8890 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Tænk hvis bare én af vores kantspillere kunne afslutte som en 17-årig fra Barcelona...
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Bismo, Ramos4

3 uger 1 dag siden #8891 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

longwind skrev: Tænk hvis bare én af vores kantspillere kunne afslutte som en 17-årig fra Barcelona...

Vinícius José Paixão de Oliveira Júnior? :-)

3 uger 1 dag siden #8892 af Kimbo
Han har bestemt slut produkt, men har han så meget andet ?
Tror endnu ikke jeg har set ham runde en spiller som Vini til tider gør ret meget i.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.