Om Vores Rivaler IX

2 måneder 5 dage siden #8845 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Har aldrig fattet hvorfor det var James der skulle lejes ud, spille mindre og blive solgt (givet gratis åbenbart) i stedet for Isco.
James har altid været en kampafgørende spiller (mål/assist) i forhold til Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 5 dage siden #8846 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
James er startet som lyn og torden for Everton.

Med tanke på, hvor dårlig vores højre side har været, så forstå jeg ikke, at James ikke fik en seriøs chance på den position.

2 måneder 5 dage siden #8847 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: JAMES har for alvor tjekket ind i PL.

Han kan shine hvis han får den nødvendige tillid og rolle.

Og finder den hylde, der passer hans niveau ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, andreashn, DeLaRed

2 måneder 5 dage siden #8848 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Det er jo en klassisk reaktion fra James, som vi har set hos andre solgte spillere som Ozil, Di Maria, Ceballos mfl.

Ingen har betvivlet hans evner, men snarere hans professionalisme. Hvis han havde kunne lægge fester, vanvidskørsel og inkonsistens på hylden kunne han have haft en fremragende karriere i Real Madrid.

Han havnede i Everton og nu synker alvoren ind. Jeg vil dog ikke tøve med at spå, at det kun er et spørgsmål om tid før han falder tilbage i den gamle gænge med svingende spil og professionalisme.

Jeg giver hans nyfundne form 3 måneder.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, Real HWL, madrid2000, andreashn, Sahinovic, DeLaRed

2 måneder 5 dage siden #8849 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
James er altid garant for mål og assist. Lige præcis det vi mangler. Dette beviser blot endnu en gang, hvor stædig Zidane er. Zidane er den eneste træner, der har haft et problem med James. Til grin, når man sammenligner det med hvordan han behandler den største flop i klubbens historie, Hazard.

2 måneder 5 dage siden #8850 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Det er jo en klassisk reaktion fra James, som vi har set hos andre solgte spillere som Ozil, Di Maria, Ceballos mfl.

Ingen har betvivlet hans evner, men snarere hans professionalisme. Hvis han havde kunne lægge fester, vanvidskørsel og inkonsistens på hylden kunne han have haft en fremragende karriere i Real Madrid.

Han havnede i Everton og nu synker alvoren ind. Jeg vil dog ikke tøve med at spå, at det kun er et spørgsmål om tid før han falder tilbage i den gamle gænge med svingende spil og professionalisme.

Hvad har James under hans tid i Madrid gjort, som er uprofessionelt? Han har hele karrieren igennem været mere professionel end f.eks. Hazard, som Zidane forguder. Han har et godt ry i samtlige klubber han har været i. Senest Bayern, som gerne ville beholde ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 måneder 5 dage siden #8851 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Det er jo en klassisk reaktion fra James, som vi har set hos andre solgte spillere som Ozil, Di Maria, Ceballos mfl.

Di Maria har været og ER stadig en klassespiller!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Chamartin, doven

2 måneder 5 dage siden #8852 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Sjovt at skrive at han gør det godt i Everton pga egentligt niveau etc.

Og når Isco så får held med husmandsfinten på en Huelva forsvarsspiller og efterfølgende lægger en god aflevering tilbage til Casemiro så er det verdensklasse ;-)

Summasummarum er at James er god og shiner når han får tillid fra fx Anchelotti og Jupp Heynckes - men de er måske dårligere trænere end os sofatrænere :)

God dag
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

2 måneder 5 dage siden #8853 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

At du giver ham hele 3 måneder viser at du laver en form for helgardering for din påstand.

2 måneder 5 dage siden #8854 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
James har været helt igennem elendig i Madrid og det dejligt at han er væk. Hvis præmissen for at James kan performe er at Zidane ikke er træner, så vælger jeg Zidane anyday. Everton er et fint sted til James, det passer til hans niveau. Det duede ikke i Bayern og det duer ikke i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, Sahinovic, DeLaRed

2 måneder 5 dage siden #8855 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: James er altid garant for mål og assist. Lige præcis det vi mangler. Dette beviser blot endnu en gang, hvor stædig Zidane er. Zidane er den eneste træner, der har haft et problem med James. Til grin, når man sammenligner det med hvordan han behandler den største flop i klubbens historie, Hazard.

Han var heller ikke god nok til Bayern. Måske passer Everton bare langt bedre til ham niveaumæssigt?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

2 måneder 5 dage siden #8856 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Mere nyt fra cirkus Benneweis:

Koeman har bedt Puig om at søge efter en ny klub. Han er angiveligt ikke "god nok" til Barca jf. Hr Koeman.

Kunne være et interessant køb at overveje. Virkeligt spændende spiller.
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.