Om Vores Rivaler IX

1 måned 1 dag siden #8893 af louisbadboy17
Besvaret af louisbadboy17 på emne Om Vores Rivaler IX
Suarez til Atletico er en kæmpe streg i regningen
Suarez er uden tvivl meget indebrændt, og det er noget som Simeone vil udnytte.
Jeg er MEGET pessimistisk mht. vores egne chancer.
Vi vinder ikke laliga igen, hvis det hele igen skal afhænge af, om vi vinder 1-0 på et straffespark
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #8894 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

louisbadboy17 skrev: Suarez til Atletico er en kæmpe streg i regningen
Suarez er uden tvivl meget indebrændt, og det er noget som Simeone vil udnytte.
Jeg er MEGET pessimistisk mht. vores egne chancer.
Vi vinder ikke laliga igen, hvis det hele igen skal afhænge af, om vi vinder 1-0 på et straffespark

Det bliver den værste ørkenvandring hvis ikke vi får en instant forbedring i front.

Ser absolut Cavani som et must for os. Han er direkte, aggressiv og kynisk nok til at kunne banke dem ind for os. At have ham istedet for Jovic vil jo nærmest svare til at udskifte en ellert med en Mercer!.
Og alderen er jo slet ikke et problem for sådan en kaliber som ham og han skal nok kunne fortsætte mindst 2-3 år endnu.

Og økonomisk burde vi da have nok midler til at signe ham for et års tid med mulighed for forlængelsesklausul.

Så kombardo -hans lønkroner vil vise sig som en rigtig god investering ift hvad vi vinder (titler, merchandise etc)
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 1 dag siden #8895 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
En udlejning af Jović, og en signing af Cavani ville give god mening IMO. Serberen får fast spilletid, hvilket han i den grad har brug for, og vi får en angriber der er fuldt udviklet og klar til kamp.

En sydamerikansk fighter ville klæde dette hold enormt, og hvis jeg husker rigtigt var Adebayors ophold også enormt succesfuld(forstod aldrig hvorfor man ikke forlængede hans ophold?). Ikke fordi der er tale om præcis samme typer, men de er begge super gode i boksen og har en aggressiv tilgang til spillet.

Lad os håbe den seneste kamp får Florentino til at overveje muligheden - han er gratis for Guds skyld, og har ifølge rygterne tilbudt sig til Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Sahinovic.

1 måned 14 timer siden #8896 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: En udlejning af Jović, og en signing af Cavani ville give god mening IMO. Serberen får fast spilletid, hvilket han i den grad har brug for, og vi får en angriber der er fuldt udviklet og klar til kamp.

En sydamerikansk fighter ville klæde dette hold enormt, og hvis jeg husker rigtigt var Adebayors ophold også enormt succesfuld(forstod aldrig hvorfor man ikke forlængede hans ophold?). Ikke fordi der er tale om præcis samme typer, men de er begge super gode i boksen og har en aggressiv tilgang til spillet.

Lad os håbe den seneste kamp får Florentino til at overveje muligheden - han er gratis for Guds skyld, og har ifølge rygterne tilbudt sig til Real Madrid.

Jeg kan godt se ideen på papiret.
Men cavani vil nok have krav om x antal spilleminutter, som jeg simpelthen ikke tror Zidane vil efterkomme.
Zidane elsker benzema uanset hvordan han spiller. De sidste 2 sæsoner har benzema været virkelig god, men før dette var han jo ofte ringe.
Moratta var jo i klubben og gjorde det rigtig godt, han var det tætteste vi har været på reel spilletid til en reserve angriber, men han skred fordi han konstant blev vraget.

Benzems spiller 95 % af kampene, og vi har næsten aldrig 2 angribere. Zidane foretrækker benzema, selv når han kommer i sine årlige formdyk.
Ingen tvivl om at cavani er bedre end jovic pt. Men det holder jo ikke med 5 min
Hver 4. Kamp. Især ikke til prisen.

Hvis Zidane gik mere ind for rotation (på benzemas plads ! Han roterer fint på de andre pladser )
Ville Cavani give mening.

Men tror nu egentlig at Mariano kan have rollen som back up fint.
Han kommer ind og giver altid 110 % i de 5-10 min han får, og har et fint scorings snit pr. Tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

1 måned 7 timer siden #8897 af Sahinovic

Doc.juego skrev: Zidane elsker benzema uanset hvordan han spiller. De sidste 2 sæsoner har benzema været virkelig god, men før dette var han jo ofte ringe.

Det forekommer mig lidt sjovt, at på trods af Benzema har været så ''ringe'' i al den tid, så er han stadig blevet foretrukket af samtlige managers der har været i hans tid som Real Madrids spiller, og alligevel får han kun spilletid fordi Zidane elsker ham? :-D

Den holder altså ikke, og Benzema var et monster inden de her to sæsoner, og det er et faktum der ikke kan pilles ved. Hans rolle er blot blevet ændret efter Cristianos afgang - det er faktisk bare dét, der er sket. Der er stadig tale om den samme spiller.

Selvfølgelig er hensigten ikke, at Cavani ikke erstatte Benzema, da han på ingen måder har niveauet. Men en opstilling som den vi så mod Betis kunne helt sikkert blive aktuel i løbet af sæsonen taget i betragtning af at vi hele tiden døjer med skader. Et makkerpar der hedder Benzema/Cavani ville i mine øjne være lækkert at se på.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 7 timer siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 5 timer siden #8898 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil vædde en månedsløn på at hvis man lod Benz og Cavani spille lige meget, så ville Cavani score flest mål.

1 måned 4 timer siden #8899 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Matamoro skrev: Jeg vil vædde en månedsløn på at hvis man lod Benz og Cavani spille lige meget, så ville Cavani score flest mål.

Det væddemål har du i forvejen vundet. Jeg tror det Sahinovich mener (uden at putte ord i hans skriv..) er at Benzema er mere teknisk og playmaker end Cavani. Men omvendt er Cavani den der bare afslutter.

Og måske er det det der skal til i Real Madrid vi har dem der kan sætte tingene igang men ingen (absolut ingen) der kan afslutte det..
Sidste redigering: 1 måned 4 timer siden ved mohbar.

1 måned 3 timer siden #8900 af Sahinovic
@mohbar

Du har helt i, at jeg synes han er en overall bedre fodboldspiller end Cavani, men han er faktisk også mere klinisk foran målet end Cavani.

Benzema is more clinical than Messi, Cristiano and Suarez

Since Cristiano left in 2018, only three players in Europe have scored more than Benzema: Robert Lewandowski (63 goals), Lionel Messi (60) and Kylian Mbappe (47).

Benzema's 41 is even more impressive given that it is from 97 shots, just 2.3 shots per goal, fewer than Messi (2.5), Luis Suarez (2.8) or Cristiano (3.2).

Only Lewandowski can compete with 1.95 shots per goal, showing that unlike Jose Mourinho claimed years ago, Real Madrid do rely heavily onBenzema for their goals.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e502f8b45b2.html

Det er en artikel fra Marca skrevet d. 11-11-2019, men jeg er ret sikker på at det ikke har ændret på, at Benzema rent faktisk er skarp foran målet.

Der hvor jeg tror de to adskiller sig fra hinanden er, at Cavani kommer frem til flere chancer (har ikke nogen tal på dette, blot et gæt), og deraf vil Real Madrid være i stand til at producere flere chancer, dog stadig med Benzema på holdet, da han er uundværlig for selve spillet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 3 timer siden ved Sahinovic.

4 uger 1 dag siden #8901 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Nøj hvor har reguilon ikke haft sin bedste debut for Tottenham her til aften....

4 uger 1 dag siden #8902 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Han lavede en assist men måske en masse fejl.

Jeg kan ikke glemme ham den danske Betis fan fra Malaga der mente at Pellegrini har skabt et hold med vindermentalitet.

De blev kørt i sænk igår fuldstændig !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

4 uger 1 time siden #8903 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Der går rygter om at Mayoral har skrevet under med Roma idag, for en 1års leje aftale med købs option...

Donde está la biblioteca?

4 uger 51 minutter siden #8904 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Matamoro skrev: Jeg vil vædde en månedsløn på at hvis man lod Benz og Cavani spille lige meget, så ville Cavani score flest mål.

Cavani ville uden tvivl score flere mål en Benzema, men det ville han kun fordi han spiller sammen med verdens bedste falske 9er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.