Om Vores Rivaler IX

2 måneder 4 dage siden #9373 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Llorente fortsætter succesen

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #9374 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
KEYLOR NAVAS

2 måneder 4 dage siden #9375 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad sker der for den kujonagtig indsats af PSG. Er det ikke gået op for dem at de ikke er et hold, der kan forsvare.

2 måneder 4 dage siden #9376 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er MEGET bedre klædt på til fremtiden end Real er...

2 måneder 4 dage siden #9377 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn skrev: Barca er MEGET bedre klædt på til fremtiden end Real er...

Uden tvivl. Det er lidt tragikomisk.

2 måneder 4 dage siden #9378 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Det må tiden jo vise. Når vores stadion bliver færdigt og der må komme tilskuere igen, så tror jeg vi rykker.

2 måneder 4 dage siden #9379 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Kan du ikke uddybe den med lidt argumenter?

2 måneder 4 dage siden #9380 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

Kan du ikke uddybe den med lidt argumenter?

Nu skal jeg selvfølgelig ikke svare på vegne af en anden bruger, men tænker det har noget at gøre med kvaliteten af de unge spillere. Barcelona har nogle spændende unge spillere, som gør en god figur i mange kampe (Pedri i går), hvor imod RMs unge spillere simpelthen spiller for dårligt.

2 måneder 4 dage siden #9381 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona spiller en god kamp - som de ikke en gang vinder, mod et tamt PSG - og pludselig er de fantastiske.
Smutter Messi falder de jo drastisk i kvalitet og den slags kvalitet har de jo på ingen måde råd til at erstatte. Griezmann, Dembele, osv osv er på ingen måde imponerende.

Vi er selv elendige pt., men fremtiden ser, i min optik, meget bedre ud, der har vi da trods alt en ledelse der forberedt klubben økonomisk til fremtiden, og ikke bare kørt den ned i et hul af gæld.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 3 dage siden #9382 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Om Vores Rivaler IX
Synes lige vi skal have is i maven og slå koldt vand i blodet. Barca er i en god spillemæssig stime, men vi skal ikke mange uger tilbage før der var dømt kæmpe krise. De er lige så ustabil som Vinicius.

Og så har de skabt et så massivt afhængighedsforhold til Messi, at jeg ikke kan se hvordan de kan komme ud af det. Skifter han til sommer, tror jeg det hele falder sammen. Hvis ikke, bliver det bare en langsom død. De spiller de har kan på ingen, som ingen, måder løfte arven efter ham. Det er problemet, når man besjæler og forguder en enkelt spiller.

Historien er en anden i forhold til CR7. Vi var spillemæssigt meget afhængig af ham, men man formået, klogt, at begrænse hans magt og indflydelse. Det har hele vejen igennem været et gensidig professionelt forhold og på intet tidspunkt var han større end klubben.

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 3 dage siden #9383 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

El Chino skrev: Synes lige vi skal have is i maven og slå koldt vand i blodet. Barca er i en god spillemæssig stime, men vi skal ikke mange uger tilbage før der var dømt kæmpe krise. De er lige så ustabil som Vinicius.

Og så har de skabt et så massivt afhængighedsforhold til Messi, at jeg ikke kan se hvordan de kan komme ud af det. Skifter han til sommer, tror jeg det hele falder sammen. Hvis ikke, bliver det bare en langsom død. De spiller de har kan på ingen, som ingen, måder løfte arven efter ham. Det er problemet, når man besjæler og forguder en enkelt spiller.

Historien er en anden i forhold til CR7. Vi var spillemæssigt meget afhængig af ham, men man formået, klogt, at begrænse hans magt og indflydelse. Det har hele vejen igennem været et gensidig professionelt forhold og på intet tidspunkt var han større end klubben.

De kan lige så godt rive plasteret af og komme videre. Jeg tror nu ikke de imploderer helt, men de skal unægteligt igennem en genopbygningsfase når Messi smutter, og selvom de har en masse talenter rendende, skal de nok bruge et par sæsoner på at komme tilbage. Med de milliarder de skylder, kan de jo umiddelbart ikke bare købe sig til det.

Apropos afhængigheden af Messi. Han er 33, prøv at kigge tilbage til 2018 hvor Ronaldo var 33, jamen der scorede han mod de store hold på stribe, saksespark mod Juventus, CL-titel. Det er ikke ligefrem det samme man ser fra Messi lige nu - skal Barcelona ikke bare sige tak for nu og hive ham tilbage i ledelsen når karrieren slutter om nogle år.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 3 dage siden #9384 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved hvor du vil hen, men han er trodsalt stadig topscorer ligaen på trods af skaden i starten sæsonen, og han har fine statistikker i de to andre turneringer ligeledes. "Problemet" derudover er, at han jo stadig er så fandens dygtig til at spilopbygge, lægge assists eller være 3. manden inden bolden ender i netmaskerne. Og mens hans scoringsevner nok utvivlsomt er på vej nedad trodsalt, så tror jeg stadig han kan være en mester i de to sidstnævnte i måske 4-5 år endnu. Så derfor håber jeg, at de siger tak for nu, men det er egentlig kun for vores egen skyld. Desuden mener jeg slet ikke barca er særlig godt klædt på til fremtiden. Dembele har efterhånden fået 100 kilometers tråd, og han er stadig ufokuseret og uafgørende når det virkelig gælder. Om han nogensinde får de sidste 10% med, der ville gøre ham decideret verdensklasse - ja det tvivler jeg på. Griesmann, ja han er en fighter, men derudover har han jo været tæt på en fiasko for barcelona. Busquets, Pique og Alba virker både mætte og derudover er der bare rent aldersmæssigt ikke meget mere at give af fra dem længere. Midtbanemæssigt er De Jong solid og Pedri er yderst spændende. Ter Stegen er verdensklasse og Ansu Fati kan blive meget god. Men udover de 4, og så messi, så ser jeg ikke det farlige i den klub.
Sidste redigering: 2 måneder 3 dage siden ved GuldsmedeN.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.