Om Vores Rivaler IX

4 måneder 2 uger siden #9409 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
"Wijnaldum firma un precontrato con el Barcelona y sería el primer fichaje del Barça de Laporta"

Altså de er allerede godt i gang med at skabe et hold.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #9410 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om vores rivaler VII
Så er det godt nok blevet mandag igen, rolig nu, det er snart fredag.

Ja det ruller for Barca og det manglede da bare andet efter de er blevet ydmyget af PSG, hvornår var det lige sidst de var i en CL finale? (14/15).
Klart de skal vise noget nu og når så modstanderen giver op inden kampstart ja så bliver det enkelt.

Jeg er for første gang i mange år ikke bange for Barca, det er en klub vi over 2 opgør bare skal vinde over, for når man lukker ned for Messi som PSG gjorde så er der ingen der kan noget specielt. De unge lyser når Messi lyser, i hans fravær er de bare store talenter.

Vi derimod vinder også kampe, 3-1 i weekenden om i ikke husker forkert, det var med slid og sving, men kunne vi ikke havde vundet med 5-1, Atalanta som vel gerne vil spille som Barca fik fingrene i maskinen med 11 mand på banen denne gang.

Jeg tror faktisk at Messi bliver i Barca, læste en artikkel om at de vil tilbyde ham en livstidskontrakt, med samme læn næste år og så X antal millioner resten af hans liv. Fin måde at holde ham i klubben og belaste de kommende generationer.

Køber vi Mbappe til sommer så har vi et ret godt hold pludseligt, det eneste vi står og mangler er mål, mål og mål fra mere end 1 spiller.
Havde Vini, Hazard og Asensio tilsammen lavet 30 mål hidtil i år var billedet jo et helt andet. Chancerne har de haft...

4 måneder 2 uger siden #9411 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Xabi Alonso rygtes som kommende Borussia Mönchengladbach træner.
Han har jo ikke meget erfaring, men det bliver spændende evt. at se, hvad hans udtryk vil være på banen, og om der er en kommende Madrid træner gemt i ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

4 måneder 1 uge siden #9412 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Bale: My plan is to go back to Real Madrid after Tottenham loan

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

4 måneder 1 uge siden #9413 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic post=135029 skrev:

Bale: My plan is to go back to Real Madrid after Tottenham loan

Ja så behøver vi jo ikke at købe Mbappe :) 

4 måneder 1 uge siden #9414 af Estadio Santiago Bernabéu
Ifølge ESPN har Dortmund sat pris på Erling Haaland

180 millioner Euro

Tidligere har Haalands agent, Mino Raiola, udtalt "Kun ti klubber kan tillade sig at købe Håland og give ham en plads som han vil synes om efter Dortmund. Fire af disse klubber er i England." Vi kan kun gisne om Raiola har Real Madrid på den liste givet kongeklubbens økonomiske situation i disse år. Udover at skulle finde de 180 mio Euro skal Haaland formentlig også have en høj lån på niveau med Hazard/Ramos eller højere.

Hans-Joachim-Watzke (Direktør, Dortmund), udtalte i går: "At bede om kreditter frem for at sælge en spiller, er ikke den vej vi vil gå."

Det har mange taget som et tegn på at Haaland er sat til salg i den tyske klub hvis prisen er rigtig.

4 måneder 1 uge siden #9415 af Estadio Santiago Bernabéu
I et interview på UEFA's hjemmeside har Kylian Mbappe udtalt sig om fortiden og fremtiden

Om fremtiden siger Mbappe: "Jeg ser mig selv som en person med ambitioner, selv om det er et skræmmende ord. Men jeg ser det mere som ikke at ville sætte grænser. Jeg prøver at skubbe til grænserne så meget som muligt og se, hvor det kan føre mig hen."

Om fortiden siger Mbappe: "På ungdomsholdene fik jeg i lang tid kritik for ikke at score nok mål og særligt for at lave et show i stedet for. I moderne fodbold skal man bare score, og for at gøre det er man nødt til at gentage den øvelse, og det arbejder man også på i træning."

Kylian Mbappe's kontrakt med PSG udløber i 2022 og hans fremtid har længe været debatteret i Real Madrid og Europas andre store klubber.

4 måneder 1 uge siden #9416 af 9eren
Hvem har tyrkerne på landsholdet siden at de slår både Holland og Norge rimelig overbevisende. Nogle interessante emner måske til sommer ?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
4 måneder 1 uge siden #9417 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om vores rivaler VII

9eren post=135101 skrev: Hvem har tyrkerne på landsholdet siden at de slår både Holland og Norge rimelig overbevisende. Nogle interessante emner måske til sommer ?

Ved ikke om de har nogen til vores start 11er, men de har nogle ret habile spillere i Ünder, Hakan (ACM,) Caglar Söyüncü som har været mega god for Leicester og så Kabak i Liverpool. Men ret imponerende de slår Norge og Holland. Omvendt er det måske også pga. de spiller dårligt, altså Norge og Holland. Hollænderne er i hvertfald ret utilfredse med De Boer som landstræner. Så måske er det mere pga. de andre er mindre gode, end at Tyrkiet er rigtig gode.

4 måneder 1 uge siden #9418 af 9eren
Max Ogawa er seneste signing for GetafeU19 igennem Getafe International. Spændende at følge og dette vilde projekt startet op af vores nuværende dame senior træner. Jeg glæder mig til at være en del af det og har allerede flere ting i gang.

Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
4 måneder 1 uge siden #9419 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om vores rivaler VII
Hvad?
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Estadio Santiago Bernabéu

4 måneder 1 uge siden #9420 af 9eren
Ungdoms fodbold og vores første dame senior træner

Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.