Om Vores Rivaler IX
Han har jo ikke meget erfaring, men det bliver spændende evt. at se, hvad hans udtryk vil være på banen, og om der er en kommende Madrid træner gemt i ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bale: My plan is to go back to Real Madrid after Tottenham loan
Florentino Pérez
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Sahinovic post=135029 skrev:
Bale: My plan is to go back to Real Madrid after Tottenham loan
Ja så behøver vi jo ikke at købe Mbappe :)
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
180 millioner Euro
Tidligere har Haalands agent, Mino Raiola, udtalt "Kun ti klubber kan tillade sig at købe Håland og give ham en plads som han vil synes om efter Dortmund. Fire af disse klubber er i England." Vi kan kun gisne om Raiola har Real Madrid på den liste givet kongeklubbens økonomiske situation i disse år. Udover at skulle finde de 180 mio Euro skal Haaland formentlig også have en høj lån på niveau med Hazard/Ramos eller højere.
Hans-Joachim-Watzke (Direktør, Dortmund), udtalte i går: "At bede om kreditter frem for at sælge en spiller, er ikke den vej vi vil gå."
Det har mange taget som et tegn på at Haaland er sat til salg i den tyske klub hvis prisen er rigtig.
- Platin bruger
-
Om fremtiden siger Mbappe: "Jeg ser mig selv som en person med ambitioner, selv om det er et skræmmende ord. Men jeg ser det mere som ikke at ville sætte grænser. Jeg prøver at skubbe til grænserne så meget som muligt og se, hvor det kan føre mig hen."
Om fortiden siger Mbappe: "På ungdomsholdene fik jeg i lang tid kritik for ikke at score nok mål og særligt for at lave et show i stedet for. I moderne fodbold skal man bare score, og for at gøre det er man nødt til at gentage den øvelse, og det arbejder man også på i træning."
Kylian Mbappe's kontrakt med PSG udløber i 2022 og hans fremtid har længe været debatteret i Real Madrid og Europas andre store klubber.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ved ikke om de har nogen til vores start 11er, men de har nogle ret habile spillere i Ünder, Hakan (ACM,) Caglar Söyüncü som har været mega god for Leicester og så Kabak i Liverpool. Men ret imponerende de slår Norge og Holland. Omvendt er det måske også pga. de spiller dårligt, altså Norge og Holland. Hollænderne er i hvertfald ret utilfredse med De Boer som landstræner. Så måske er det mere pga. de andre er mindre gode, end at Tyrkiet er rigtig gode.9eren post=135101 skrev: Hvem har tyrkerne på landsholdet siden at de slår både Holland og Norge rimelig overbevisende. Nogle interessante emner måske til sommer ?
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Jeg er forvirret. Hvad har du at gøre med Getafes dame u19 hold?9eren post=135109 skrev: Ungdoms fodbold og vores første dame senior træner
Jeg savner Pepe :(
- Platin bruger
-