Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
2 måneder 3 dage siden #9385 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

GuldsmedeN skrev: Jeg ved hvor du vil hen, men han er trodsalt stadig topscorer ligaen på trods af skaden i starten sæsonen, og han har fine statistikker i de to andre turneringer ligeledes. "Problemet" derudover er, at han jo stadig er så fandens dygtig til at spilopbygge, lægge assists eller være 3. manden inden bolden ender i netmaskerne. Og mens hans scoringsevner nok utvivlsomt er på vej nedad trodsalt, så tror jeg stadig han kan være en mester i de to sidstnævnte i måske 4-5 år endnu. Så derfor håber jeg, at de siger tak for nu, men det er egentlig kun for vores egen skyld. Desuden mener jeg slet ikke barca er særlig godt klædt på til fremtiden. Dembele har efterhånden fået 100 kilometers tråd, og han er stadig ufokuseret og uafgørende når det virkelig gælder. Om han nogensinde får de sidste 10% med, der ville gøre ham decideret verdensklasse - ja det tvivler jeg på. Griesmann, ja han er en fighter, men derudover har han jo været tæt på en fiasko for barcelona. Busquets, Pique og Alba virker både mætte og derudover er der bare rent aldersmæssigt ikke meget mere at give af fra dem længere. Midtbanemæssigt er De Jong solid og Pedri er yderst spændende. Ter Stegen er verdensklasse og Ansu Fati kan blive meget god. Men udover de 4, og så messi, så ser jeg ikke det farlige i den klub.

Du glemmer Dest, Trincao, Mingeuza, Araujo og Moriba. Især Moriba ser vild ud. Puig er også ret god og stort potentiale. Mingueza er ret stærk. Trincao har skuffet lidt, men han har potentiale. Første sæson i udlandet for ham, og så i Barca. Dest har haft det svært, men han er ung og har klart nogle kvaliteter der kan bliver verdensklasse.
Jeg synes deres fremtid ser lysere ud, talentmæssigt, end vores. Men det er også nemt at sidde og skrive nu. Da Vini og Reguilon brød i gennem, sad jeg med følelsen, at vi havde en lys fremtid på dét punkt. Tiderne skifter hurtigt. Bliver spændende at følge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 dage siden #9386 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 skrev:

GuldsmedeN skrev: Jeg ved hvor du vil hen, men han er trodsalt stadig topscorer ligaen på trods af skaden i starten sæsonen, og han har fine statistikker i de to andre turneringer ligeledes. "Problemet" derudover er, at han jo stadig er så fandens dygtig til at spilopbygge, lægge assists eller være 3. manden inden bolden ender i netmaskerne. Og mens hans scoringsevner nok utvivlsomt er på vej nedad trodsalt, så tror jeg stadig han kan være en mester i de to sidstnævnte i måske 4-5 år endnu. Så derfor håber jeg, at de siger tak for nu, men det er egentlig kun for vores egen skyld. Desuden mener jeg slet ikke barca er særlig godt klædt på til fremtiden. Dembele har efterhånden fået 100 kilometers tråd, og han er stadig ufokuseret og uafgørende når det virkelig gælder. Om han nogensinde får de sidste 10% med, der ville gøre ham decideret verdensklasse - ja det tvivler jeg på. Griesmann, ja han er en fighter, men derudover har han jo været tæt på en fiasko for barcelona. Busquets, Pique og Alba virker både mætte og derudover er der bare rent aldersmæssigt ikke meget mere at give af fra dem længere. Midtbanemæssigt er De Jong solid og Pedri er yderst spændende. Ter Stegen er verdensklasse og Ansu Fati kan blive meget god. Men udover de 4, og så messi, så ser jeg ikke det farlige i den klub.

Du glemmer Dest, Trincao, Mingeuza, Araujo og Moriba. Især Moriba ser vild ud. Puig er også ret god og stort potentiale.

Melder mig nogenlunde enig med Guldsmeden. Dest, Mingueza, Trincao og Araujo er fine spillere, men heller ikke mere. Lidt ligesom med vores Asensio. I hvert fald ikke i forhold til det man har set, men alle spillere kan gå ind i god udvikling, og de er stadigt unge. Moriba og Puig ser spændende ud. Men det gjorde Ousmane Dembele også for et par år siden.

Glem ikke hvor gode udlejede spillere vi har eller de nye unge spillere der er på vej (fx Mbappé og Haaland ;-))

2 måneder 3 dage siden #9387 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Helt sindsygt at i har set lyset i Araujo, kan paa ingen maade se at han paa nuvaerende tidspunkt er bedre end Militao (og her skal jeg lige understrege at Militao i imo med stor, stor, STOR afstand er den daarligste CB Real har i foerste holds truppen). Saa tror man skal passe paa at man ikke ser sig varm paa en spiller fordi hans konkurrenter stinker, det er jo ikke saerlig svaert at se god ud naar ens makker i forsvaret hedder Lenglet!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 14 timer siden #9388 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan de ikke vise Sevilla derbyet?!?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

1 måned 4 uger siden #9389 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Bizart straffespark :-D

Florentino Pérez

1 måned 4 uger siden #9390 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic post=134825 skrev: Bizart straffespark :-D

Hvilket straffe hentyder du til :) 
Vil gerne vide havd han dømmer det på, helt utroligt komiskt, kan aldrig blive straffe. 

1 måned 4 uger siden #9391 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona kan risikere at skulle have nyt valg fra i morgen fordi laporta mangler 125 millioner euro til at finaciere sit kandidatur

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 4 uger siden #9392 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Den blev så netop sikret. De
Clickbate nyheder :-/

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 4 uger siden #9393 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da helt op et cirkus :)

Laporta har altså gået sammen med en flok "Vice Presidents" for at få sammen en bankgaranti på de 125 mille, og nu er aume Giro bakket da han ikke ville få magt nok, og skulle arbejde det meste af tiden i London.

De har 10 dage til at sikre bankgarantien, og det er altså på onsdag...

Nu tror jeg nok de skal skaffe garantierne, det er ikke det som jeg mener er mest skræmmende, men at de allerede nu har en intern magtkamp der har resulteret i at en af dem bakker,,, Jooo det skal nok blive underholdende at følge.

1 måned 3 uger siden #9394 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
Ødegaard spillede en helt igennem komplet kamp for Arsenal mod West Ham idag. Han finder ALLE huller i forsvaret og smider den ene efter den anden gude bold i dybden. Hvis man har et hold der tager løbene, så er han den perfekte mand at have på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 uger siden #9395 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om vores rivaler VII
Fedt med opdatering på Ødegaard. Jeg har også været imponeret over ham de kampe jeg har set. Mine Arsenal venner fortæller også at de er ret begejstret for ham.
Noget lidt andet; Kubo med assist i dag og tror han havde assist i sidste kamp Getafe spillede. Jeg har dog ikke set nogen kampe med ham for Getafe. Nogen der kam fortælle hvordan han gør det?

1 måned 3 uger siden #9396 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om vores rivaler VII
Barca piller sociedad på udebane, mens vi var heldige med uafgjort på hjemmebane. Er det os der er dårlige, eller er de bare virkelig gode? Dårlig følelse omkring el clasico..

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.