Om Vores Rivaler IX

1 måned 4 dage siden #9733 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=137831 skrev: Efter Barcelonas nederlag til Celta, har de udspillet deres chance for en top 2 placering i ligaen. Efter et tidligt exit i Champions League, må det generelt have været en katastrofal sæson.

Messi må efterhånden være dødtræt af den lorteklub. Han gjorde brug af sin klausul i sommers og rev sin kontrakt i stykker. Så blev han truet af klubben med en retssag og han valgte at blive for ikke at risikere at miste en hel sæsons løn + advokatregning.

Fremadrettet: Man kan nok ikke forvente at han smækker med døren, men hans niveau er for højt til den klub. Han bør sigte efter PSG eller City.​ Frygter vi at han skriver en ny kontrakt med Barcelona? Han står med sindssyg gode forhandlingskort på hånden og kan nemt kræve en lønstigning + en sign-on fee ligesom sidst da Neymar smuttede og han også udnyttede situationen.

​Jeg føler at La Liga er et sted hvor det er vigtigt at holde på spillere som Messi. Så jeg håber utroligt nok at han bliver hos Barca.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #9734 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Lidt komisk at Barca i sommer valgte at skippe Suarez (Messis gode ven) afsted til Atlético, fordi at han simpelthen var blevet for gammel. Han ender højst sandsynlig med at have en kæmpe andel i Atletico’s mesterskab og ikke nok med det, så melder flere medier nu at Barca er tæt på at skrive med Kun Aguero. Hold nu op en fjollet ledelse :D

1 måned 4 dage siden #9735 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=137831 skrev: Efter Barcelonas nederlag til Celta, har de udspillet deres chance for en top 2 placering i ligaen. Efter et tidligt exit i Champions League, må det generelt have været en katastrofal sæson.

Messi må efterhånden være dødtræt af den lorteklub. Han gjorde brug af sin klausul i sommers og rev sin kontrakt i stykker. Så blev han truet af klubben med en retssag og han valgte at blive for ikke at risikere at miste en hel sæsons løn + advokatregning.

Fremadrettet: Man kan nok ikke forvente at han smækker med døren, men hans niveau er for højt til den klub. Han bør sigte efter PSG eller City.​ Frygter vi at han skriver en ny kontrakt med Barcelona? Han står med sindssyg gode forhandlingskort på hånden og kan nemt kræve en lønstigning + en sign-on fee ligesom sidst da Neymar smuttede og han også udnyttede situationen.

​Han havde et problem med den daværende ledelse under Bartomeu og han valgte jo at blive for ikke at gå i retten mod den klub hvor han er opvokset. Forståeligt at han ikke ville slutte det på den måde. Hans situation er trods alt anderledes end Neymars var. 
Smutter han er det for at prøve sig af i en anden liga, for så at vende tilbage til Barcelona om nogle år. Jeg kunne godt se en rokade hvor Mbappe rykker til Real og Messi til Paris. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 4 dage siden #9736 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

​Jeg tror hans situation i klubben har vendt 180 grader efter Laporta har overtaget styringen. Jeg er dog usikker paa om Messi har lyst til at spille videre under Koeman. Men mon ikke vi ser en ny traener i klubben og derved ogsaa en forlaengelse (og klaekkelig loenforheojelse) til Messi...Tror laporta godt ved at den bedste maade at starte hans "nye" season paa er at holde paa messi.

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 dage siden #9737 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da helt op en begravningsstemning :(

Eller er jeg af en fejl kommet ind på et Barca forum?

Naturligvis skal der ske forandringer, fornyelser/generationsskifte om i vil og det ikke bare i måden der spilles på banen, men også hvordan der handles, måske man skal igennem en reform på hvad spillerne får betalt og ja hvorfor ikke kigge på hvad et nyt stadionnavn, eller hvad reklamer på stadion kommer at indbringe.

Med det nye stadion, og en rigtig grundig udrensning i truppen over de kommende år så kan vi sagtens forblive en magtfaktor i mange år.

Det eneste der gør mig urolig er om Perez fucker os igen med meningsløse indkøb, ja og så om vi mod alt sund fornuft bliver udelukket fra CL, om det sker forventer jeg mig stadig at Perez har en kontrakt med klubberne de ikke kan bryde uden at betale. Jeg er også i mod ESL som den blev præsenteret, men også kraftigt imod CL2024.

Får vi afviklet en del af de lidt ældre, Ramos, Marcelo, Isco, Bale og hvorfor ikke Assensio og Varana (stavet forkert med vilje :)).
Får hjem Martin og måske Brahim, flytter op 2-3 Castilla spillere som har gjort det godt så skal vi hente 2 spillere.
1) Alaba eller lignende
2) En angriber

Min pointe er at det ikke behøver være svært eller dyrt at bygge op et utroligt stærkt hold om træneren ellers kan motivere dem i de "nemme" kampe og få lidt styr på skaderne.

Har vi mere struktur på vores angreb så kommer vi få meget mere ud af Vini, Rodrigo, Martin, Fede med flere. Den eneste der kommer at lide under mere struktur er Benz, som i min spillebog skal lidt længere tilbage på banen. Derfor syntes jeg også at handlen med Jovic så meget lovende ud, samme kan man vel sige om mange andre spillere de seneste par år.

1 måned 3 dage siden #9738 af Henke
Besvaret af Henke på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen der ved, hvor man kan se en liste over samtlige antal skader osv. for alle klubberne. Synes kun jeg kan finde dem, som er skadet ligenu.

1 måned 3 dage siden #9739 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Thomaskjensen post=137846 skrev: Varana (stavet forkert med vilje :)).

But why?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 dage siden #9740 af Thomaskjensen

BBB post=137860 skrev:

Thomaskjensen post=137846 skrev: Varana (stavet forkert med vilje :)).

But why?

Jeg kunne godt tænke mig at den gode og elskede Raphaël Varane sammen med Ramos og naturligvis klubben  kunne være lidt mere klare i deres dialog. Jeg personligt tolker denne mangel på nyheder som de begge er på vej ud, rygterne vil at RM har sagt nej til et tilbud på £40 mille, og i dag på pressemødet vil Varane ikke snakke om sin fremtid (forståeligt nok). 

Så du kan tolke det som du vil, enten er det en provokation til at vi kke behuver rætte hver stavefejl der sniger sig med, eller at han for min del er på vej ud af klubben. 

1 måned 2 dage siden #9741 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=137862 skrev: Jeg kunne godt tænke mig at den gode og elskede Raphaël Varane sammen med Ramos og naturligvis klubben  kunne være lidt mere klare i deres dialog. Jeg personligt tolker denne mangel på nyheder som de begge er på vej ud, rygterne vil at RM har sagt nej til et tilbud på £40 mille, og i dag på pressemødet vil Varane ikke snakke om sin fremtid (forståeligt nok). 

Så du kan tolke det som du vil, enten er det en provokation til at vi kke behuver rætte hver stavefejl der sniger sig med, eller at han for min del er på vej ud af klubben. 

Aaaaaaaaaaaaaaaah, vel? ;)
Måske du bare skulle kigge dine beskeder igennem inden du smider dem på forum.

1 måned 2 dage siden #9742 af Thomaskjensen
Aaaahhh, måske du skulle forsøge læse for at forstå, og ikke læse for at svare, ser ikke hvad dine indlæg bidrager med.

@Henke, samme problem, her, kan også bare finde antallet af skader, men ikke et overblik. Skulle gerne se hvem der var skadet/kom tilbage fra skader i de forskellige kampe vi har tabt.
At se hvem der var skadet er let nok, men det andet er et meget stort arbejde. Jeg ville gerne se det for at med sikkerhed kunne affærdige om de tabte kampe skyldes skader eller ikke.

1 måned 2 dage siden #9743 af Estadio Santiago Bernabéu
​Thomas den må du længere ud på landet med. Spasmager :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 måned 2 dage siden #9744 af Thomaskjensen
Interessant vinkling, ZZ har sagt forvel til spillerne, dem han har sagt farvel til er;
Sergio Ramos,
Raphael Varane,
Marcelo,
Isco
Lucas Vazquez

Det er fordi de alle er fortid i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.