Om Vores Rivaler IX

2 måneder 2 uger siden #9745 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste der helt vild med det Tuchel har gjort med Chelsea ??? De spiller jo super flot fodbold! Styr på forsvaret - midtbanen er klasse og angrebet er fantastisk - hvis bare Werner lige kommer i gear og score på sine chancer så er de jo nærmest perfekte!!!

Det altså samme hold han har som Lampard brugte!

De spiller jo ligepræcis som jeg ønsker Real burde spille!!

RAUL!!!!
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Raul-Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #9746 af Estadio Santiago Bernabéu
​Apropros denne her:
forum.madridista.dk/index.php/forum/nyhe...nzema-udtaget-til-em

Sami Khedira afslutter sin karriere som fodboldspiller som 34-årig.

2 måneder 2 uger siden #9747 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul-Madrid post=137899 skrev: Er jeg den eneste der helt vild med det Tuchel har gjort med Chelsea ??? De spiller jo super flot fodbold! Styr på forsvaret - midtbanen er klasse og angrebet er fantastisk - hvis bare Werner lige kommer i gear og score på sine chancer så er de jo nærmest perfekte!!!

Det altså samme hold han har som Lampard brugte!

De spiller jo ligepræcis som jeg ønsker Real burde spille!!

Spørgsmålet er også om man har spillerne til den spillestil. Man så jo ikke det samme udtryk fra hans PSG hold f.eks.
For os, tror jeg altid det vil være rigtig svært for os at spille på den måde med spillere som Kroos og Modric på midten. Men egentlig også Marcelo, Isco, Benzema, Hazard og den type spillere. Men mange af dem burde vi jo ikke regne med alligevel, og vi har da også fået spillere ind de seneste par år som godt kunne spille mere på den måde. Mendy, Valverde, Militao og tror egentlig også Vinicious og Rodrygo ville kunne finde ud af det. Så spørgsmålet er om det ikke er på tide at prøve noget ala det, ja :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 2 uger siden #9748 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Fuldstændig enig med ovenstående. Hvis vi får en træner med en klar spillestil, f.eks. højt pres/genpres, så kræver det at man får alle spillerne med på det.

Det er vel kun Lopetegui i sin korte tid og Mourinho, der har formået at få en klar defineret spillestil som alle indfandt sig med - i nyere tid. Ellers har det været ego-handlere som Zidane, Ancelotti, Del Bosque osv. der har haft størst succes.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 2 uger siden #9749 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Læser Harry Cane vil væk fra SPURS, de kan få en hel håndfuld spillere i bytte, Bale, Jovic, Martin, Maraino og Odriozola....

2 måneder 2 uger siden #9750 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Thomaskjensen post=137937 skrev: Læser Harry Cane vil væk fra SPURS, de kan få en hel håndfuld spillere i bytte, Bale, Jovic, Martin, Maraino og Odriozola....

En ny englænder med glasankel, og som ikke vil integrere sig i det spanske samfund? Det bliver et pænt "nej tak" herfra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 2 uger siden #9751 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Han er da ikke særlig skadesplaget, medmindre jeg har misset noget?
Du kan i hvert fald ikke sammenligne ham med Hazard og Bale.

Det sagt så ved jeg ikke om han vil passe ind, der altid den her bekymring om en Premier league spiller kan passe ind, pga måden man spiller, plads til at løbe på osv.
Han er dog utvivlsomt en rigtig god spiller, og er dygtig til at være med i det opbyggende spil, som Benzema også er.
Han er dog snart 28, var han 25 i stedet så havde jeg klart sagt køb.

Jeg synes Real Madrid skal fokusere på kanterne først og fremmest, Benzema kan lidt endnu. Der skal selvfølgelig også en alternativ til Benzema, men det nytter ikke at købe en spiller til over 100 M euro som ikke kan indfinde med sidde på bænken (kane eller Haaland) Måske en lidt ung spiller der kan acceptere et udgangspunkt som anden violin, og slår han Benzema af så gør han det, fx en Mayoral eller Jovic hvis kan finde sig selv.

Det perfekte ville være både at købe Mbappe, hvor vi så får en masse mål og kvalitet på kanten, samtidig med at vi får et alternativ til Benzema der kan bidrage i modsætning til Mariano. Så kan Mbappe også spiller frontangriber hvis den er hel gal.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Madrid1998.

2 måneder 2 uger siden #9752 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Dyr, introvert brite, med stor succes i Tottenham, hvor fanden er det jeg har hørt den før? 

En sjov og vittig signaturtekst

2 måneder 2 uger siden #9753 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid1998 post=137939 skrev: Han er da ikke særlig skadesplaget, medmindre jeg har misset noget?
Du kan i hvert fald ikke sammenligne ham med Hazard og Bale.

Der var nogle her på siden der mente at de kunne spå om fremtiden med Hazard. Harry Kane er omtrent dobbelt så ofte skadet i disse år som Hazard var mens han havde samme alder og også spillede i London.

www.transfermarkt.co.uk/harry-kane/verletzungen/spieler/132098

Når det så er sagt, så er det et lige så stort ‘Nej tak’ til Kane som det er til Salah. Det er ikke godt nok at være dygtig i Premier League. Det kommer man ikke langt med medmindre man sigter efter 1/8 finalerne.

2 måneder 2 uger siden #9754 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
For mig er Kane en våd drøm, han har et slutprodukt der sparker røv. Skadet er han sjældent og skal vi lave en Hazard sammenligning så kommer vi jo aldrig at købe spillere...

Står valget mellem Kane og Haaland ved jeg faktisk ikke rigtig, Kane har domineret for SPURS i mange år og Haaland har imponeret i den tyske liga, lidt som en vis Jovic. Personligt vil jeg gerne satse på Haaland for det langsigtige perspektiv, men Kane har dog bevist over mange år hvad han går for. Kane kan også gå hen og blive meget billigere, ikke minds på lønnen.
Men vi er et brændt barn efterhånden og vi panikker over skader med god grund.

2 måneder 2 uger siden #9755 af Estadio Santiago Bernabéu
Leo Messi er ikke udtaget til Barcelonas sidste kamp i sæsonen og dermed også hans sidste kamp i klubben inden kontraktudløb.

Man kan ikke vide om han underskriver en ny kontrakt med Barcelona (spørgsmålet er om Barcelona har råd og Messi gider endnu en periode i den klub) ligesom man ikke kan vide om Ramos underskriver en ny kontrakt. Men hvis han ikke gør, så har vi set det sidste til Messi for vores evige rivaler.​

2 måneder 1 uge siden #9756 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da op nogle udtalelser Koman kom med igår, både før og efter kampen, hvor han var efter den nuværende ledelse og derefter spiller truppen. Hvis han ikke snart er fortid i Barca snart, så held og lykke med at kigge din trup i øjnene når de vender tilbage. FJOLS
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.