Om Vores Rivaler IX

5 år 1 måned siden #9781 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ønsker city tager den. Har fået et had til Chelsea og tuchel efter vores exit men også fordi jeg har set lidt af deres kampe siden, og de spiller lidt smarte hehe

I virkeligheden siger ingen af holdene mig noget.

Det var nu meget rart at vi ikke røg i finalen. Kæft jeg ville ikke kunne holde ud at se vores tamme spillere mod de her drenge fra city
​ 
Edit: jo! Og så kan jeg simpelthen ikke fordrage a.christensens Stonehenge agtige ansigts udtryk... 
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Elto92.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9782 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Håber på Chelsea.

City må gerne bruge 10-20 millarder mere før de ender i en ny CL finale. Hader det hold !

5 år 1 måned siden #9783 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=138376 skrev: Håber på Chelsea.

City må gerne bruge 10-20 millarder mere før de ender i en ny CL finale. Hader det hold !

​Det er jo ikke fordi at Chelsea er meget bedre når det kommer til at bruge oliepenge. Hvad har det købt for i år 300mil? 
Guardiola fejler igen i min optik. De er alt for åbne og mangler en defensiv midt i Fernandinho.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

5 år 1 måned siden #9784 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=138375 skrev: Jeg ønsker city tager den. Har fået et had til Chelsea og tuchel efter vores exit men også fordi jeg har set lidt af deres kampe siden, og de spiller lidt smarte hehe

I virkeligheden siger ingen af holdene mig noget.

Det var nu meget rart at vi ikke røg i finalen. Kæft jeg ville ikke kunne holde ud at se vores tamme spillere mod de her drenge fra city
​ 
Edit: jo! Og så kan jeg simpelthen ikke fordrage a.christensens Stonehenge agtige ansigts udtryk... 

​What? Jeg sidder med en fornemmelse af at vi sagtens kunne tage det her City hold. De er jo vildt langsomme og uden idéer.

Chelsea er til gengæld svære at bryde ned. 

Edit: Pep er igen sin egen værste fjende. City har altid været gode i 90% af kampene i ligaen, hvor modstanderne simpelthen bare er ringere end de selv er. Men når de møder kvalitet, f.eks. i CL, så er de i kæmpe problemer hver gang. De taber jo også til United hver gang de møder dem efterhånden. 

At spille uden 9'er og uden 6'er er ikke genialt, det er bare fjollet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kiwes, Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9785 af 9eren
Vi er jo lige så ringe i opbygnings spillet og afslutnings fasen som City har været i 1 halvleg.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9786 af 9eren

Kiwes post=138377 skrev:

9eren post=138376 skrev: Håber på Chelsea.

​Det er jo ikke fordi at Chelsea er meget bedre når det kommer til at bruge oliepenge. Hvad har det købt for i år 300mil? 
Guardiola fejler igen i min optik. De er alt for åbne og mangler en defensiv midt i Fernandinho.

​Jeg har mere sympati for Chelsea. De har også brugt mange penge men med omtanke. 

5 år 1 måned siden #9787 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Begge oliehold har brugt 13-14 mia kroner hver i indkøb de sidste 10 år.

Jeg håber på 1-1 og straffesparkskonkurrence.

5 år 1 måned siden #9788 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Chelsea minder mig om prime ATM. Et fysisk monster der er umulig at bryde ned som rammer dig på kontraen.

5 år 1 måned siden #9789 af Estadio Santiago Bernabéu

Kiwes post=138382 skrev: ​Chelsea minder mig om prime ATM. Et fysisk monster der er umulig at bryde ned som rammer dig på kontraen.

Atlético i deres prime var et niveau over dette Chelsea hold.

5 år 1 måned siden #9790 af Ramos4
Chelsea er klart den olieklub der har klaret sig bedst. Tre CL finaler og to af dem vundet.

City og PSG er stadig et stykke fra.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 1 måned siden #9791 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea har som de eneste ikke været under luppen for FFP.
Har for mig at det nu er en mere "normal" klub hvor overforbruget er meget mindre end City og PSG, og derfor jeg vil at Chelsea vinder i aften.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 1 måned siden #9792 af Ramos4

Thomaskjensen post=138386 skrev: Chelsea har som de eneste ikke været under luppen for FFP.
Har for mig at det nu er en mere "normal" klub hvor overforbruget er meget mindre end City og PSG, og derfor jeg vil at Chelsea vinder i aften.

​Er det ikke omvendt? Har Chelsea ikke lige haft en transferkarantæne? Eller var det ikke pga. FFP?

Leveret af Kunena Forum