Om Vores Rivaler IX
I virkeligheden siger ingen af holdene mig noget.
Det var nu meget rart at vi ikke røg i finalen. Kæft jeg ville ikke kunne holde ud at se vores tamme spillere mod de her drenge fra city
Edit: jo! Og så kan jeg simpelthen ikke fordrage a.christensens Stonehenge agtige ansigts udtryk...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
City må gerne bruge 10-20 millarder mere før de ender i en ny CL finale. Hader det hold !
Det er jo ikke fordi at Chelsea er meget bedre når det kommer til at bruge oliepenge. Hvad har det købt for i år 300mil?9eren post=138376 skrev: Håber på Chelsea.
City må gerne bruge 10-20 millarder mere før de ender i en ny CL finale. Hader det hold !
Guardiola fejler igen i min optik. De er alt for åbne og mangler en defensiv midt i Fernandinho.
What? Jeg sidder med en fornemmelse af at vi sagtens kunne tage det her City hold. De er jo vildt langsomme og uden idéer.Elto92 post=138375 skrev: Jeg ønsker city tager den. Har fået et had til Chelsea og tuchel efter vores exit men også fordi jeg har set lidt af deres kampe siden, og de spiller lidt smarte hehe
I virkeligheden siger ingen af holdene mig noget.
Det var nu meget rart at vi ikke røg i finalen. Kæft jeg ville ikke kunne holde ud at se vores tamme spillere mod de her drenge fra city
Edit: jo! Og så kan jeg simpelthen ikke fordrage a.christensens Stonehenge agtige ansigts udtryk...
Chelsea er til gengæld svære at bryde ned.
Edit: Pep er igen sin egen værste fjende. City har altid været gode i 90% af kampene i ligaen, hvor modstanderne simpelthen bare er ringere end de selv er. Men når de møder kvalitet, f.eks. i CL, så er de i kæmpe problemer hver gang. De taber jo også til United hver gang de møder dem efterhånden.
At spille uden 9'er og uden 6'er er ikke genialt, det er bare fjollet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har mere sympati for Chelsea. De har også brugt mange penge men med omtanke.Kiwes post=138377 skrev:
Det er jo ikke fordi at Chelsea er meget bedre når det kommer til at bruge oliepenge. Hvad har det købt for i år 300mil?9eren post=138376 skrev: Håber på Chelsea.
Guardiola fejler igen i min optik. De er alt for åbne og mangler en defensiv midt i Fernandinho.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg håber på 1-1 og straffesparkskonkurrence.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Kiwes post=138382 skrev: Chelsea minder mig om prime ATM. Et fysisk monster der er umulig at bryde ned som rammer dig på kontraen.
Atlético i deres prime var et niveau over dette Chelsea hold.
City og PSG er stadig et stykke fra.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Har for mig at det nu er en mere "normal" klub hvor overforbruget er meget mindre end City og PSG, og derfor jeg vil at Chelsea vinder i aften.
Er det ikke omvendt? Har Chelsea ikke lige haft en transferkarantæne? Eller var det ikke pga. FFP?Thomaskjensen post=138386 skrev: Chelsea har som de eneste ikke været under luppen for FFP.
Har for mig at det nu er en mere "normal" klub hvor overforbruget er meget mindre end City og PSG, og derfor jeg vil at Chelsea vinder i aften.