Sjov og spas-tråden II

6 år 6 måneder siden #2617 af doven
Besvaret af doven på emne Sjov og spas-tråden II

Jonas skrev:

doven skrev:

Fondo_Sur skrev:

Jonas skrev:

Fondo_Sur skrev: ...næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.

Suuuk.. It's just... why.. WHY? Jeg kunne ignorere det dengang de smed en drage på udebanetrøjen (tredjetrøjen?) og tænkte at det måske var et desperat forsøg på at høste det kinesiske marked og man så ikke trøjen i brug så meget. Den her.. Hvad fanden tænker de på? En hjemmebanetrøje med lyserød og leopard-prikker.. Er det trannies der er målgruppen eller hvad har de gang i? :D Det er jo ydmygende overfor spillerne. Så bekend da kulør og giv dem en fucking mankini med obligatorisk buttplug at spille i! Jesus..

Også har man lige fået en ny kontrakt med Adidas... Jeg har altid undret mig over, hvorfor de altid designer Bayern Münchens trøjer pæne mens Real Madrids ofte får et vovet design. Det er egenligt respektløst for klubben, og man bør sige fra. Real Madrids charme forsvinder med alt det pink, mint-grøn og drage-tema.

Arh, det ved jeg nu ikke. Det eneste vovede over vores trøjer de sidste mange år har vel været skrifttypen omme bag på, for ellers er de jo altid helt hvide. Derimod render Bayern-spillerne i denne sæson rundt med Allianz Arena-print i deres trøjer, sidste sæson havde de zigzag, og de har generelt fået et helt nyt look hver sæson. At de så eksperimenterer lidt med den sekundære farve på vores synes jeg er langt federe end at trøjen altid ligner den fra sidste år.

Well, det kommer da helt an på hvilket eksperiment der udføres.. Specielt når det kommer til den ikoniske hvide trøje der skal vises frem på hjemmebane vil jeg mane til besindighed hvad angår 'kreativiteten'. Hvis man gerne vil have en 'drag-trøje', så kan man da i det mindste gøre det ved en af de mindre centrale trøjer. Medmindre pointen er at ydmyge spillerne/klubben og lave en eller anden form for statement..?

Helt enig. Min kommentar var mere rettet mod vores tidligere trøjer, og ikke leopard-trøjen, for det er i den grad et eksperiment der er kørt helt af skinnerne, og som vi forhåbentligt aldrig kommer til at se i virkeligheden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2618 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
Hvad er problemet med trøjen? Er det, at trøjen har noget pink i sig? Er det derfor, at der kommer kommentarer om 'drag'? Er det pletterne, som alligevel ikke kan ses på tv? Er det logoet uden farver?

6 år 6 måneder siden #2619 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...erer-loennen/7850655

Noget lignende kunne have klædt RM efter nederlaget til Ajax, eller for den sags skyld de seneste blamager mod FCB. Pengene kunne også gå til at give en omgang eller lignende, hvis de viser billet fra seneste kamp. Der er mange varianter, men signalet det sender er godt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 6 måneder siden #2620 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

BBB skrev: Hvad er problemet med trøjen? Er det, at trøjen har noget pink i sig? Er det derfor, at der kommer kommentarer om 'drag'? Er det pletterne, som alligevel ikke kan ses på tv? Er det logoet uden farver?

I mine øjne er det faktisk alt der er galt. Ligesom flere skriver, så er jeg også helt klart fan af den mere neutrale og standard hjemmebanetrøje. Jeg kan godt lide, at man ændre farverne på striberne, kraven etc. men det skal aldrig være væk fra det klassiske og stilet look. Her er den pink farve bare hæslig og for dominerende til jeg kan lide den.
Selvom jeg langtfra er fan, så skal det ligesom med ham fra asien der designede vores sorte dragetrøje være 3. trøjen. Lad Barcelona ødelægge deres ellers ikone hjemmebanetrøje, men det er bare ikke den vej Real Madrid skal gå! Der skal ikke cirkuspletter på vores så flotte og rene hjemmebanetrøje.

Og derfor skal vores logo selvfølgelig også være i farver. Jeg kan egentlig meget godt lide det, da det passer til Adidas mærket, og prikkerne, men igen, så skal det være på 3. trøjen, hvor man kan eksperimentere mere udfordrende med designet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Ramos4

6 år 6 måneder siden #2621 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev:

BBB skrev: Hvad er problemet med trøjen? Er det, at trøjen har noget pink i sig? Er det derfor, at der kommer kommentarer om 'drag'? Er det pletterne, som alligevel ikke kan ses på tv? Er det logoet uden farver?

I mine øjne er det faktisk alt der er galt. Ligesom flere skriver, så er jeg også helt klart fan af den mere neutrale og standard hjemmebanetrøje. Jeg kan godt lide, at man ændre farverne på striberne, kraven etc. men det skal aldrig være væk fra det klassiske og stilet look. Her er den pink farve bare hæslig og for dominerende til jeg kan lide den.
Selvom jeg langtfra er fan, så skal det ligesom med ham fra asien der designede vores sorte dragetrøje være 3. trøjen. Lad Barcelona ødelægge deres ellers ikone hjemmebanetrøje, men det er bare ikke den vej Real Madrid skal gå! Der skal ikke cirkuspletter på vores så flotte og rene hjemmebanetrøje.

Og derfor skal vores logo selvfølgelig også være i farver. Jeg kan egentlig meget godt lide det, da det passer til Adidas mærket, og prikkerne, men igen, så skal det være på 3. trøjen, hvor man kan eksperimentere mere udfordrende med designet.

Er det tilladt at 3. trøjen ligger så tæt op ad den normale hjemmebanetrøje?

6 år 6 måneder siden #2622 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II
BBB skrev:

Er det tilladt at 3. trøjen ligger så tæt op ad den normale hjemmebanetrøje?

Det tænker jeg ikke, men nu var det bare for at skrive, at der ikke skulle eksperimenteres med hjemmebanetrøjen. Det ville være ligeså forfærdeligt for mig, hvis det var 3. trøjen. Den pink farve gør bare intet godt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

6 år 6 måneder siden #2623 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sjov og spas-tråden II

Det er pink+leopard der tager det til next lv og så er det hjemmebanetrøjen. Hvis det havde været 3. trøjen havde jeg nok bare rystet på hovedet men ellers holdt den for mig selv. Om du kan se det på TV er ikke pointen. Pointen er at der et lavmål for hvordan man kan klæde sig når man repræsenterer Real Madrid i en officielt kapacitet. Jeg ved ikke hvad de prøver at signalere med en sådan trøje, men jeg kan ikke se at det har noget med fodbold eller markedsføring at gøre, og så har det ikke hjemme i min optik.

Hvad angår 'drag' så er er det en henvisning til at denne befolkningsgruppe ynder at klæde sig ekstremt iøjnefaldende og ofte (relativt til resten af befolkningen) i pang-farver og dyriske mønste (e.g. leopard prikker). Nu ved jeg ikke om du kan se billedet. Jeg ved så heller ikke om det er en 'drag', men det er (lidt overdrevet) hvad jeg ser når jeg ser den trøje og det har jo ingen steder hjemme. Ikke i min bog i hvert fald :D

guilbeaul.files.wordpress.com/2011/10/gonewrong2_002.jpg
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Jonas.

6 år 6 måneder siden #2624 af -#7-
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB, andreashn, ElMadrid, elle44, Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 6 måneder siden #2625 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II
Mange tak for at dele denne artikel. Fantastisk læsning.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

6 år 6 måneder siden #2626 af nono
Besvaret af nono på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev: www.theplayerstribune.com/en-us/articles...some-stories-to-tell

Kan man andet end at knus-elske Marcelo? Han ankom til klubben som en brasiliansk engel der perfekt lægede såret efter Roberto Carlos. En mand man ellers havde forberedt sig på at savne i mange år. Det blev ikke tilfældet for Marcelo kom, så, sejrede og har begejstret lige siden med sprudlende humør og spil. Lad os håbe at vi har alle talentspejdere på overarbejde disse tider - for den nye Carlos, Alves, Marcelo eller Cafu SKAL spille for Real Madrid og kun Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios, andreashn, Chamartin

6 år 6 måneder siden #2627 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sjov og spas-tråden II

nono skrev:

-#7- skrev: www.theplayerstribune.com/en-us/articles...some-stories-to-tell

Kan man andet end at knus-elske Marcelo? Han ankom til klubben som en brasiliansk engel der perfekt lægede såret efter Roberto Carlos. En mand man ellers havde forberedt sig på at savne i mange år. Det blev ikke tilfældet for Marcelo kom, så, sejrede og har begejstret lige siden med sprudlende humør og spil. Lad os håbe at vi har alle talentspejdere på overarbejde disse tider - for den nye Carlos, Alves, Marcelo eller Cafu SKAL spille for Real Madrid og kun Real Madrid.

Interessant er diskussionen også hvem af de to, Carlos og Marcelo, er den største legende i Real Madrid. Selv holder jeg jo på at Marcelo har overhalet Roberto Carlos, men det kunne være sjovt at høre om der stadigvæk er nogle som mener at Carlos er størst, og hvorfor. (De skal jo også have lov til at tage fejl) ;-)

Det svarer godt nok til at diskutere om pizza med pepperoni er bedre end pizza med skinke, men alligevel.

Uanset hvad kommer jeg til at savne Marcelo og den glade personlighed han udviser næsten konstant, samt den overdådige teknik og frække spillestil. Jeg tror heller ikke man finder en person i hele Real Madrid organisationen som ikke holder af ham.

DC19

6 år 6 måneder siden #2628 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sjov og spas-tråden II
Marcelo har for længst overhalet Roberto Carlos. Marcelo er en legende i Real Madrid. Aldrig har man set en venstreback der er så stærk offensivt. Han har været Real Madrids hemmelige våben der har afgjort masser af kampe og vundet titler for klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum