Sjov og spas-tråden II

4 år 6 måneder siden #2605 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Man går ikke fra totalt fit til det der på to uger. Det er fysisk umuligt. Så det må have været en lidt længerevarende process :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2606 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Næste sæsons hjemmetrøje?

en.as.com/en/2019/10/25/football/1572008598_980729.html

Åh gud, lad det ikke være sandt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2607 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Sjov og spas-tråden II
Den er da flot. Hvad er der i vejen med den? Du kan ikke lide den lyserøde farve?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2608 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Den skrigende pink er da hæslig. En flot mørk lilla ville være flot og historisk. Hvad er det også for nogen mærkelige pletter foran? Det sorte og pink passer heller ikke sammen.

Oh well.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2609 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Logoet er ikke en gang i farve. Det er da en gang lort. Nå, man har lov at håbe at nogen får hovedet ud af røven og finder sketch-bogen frem påny :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2610 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sjov og spas-tråden II

Ramos4 skrev: Næste sæsons hjemmetrøje?

en.as.com/en/2019/10/25/football/1572008598_980729.html

Åh gud, lad det ikke være sandt.


Det er ikke den officielle trøje. Det er dog et design lavet ud fra det fastsatte koncept om, at næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.

Forhåbenligt bliver den officielle trøje meget kønnere at se på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2611 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sjov og spas-tråden II

Fondo_Sur skrev: ...næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.


Suuuk.. It's just... why.. WHY? Jeg kunne ignorere det dengang de smed en drage på udebanetrøjen (tredjetrøjen?) og tænkte at det måske var et desperat forsøg på at høste det kinesiske marked og man så ikke trøjen i brug så meget. Den her.. Hvad fanden tænker de på? En hjemmebanetrøje med lyserød og leopard-prikker.. Er det trannies der er målgruppen eller hvad har de gang i? :D Det er jo ydmygende overfor spillerne. Så bekend da kulør og giv dem en fucking mankini med obligatorisk buttplug at spille i! Jesus..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 5 måneder siden #2612 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II
Den sorte trøje med dragen på var da mega fed og anderledes. Kunne godt lide den. Den her AS har lagt op, er tilgengæld virkelig hæslig.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2613 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II
Andre der heller ikke ved, hvad de skal bruge 90 minutter af deres weekend på? De 10 minutter kunne bruges på at se en recap af Southamptom vs Leicester.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2614 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sjov og spas-tråden II

Jonas skrev:

Fondo_Sur skrev: ...næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.


Suuuk.. It's just... why.. WHY? Jeg kunne ignorere det dengang de smed en drage på udebanetrøjen (tredjetrøjen?) og tænkte at det måske var et desperat forsøg på at høste det kinesiske marked og man så ikke trøjen i brug så meget. Den her.. Hvad fanden tænker de på? En hjemmebanetrøje med lyserød og leopard-prikker.. Er det trannies der er målgruppen eller hvad har de gang i? :D Det er jo ydmygende overfor spillerne. Så bekend da kulør og giv dem en fucking mankini med obligatorisk buttplug at spille i! Jesus..


Også har man lige fået en ny kontrakt med Adidas... Jeg har altid undret mig over, hvorfor de altid designer Bayern Münchens trøjer pæne mens Real Madrids ofte får et vovet design. Det er egenligt respektløst for klubben, og man bør sige fra. Real Madrids charme forsvinder med alt det pink, mint-grøn og drage-tema.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2615 af doven
Besvaret af doven på emne Sjov og spas-tråden II

Fondo_Sur skrev:

Jonas skrev:

Fondo_Sur skrev: ...næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.


Suuuk.. It's just... why.. WHY? Jeg kunne ignorere det dengang de smed en drage på udebanetrøjen (tredjetrøjen?) og tænkte at det måske var et desperat forsøg på at høste det kinesiske marked og man så ikke trøjen i brug så meget. Den her.. Hvad fanden tænker de på? En hjemmebanetrøje med lyserød og leopard-prikker.. Er det trannies der er målgruppen eller hvad har de gang i? :D Det er jo ydmygende overfor spillerne. Så bekend da kulør og giv dem en fucking mankini med obligatorisk buttplug at spille i! Jesus..


Også har man lige fået en ny kontrakt med Adidas... Jeg har altid undret mig over, hvorfor de altid designer Bayern Münchens trøjer pæne mens Real Madrids ofte får et vovet design. Det er egenligt respektløst for klubben, og man bør sige fra. Real Madrids charme forsvinder med alt det pink, mint-grøn og drage-tema.

Arh, det ved jeg nu ikke. Det eneste vovede over vores trøjer de sidste mange år har vel været skrifttypen omme bag på, for ellers er de jo altid helt hvide. Derimod render Bayern-spillerne i denne sæson rundt med Allianz Arena-print i deres trøjer, sidste sæson havde de zigzag, og de har generelt fået et helt nyt look hver sæson. At de så eksperimenterer lidt med den sekundære farve på vores synes jeg er langt federe end at trøjen altid ligner den fra sidste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2616 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sjov og spas-tråden II

doven skrev:

Fondo_Sur skrev:

Jonas skrev:

Fondo_Sur skrev: ...næste sæsons trøje skal have den lyserøde farve på trøjen og et “dyrisk mønster” på det hvide.


Suuuk.. It's just... why.. WHY? Jeg kunne ignorere det dengang de smed en drage på udebanetrøjen (tredjetrøjen?) og tænkte at det måske var et desperat forsøg på at høste det kinesiske marked og man så ikke trøjen i brug så meget. Den her.. Hvad fanden tænker de på? En hjemmebanetrøje med lyserød og leopard-prikker.. Er det trannies der er målgruppen eller hvad har de gang i? :D Det er jo ydmygende overfor spillerne. Så bekend da kulør og giv dem en fucking mankini med obligatorisk buttplug at spille i! Jesus..


Også har man lige fået en ny kontrakt med Adidas... Jeg har altid undret mig over, hvorfor de altid designer Bayern Münchens trøjer pæne mens Real Madrids ofte får et vovet design. Det er egenligt respektløst for klubben, og man bør sige fra. Real Madrids charme forsvinder med alt det pink, mint-grøn og drage-tema.

Arh, det ved jeg nu ikke. Det eneste vovede over vores trøjer de sidste mange år har vel været skrifttypen omme bag på, for ellers er de jo altid helt hvide. Derimod render Bayern-spillerne i denne sæson rundt med Allianz Arena-print i deres trøjer, sidste sæson havde de zigzag, og de har generelt fået et helt nyt look hver sæson. At de så eksperimenterer lidt med den sekundære farve på vores synes jeg er langt federe end at trøjen altid ligner den fra sidste år.


Well, det kommer da helt an på hvilket eksperiment der udføres.. Specielt når det kommer til den ikoniske hvide trøje der skal vises frem på hjemmebane vil jeg mane til besindighed hvad angår 'kreativiteten'. Hvis man gerne vil have en 'drag-trøje', så kan man da i det mindste gøre det ved en af de mindre centrale trøjer. Medmindre pointen er at ydmyge spillerne/klubben og lave en eller anden form for statement..?
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Jonas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce