Sjov og spas-tråden II

7 måneder 1 uge siden #2653 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sjov og spas-tråden II

Facepalm.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #2654 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev: Nu hvor fodbolden ikke ruller rundt omkring i verden, så lad mig komme med følgende anbefaling, hvis man har fodboldmæssige abstinenser ligesom jeg.

Mange af jer kender den måske allerede, men jeg har altså først opdaget den nu. Footballia.net har et utal af nye og gamle kampe liggende, også med Real Madrid, som man kan se. Det kræver blot en hurtigt oprettet bruger, og så er man køreklar.

Selv har jeg fået tiden til at gå lidt med f.eks at se Raúls debutkamp 29. oktober 1994 mod Zaragoza. Jeg synes det er sjovt at se hele kampen istedet for de få højdepunkter man måske har set på Youtube, specielt fra midten af 90'erne hvor jeg var en ganske ung (og lækker) knøs.

Mange tak for linket! Men er altid lidt skeptisk, når man skal lave en bruger på sådan en side. Virker det fint efter man har gjort det?
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

7 måneder 1 uge siden #2655 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sjov og spas-tråden II

Fondo_Sur skrev:

-#7- skrev: Nu hvor fodbolden ikke ruller rundt omkring i verden, så lad mig komme med følgende anbefaling, hvis man har fodboldmæssige abstinenser ligesom jeg.

Mange af jer kender den måske allerede, men jeg har altså først opdaget den nu. Footballia.net har et utal af nye og gamle kampe liggende, også med Real Madrid, som man kan se. Det kræver blot en hurtigt oprettet bruger, og så er man køreklar.

Selv har jeg fået tiden til at gå lidt med f.eks at se Raúls debutkamp 29. oktober 1994 mod Zaragoza. Jeg synes det er sjovt at se hele kampen istedet for de få højdepunkter man måske har set på Youtube, specielt fra midten af 90'erne hvor jeg var en ganske ung (og lækker) knøs.

Mange tak for linket! Men er altid lidt skeptisk, når man skal lave en bruger på sådan en side. Virker det fint efter man har gjort det?

Man skriver sin mail og den adgangskode man vil bruge. De sender så en af de der mails hvor man lige skal ind og bekræfte at det rent faktisk er den korrekte mail. Derefter skal du hurtigt lige ind på siden og vælge et brugernavn og sådan. Det er nemt og bekvemt, og jeg har ikke haft grund til at mistænke siden for noget, og spam har jeg heller ikke modtaget. Men jeg kører adblock, så jeg kan ikke sige hvordan siden ser ud mht. reklamer, men blot at siden fungerer fint med adblock i hvert fald.

Håber du kan bruge svaret til noget, for der er en sand guldmine af Real Madrid kampe på den hjemmeside.

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 måneder 6 dage siden #2656 af -#7-
Nu var der en diskussion her på siden den anden dag om kommentatorer og vist også noget om drømmehold.

Her kommer Mads Junker med sit bud, som jo langt overgår det hold ham den anden spade fik sat sammen. Man må bare sige at Mads Junker endnu engang beviser at han kan sit kram.

sport.tv2.dk/fodbold/2020-07-21-ekspert-...elona-spiller-er-paa

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo

3 måneder 6 dage siden #2657 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev: Nu var der en diskussion her på siden den anden dag om kommentatorer og vist også noget om drømmehold.

Her kommer Mads Junker med sit bud, som jo langt overgår det hold ham den anden spade fik sat sammen. Man må bare sige at Mads Junker endnu engang beviser at han kan sit kram.

Jeg ved ikke om det er flueknepperi, men jeg bliver sindssyg når folk sætter folk på forkerte pladser. Ramos har for helvede spillet de seneste 7 år som venstre CB og Varane (og Pepe før ham) tog højre CB. Hvorfor fanden skal de så byttes om i Junkers opstilling? UEFA gør også hele tiden den slags i deres "officielle" opstillinger til Champions League kampe. Hvor svært er det?

Jeg kunne forstå hvis man skulle have to venstre CB's til at spille sammen, men i det her tilfælde er det jo bare vores normale makkerpar og de spiller altid Varane højre og Ramos venstre.

Kroos ligger også til højre på midtbanen - hvilket han heller aldrig har gjort. Kom nu, mand.

Nå, jeg er okay igen :)

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

3 måneder 6 dage siden #2658 af -#7-

Ramos4 skrev:

-#7- skrev: Nu var der en diskussion her på siden den anden dag om kommentatorer og vist også noget om drømmehold.

Jeg ved ikke om det er flueknepperi, men jeg bliver sindssyg når folk sætter folk på forkerte pladser. Ramos har for helvede spillet de seneste 7 år som venstre CB og Varane (og Pepe før ham) tog højre CB. Hvorfor fanden skal de så byttes om i Junkers opstilling? UEFA gør også hele tiden den slags i deres "officielle" opstillinger til Champions League kampe. Hvor svært er det?

Jeg kunne forstå hvis man skulle have to venstre CB's til at spille sammen, men i det her tilfælde er det jo bare vores normale makkerpar og de spiller altid Varane højre og Ramos venstre.

Kroos ligger også til højre på midtbanen - hvilket han heller aldrig har gjort. Kom nu, mand.

Haha, jamen jeg skal da gerne afsløre så at det er flueknepperi i højeste potens :-D

Med det sagt, så er jeg sgu enig. Og så har UEFA generelt bare aldrig været særligt gode til at opstille formationer korrekt. Jeg husker især en gruppekamp som FCK var involveret i, hvor FCK stod til at spille 4-3-3, selvom Ståle vel har spillet 4-4-2 de sidste 12 år eller sådan noget. Men det må jo være nogle praktikanter de har sat i gang når de skal lave den grafiske opstilling.

3 måneder 6 dage siden #2659 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Haha, jamen jeg skal da gerne afsløre så at det er flueknepperi i højeste potens :-D

Med det sagt, så er jeg sgu enig. Og så har UEFA generelt bare aldrig været særligt gode til at opstille formationer korrekt. Jeg husker især en gruppekamp som FCK var involveret i, hvor FCK stod til at spille 4-3-3, selvom Ståle vel har spillet 4-4-2 de sidste 12 år eller sådan noget. Men det må jo være nogle praktikanter de har sat i gang når de skal lave den grafiske opstilling.

Men man skulle tro at rent statistisk så ville de ramme rigtigt bare en gang imellem? Altså bare af rent held. Men nej, altid Modric og Kroos byttet om og altid Ramos og Varane byttet. Jeg UEfatter det ikke :/

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 4 uger siden #2660 af -#7-
www.bold.dk/fodbold/nyheder/xavi-meget-u...det-kritik-af-qatar/

Xavi er udover at være cheftræner for Al-Sadd, også deltidsansat på Qatars turistkontor.

2 måneder 4 uger siden #2661 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev: www.bold.dk/fodbold/nyheder/xavi-meget-u...det-kritik-af-qatar/

Xavi er udover at være cheftræner for Al-Sadd, også deltidsansat på Qatars turistkontor.

Manden er jo komplet idiot. Selvfølgelig er det et godt land for ham og andre kendte/rige mennesker - hvad havde han regnet med? Projekt VM i Qatar er den tydeligste form for lobbyisme. Det har kostet menneskeliv, og der arbejdes under slavelignende forhold - arbejdernes pas bliver taget, så de ikke kan rejse ud af landet.

Afskaf VM i Qatar.

(Der er rigeligt med kilder)
www.theguardian.com/global-development/2...ring-world-cup-venue

Valencia "Svanens død" CF
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 3 uger siden #2662 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II
Hvis man keder sig i ferien og er en sucker for en god fodbold dokumentar (som jeg selv), vil jeg anbefale at man går ind og tegner et gratis 7 dages abonnement på www.primevideo.com . Helt gratis og nemt at afmelde når gratis perioden er udløbet, hvis man ønsker det. Bl.a. finder man dokumentarer omkring Ramos, Kroos, Frankrigs VM sejr i 2018, City's mesterskab i 2019 og mange andre rigtig interresante dokumentarer.

1 måned 5 dage siden #2663 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sjov og spas-tråden II

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Zyconith.

3 uger 4 dage siden #2664 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sjov og spas-tråden II
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...uropa-league/8312038

Det er simpelt for komisk til ikke at grine af :-D
Selvom det selvfølgelig er træls for dansk fodbold

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.