Sjov og spas-tråden II

1 måned 1 uge siden #2629 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sjov og spas-tråden II
Marcelo har for længst overhalet Roberto Carlos. Marcelo er en legende i Real Madrid. Aldrig har man set en venstreback der er så stærk offensivt. Han har været Real Madrids hemmelige våben der har afgjort masser af kampe og vundet titler for klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2630 af Administrationen
Marcelo 485 kampe, 36 mål, 90 assists.
Roberto Carlos 527 kampe, 69 mål, 88 assists.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Zyconith, RobertoCarlos, JK

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #2631 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II
Marcelo er en legende i Real Madrid, men det er Roberto Carlos da også. Det er to vidt forskellige backs, den ene en rigtig power back, den anden en back med en gudsbenådet teknik. Begge to er mine yndlingsspillere igennem tiden. Carlos var grunden til, at jeg begyndte at følge RealMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, RobertoCarlos

1 måned 1 uge siden #2632 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II
Det er super lækker læsning, og giver et godt indblik i hvad fodbold egentlig gør ved os mennesker.

Jeg vil selv gå med Marcelo, da han simpelthen har været magisk. Carlos var en maskine som over all var en bedre back end Marcelo, men er man så dårlig defensivt som Marcelo, og alligevel sidde på den back i over 10 år, så er man bare noget helt specielt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 1 uge siden #2633 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev: Det er super lækker læsning, og giver et godt indblik i hvad fodbold egentlig gør ved os mennesker.

Jeg vil selv gå med Marcelo, da han simpelthen har været magisk. Carlos var en maskine som over all var en bedre back end Marcelo, men er man så dårlig defensivt som Marcelo, og alligevel sidde på den back i over 10 år, så er man bare noget helt specielt.

Jeg er også mere på Marcelo, men hvis jeg skulle have en ny back til hver side, så skulle jeg ikke nyde noget af at have to typer som Marcelo.

1 måned 1 uge siden #2634 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev: Det er super lækker læsning, og giver et godt indblik i hvad fodbold egentlig gør ved os mennesker.

Roberto Carlos var dæleme også ringe defensivt. Hvilket jo er klart når man er 1,40 og konstant prøver at saksesparke sig ud af problemerne.

Sue me.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #2635 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II
Vildt det er muligt at blive en legende for Real Madrid, når man er 1.40 og konstant saksesparker sig ud af problemerne.

1 måned 1 uge siden #2636 af Ramos4

Madridista02 skrev: Vildt det er muligt at blive en legende for Real Madrid, når man er 1.40 og konstant saksesparker sig ud af problemerne.

Ja det er imponerende.

Sue me.

1 måned 1 uge siden #2637 af RobertoCarlos
Besvaret af RobertoCarlos på emne Sjov og spas-tråden II
Mit brugernavn giver en ledetråd til min favorit ;), men Marcelos personlighed går rent ind. Vi er blevet forkælet med 20+ års offensiv brasserbold på venstre dør som samtidigt er 2 af de største personligheder IMO. Luna har også nævnt, at Roberto Carloses personlighed ikke er til at komme udenom. Selvom det er mærkeligt, når Mendy er inde og vi har en venstreback der kan forsvare :)

3 uger 1 dag siden #2638 af Ramos4
Apropos Hazards dedikation til træning.

www.marca.com/en/football/barcelona/2019...6163f482c8b4584.html

"Sneijder: I could've been at Messi and Cristiano's level if I wanted"

Okay, makker. Okay.

Sue me.

3 uger 1 dag siden #2639 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sjov og spas-tråden II
slet
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Real HWL.

1 uge 6 dage siden #2640 af Ramos4
www.realmadrid.com/en/news/2019/11/30/kr...al-madrid-appearance

Kroos med sin kamp nr. 250 for klubben og se hvor glad Bale er. Ét stort smil. Klubmanden over dem alle.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.