Sjov og spas-tråden II

3 år 2 måneder siden #2677 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sjov og spas-tråden II
Reklamerne? :-D

Går ind på hjemmesiden og trykker Debat, og så kommer der en reklame frem i fuld størrelse som jeg skal! krydse af før jeg kan komme ind på forum, men det er så åbenbart ikke nok for skal jeg ind i en tråd kommer der også en reklame frem i fuld størrelse som jeg også skal krydse af - så to hele reklamer for at komme ind og læse i en tråd?

Det er ikke særligt ofte jeg ytre min utilfredshed med siden, hvis der endeligt skulle være noget (for jeg synes i gør det godt), men lige i denne omgang kunne jeg ikke lade være da jeg synes det er tragisk - og jajaja, jeg kan jo bare lade være med at komme herind, så har jeg også sparet jer for den kommentar (no pun intended) :-D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2678 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sjov og spas-tråden II

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2679 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sjov og spas-tråden II

Sahinovic skrev: Reklamerne? :-D

Går ind på hjemmesiden og trykker Debat, og så kommer der en reklame frem i fuld størrelse som jeg skal! krydse af før jeg kan komme ind på forum, men det er så åbenbart ikke nok for skal jeg ind i en tråd kommer der også en reklame frem i fuld størrelse som jeg også skal krydse af - så to hele reklamer for at komme ind og læse i en tråd?

Det er ikke særligt ofte jeg ytre min utilfredshed med siden, hvis der endeligt skulle være noget (for jeg synes i gør det godt), men lige i denne omgang kunne jeg ikke lade være da jeg synes det er tragisk - og jajaja, jeg kan jo bare lade være med at komme herind, så har jeg også sparet jer for den kommentar (no pun intended) :-D


Ja og jeg fik en reklame i ansiktet da jeg "syntes godt om" dit indlæg...

Et tips jeg har fra en der studere folks opførelse på nettet, eller rettere på socoale medier er at tink man får smasket i hovedet med 110% sikkerhed bliver ignoreret.
Kig på JP.DK, Facebook, Twitter, LinkedIn osv så kommer der ikke længere et pop-up med en pisse irriterende reklame, for det virker IKKE.
FaceBook plejede at have reklamer i siderne som en "banner", som EB har i dag, men det virker heller ikke. Folk bliver imune og blinde, de bliver tilmed irriteret...
Hvad gør LinkedIn, FaceBook, JP, Twitter i dag. Jo de sætter reklamer i vores "feed", for det virker faktisk. Konseptet pilosofien bag det er at vores hjerne stadig tager imod reklamen da den kommer "uventet"...


Hej det var da hverken sjovt eller noget, men uventet og måske lærerigt :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2680 af Estadio Santiago Bernabéu

Sahinovic skrev: Reklamerne? :-D

Går ind på hjemmesiden og trykker Debat, og så kommer der en reklame frem i fuld størrelse som jeg skal! krydse af før jeg kan komme ind på forum, men det er så åbenbart ikke nok for skal jeg ind i en tråd kommer der også en reklame frem i fuld størrelse som jeg også skal krydse af - så to hele reklamer for at komme ind og læse i en tråd?


Ja det er pænt træls. Jeg har netop opdaget at man ikke behøver ramme krydset i hjørnet. Når reklamen dukker op, kan man klikke alle steder udenfor reklamen for at få den til at gå væk. Det hjalp lidt for mig. Tænkte det kunne være det hjalp lidt for dig også.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2681 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II
Vores allesammens Carsten “Sjesse” Werge stopper som kommentator på TV3 og skifter til TV2.

Lad os så få den kommentator-drømmeduo med Werge og Thomas Kristensen sammen på Real Madrids kampe!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2682 af Administrationen
Hænges den, som hænges bør.

Sjesse........var det nu ikke Jan Mølby?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2683 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sjov og spas-tråden II
Det var nemlig Jan Mølby. Men de andre var nu ikke meget bedre.

Edit: Har desuden lige læst, at han helt stopper som kommentator, og i stedet bliver fodboldredaktør.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2684 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II

Administrationen skrev: Sjesse........var det nu ikke Jan Mølby?


Jeg beklager. Jeg har nok blandet elendighederne sammen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #2685 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
videos.marca.com/v/0_81o1qh9l-drenthe-re...-que-zurdazo?count=0

Sagde jo at Drenthe var bedre end Robinho :-)

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2686 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Old news: Vores midterforsvarere har fødselsdag samme dag! Militao og Nacho. 18. januar. Vamos!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2687 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II
​Hold da op....det bliver virkelig anderledes hvis det bliver en realitet. 

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration - The Super League announced. Ja okay jeg fatter ik at linke lortet, men det er over alt på twitter. Den er gået i luften nu.

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2688 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II

Kiwes post=136027 skrev: ​Hold da op....det bliver virkelig anderledes hvis det bliver en realitet. 

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration - The Super League announced. Ja okay jeg fatter ik at linke lortet, men det er over alt på twitter. Den er gået i luften nu.

​Den er sgu også officiel. Døde fodbolden lige der? Jeg væmmes
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce