Sjov og spas-tråden II

9 måneder 1 uge siden #2701 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sjov og spas-tråden II
​slet

Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 uge siden #2702 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sjov og spas-tråden II
Der kom en seperat tråd om dette, så slet. 
Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden ved Thomaskjensen.

7 måneder 3 uger siden #2703 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sjov og spas-tråden II
Valverde: "Zidane is always aware of your mood, your family... this is special for a young player. I'm going to thank him all my life for how he has treated me and my family, how he has helped me, how he always gave me that affection as a coach or as a father. Thank you."

Men jeg troede Zidane var ond ved de unge spillere???

#Jovic4life #Martin4president

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 måneder 3 uger siden #2704 af Thomaskjensen
he ehhh...
Ja for mange unge spillere er det naturligvis vigtigt at få kærlighed fra deres forebilled, deres træner, deres familie.
Andre spillere er så meget mere sikre i sig selv og forlanger mere af omgivelserne, en rigtig dygtig træner får det bedste ud af alle personligheder, ikke bare dem der skal kurles om.

Har dog svært at se vi kommer opgradere os på træner fronten med mindre det bliver en træner OG en sportschef.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #2705 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

DeLaRed post=138426 skrev: Valverde: "Zidane is always aware of your mood, your family... this is special for a young player. I'm going to thank him all my life for how he has treated me and my family, how he has helped me, how he always gave me that affection as a coach or as a father. Thank you."

​Jeg ved ikke, hvordan han er med de unge, men hvis du spørger den unge spiller, som Zidane har givet debut på førsteholdet, så kan du vel ikke forvente andre svar?

7 måneder 3 uger siden #2706 af DeLaRed

BBB post=138433 skrev:

DeLaRed post=138426 skrev: Valverde: "Zidane is always aware of your mood, your family... this is special for a young player. I'm going to thank him all my life for how he has treated me and my family, how he has helped me, how he always gave me that affection as a coach or as a father. Thank you."

​Jeg ved ikke, hvordan han er med de unge, men hvis du spørger den unge spiller, som Zidane har givet debut på førsteholdet, så kan du vel ikke forvente andre svar?

​Der er vel ikke en eneste ung spiller der har faaet debut i Real de seneste 2 aar, som ikke fik den under Zidane?

EDT:
Martin (i Zidane's 1. periode)
Jovic
Militao
Rodrygo
Blanco
Miguel
Chust
Marvin
Lunin
Duro

Og hvis jeg ikke husker helt forkert, saa fik Fede vist sin debut under Julen? maaske jeg tager fejl.

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

7 måneder 3 uger siden #2707 af Thomaskjensen
Fin liste, men seriøst hvor mange tror du havde fået spilletid om det ikke var for de mange skader...

Jeg har ikke svaret, min personlige holdning er at vist har mange fået spilletid, men ingen har fået en rigtig chance, og ingen er slået igennem ud over Militao, og det er 110% bare på grund af skader han har fået spilletid.

7 måneder 3 uger siden #2708 af DeLaRed
Du har ret Thomas, det finder vi aldrig ud af, da det hele er bygget på fiktive scenarier, men faktum i den virkelige verden er at der er flere unge spillere der har fået deres debut under Zidane (det var hvad @BBB hentyde til, altså debut’en). Og ud af de spillere er der også visse der ser ud til at have bevist deres værd ifht både denne season og fremtiden. (Fede, Militao og måske Blanco og Miguel afhængigt af hvad Perez’s planer er med dem, og Rodrygo blir nok også regnet som en fremtidig mand i Real).

Mit problem med hele narrativet omkring om de unge “fik en rigtig chance”, er at det er utrolig snæversynet og mangler utrolig meget kontekst.

Først skal vi jo stadfæste hvad en “rigtig chance” er, og derefter bliver man nød til at medregne præstationer på banen, direkte konkurrenter, holdets taktik, spillerens fysiske tilstand og holdets generelle situation samt også trænerens situation. Men alle de ting ser man komplet bort fra når man bare siger at de unge spillere ikke har fået chancen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 3 uger siden #2709 af Thomaskjensen
Det er en super spændende tanke DeLaRed, for det kommer vel i slutenden an på hvilken klub vi er.

For bare 5 år siden købte vi vel mere eller mindre færdige spillere med forventningerne at de skulle slå igennem fra dag 1, nu er strategien vel mere at satse på supertalenter som Rogrigo, Renier, Vini, Kubo, Martin, Jovic, Mariano, Mata, Asensio og hvad vi ellers har lagt milliarder på de seneste år.

Skal vi satse hele butikken som Barca gjorde med Fati, eller skal spillerne bare tilpasse sig den stil træneren lægger for dagen, eller skal træneren kigge på hvad materiale han har og lave en plan derefter.

Vi er ikke Ajax, og jeg kommer lade spørgsmålet forblive ubesvaret, da jeg ikke har et godt nok svar.

Jeg har været ude med riven mod Zidane mange gange, men er kommet til slutsatsen at jeg gerne så at han stadig var vores træner i dag. Semifinale og 2 plads i LaLiga havde jeg ikke troet på for bare et par måneder siden.
Læg til at Mendy, Militao, Fede og til dels Vini har fået noget der for de 3 første minder om et gennembrud så er vores generationsskifte ret godt på vej.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #2710 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

DeLaRed post=138445 skrev: Du har ret Thomas, det finder vi aldrig ud af, da det hele er bygget på fiktive scenarier, men faktum i den virkelige verden er at der er flere unge spillere der har fået deres debut under Zidane (det var hvad @BBB hentyde til, altså debut’en). 

​Jeg tror, at vi egentlig har den samme pointe - jeg vil ikke bruge Fede som beviset på, at Zidane var god eller dårlig for de unge. Jeg kan godt uddybe det med: Zidane sendte hans konkurrenter væk, før han fik debut. Han fik debut, og Zidane holdt fast i ham. Naturligvis taler Fede godt om Zidane i den situation.

7 måneder 1 uge siden #2711 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sjov og spas-tråden II
Christiano i “konfrontation” med EM sponsor ;). Ganske forfriskende...om jeg så må sige. 

www.marca.com/en/football/uefa-euro/2021...68e3e6b598b458d.html

7 måneder 1 uge siden #2712 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sjov og spas-tråden II

Chamartin post=138878 skrev: Christiano i “konfrontation” med EM sponsor ;). Ganske forfriskende...om jeg så må sige. 

www.marca.com/en/football/uefa-euro/2021...68e3e6b598b458d.html

​fryd haha.. Coca-Cola skulle have mistet 4 Mia $ på det...men det er jo bare et lille greb i lommen på det firma 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.