Sjov og spas-tråden II
https://www.marca.com/en/football/uefa-euro/2021/06/15/60c8c30cca47411c068b4669.htmlElto92 post=138883 skrev: Mistet 4 Mia? Vil du forklare?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg tror faktisk at salget steg efter den episode. Er ret sikker på, folk gik til køleren for at hive en dåse ud for at være ærlig :D
hehe ja Ronaldo har sikkert shortet aktier i Coca ColaElto92 post=138888 skrev: Hahaha altså jeg siger ikke noget. Jeg var bare nysgerrig..
Men jeg tror faktisk at salget steg efter den episode. Er ret sikker på, folk gik til køleren for at hive en dåse ud for at være ærlig :D
- 9eren
- Gæst
-
- Administrationen
-
- Administrator
-
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
“Hvis det Spanske forbund ender med at forcere Messi ud af ligaen pga. deres regler, så har de endegyldigt ødelagt deres produkt. Kæft hvor må Tebas sidde med en bitter smag i munden.”
:) Så nu blev det pludselig Tebas og det spanske fodboldforbunds skyld at FC Barcelona ikke kan overholde de regler, der har været gældende og offentlige i evigheder og som gælder for alle spillere og alle klubber. Men man kan jo altid foretage en konkurrenceforvridende undtagelse, når det er FC Barcelona og Messi, der er tale om.
Eller også kunne klubben lade være med at smide nye spillere på lønningslisten igen og igen og igen med Depay, Aguëro, Garcia og Emerson. Måske det ville give mening at sælge de dyre spillere i stedet for at købe nye dyre spillere.
fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=2&t=2232&start=10200
Reglerne skal selvfølgelig overholdes, men det er ikke en ønskværdig situation Tebas sidder med lige nu tænker jeg, hvis rygterne er sande om at Barcelona har svært ved at leve op til de regler der er med hensyn til trupregistrering. Men lur mig om ikke Barcelona trods alt har samtlige af deres ønskede spillere registreret, når deadline for den slags er overstået.
DC19
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Deres ambitioner overgår deres fornuft.