Truppen 16/17

10 år 3 uger siden #97 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 16/17

PMO skrev: Det er nu heller ikke så meget det jeg mener. Jeg mener at Real Madrid ikke har haft held til at hente de store spillere - det må på et eller andet plan lave ridser i lakken. Man skal ikke købe for at købe, men at blive sat i forbindelse med store spillere og ende ud med mindre gode spillere, sender ikke så kraftigt signal. Håber der giver mening.

Hvis Real Madrid vil have en spiller, så får vi en spiller. Den sidste handel, der glippede, var da Barcelona lavede lidt alternative aftaler med Neymar Sr. Der kom Bale så i stedet. Jeg ved ikke, hvor meget lavere du rangerer Bale, siden du kalder ham mindre god, men ift. Neymar Jr, så har han i et par omgange tørt røv i katalanernes forsvarsspillere. Jeg husker ikke, hvor dominerende Neymar har været til sammeligning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 uger siden #98 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Truppen 16/17
Jeg mener at det har været en eklatant fejl at lade både Krychowiak og Kanté glide ud mellem fingrene. Der er i forvejen forbavsende få gode defensive midtbanespillere derude, så at lade 2 så dygtige og tilgængelige spillere (med overkommelige priser endda) gå, og navnlig når Real Madrid om nogen har behov for de typer, virker i den grad hasarderet.

Mere generelt, har jeg altid været fortaler for mindre tilføjelser og har aldrig været på udrensningsvognen, så jeg håber egentlig fortsat blot på en VB (stoler ikke på Coentrao) og en DM. Med Krychowiak og Kanté væk, har jeg dog ikke længere nogen gode forslag. Sprænge banken for Verratti? Hente en mere halv-fesen spiller ind som Carvalho?

I don't know...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

10 år 3 uger siden #99 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 16/17

BBB skrev:

PMO skrev: Det er nu heller ikke så meget det jeg mener. Jeg mener at Real Madrid ikke har haft held til at hente de store spillere - det må på et eller andet plan lave ridser i lakken. Man skal ikke købe for at købe, men at blive sat i forbindelse med store spillere og ende ud med mindre gode spillere, sender ikke så kraftigt signal. Håber der giver mening.

Hvis Real Madrid vil have en spiller, så får vi en spiller. Den sidste handel, der glippede, var da Barcelona lavede lidt alternative aftaler med Neymar Sr. Der kom Bale så i stedet. Jeg ved ikke, hvor meget lavere du rangerer Bale, siden du kalder ham mindre god, men ift. Neymar Jr, så har han i et par omgange tørt røv i katalanernes forsvarsspillere. Jeg husker ikke, hvor dominerende Neymar har været til sammeligning.

Hvad med De Gea? Han glippede vel også. Hvis Real Madrid virkelig ville have Kanté, hvorfor spiller han så i Chelsea nu? Min pointe er blot at det ikke ser godt ud ude fra, hvis de store spillere som rygtes til Real Madrid, ender andet steds. Naturligvis kan alle rygter ikke blive en realitet, men lange transfersager virker uprofessionelt.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #100 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 16/17

PMO skrev:

BBB skrev:

Hvad med De Gea? Han glippede vel også. Hvis Real Madrid virkelig ville have Kanté, hvorfor spiller han så i Chelsea nu? Min pointe er blot at det ikke ser godt ud ude fra, hvis de store spillere som rygtes til Real Madrid, ender andet steds. Naturligvis kan alle rygter ikke blive en realitet, men lange transfersager virker uprofessionelt.

Så hellere købe store stjerner for at sende signaler end købe spillere, der passer til systemet, for at vinde? Er dette signal vigtigt for dig? Nu ved du jo ikke, om Kanté reelt var et seriøst emne i klubben. Handlen med De Gea var jo ikke et fravalg af De Gea, men en middelmådig engelsk klub, der opførte sig som klovne. Når du skriver, som du gør, så får jeg det indtryk, at man kun kan sende dit signal ved at åbne checkhæftet hvert gang en spiller bliver rygtet til klubben. I så fald glæder jeg mig til at se 25 fravalgte stjerner, som smadrer igennem for Castilla, men vores førstehold vil jeg frygtet for.

10 år 3 uger siden #101 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17

Jaken skrev: Jeg mener at det har været en eklatant fejl at lade både Krychowiak og Kanté glide ud mellem fingrene. Der er i forvejen forbavsende få gode defensive midtbanespillere derude, så at lade 2 så dygtige og tilgængelige spillere (med overkommelige priser endda) gå, og navnlig når Real Madrid om nogen har behov for de typer, virker i den grad hasarderet.

Mere generelt, har jeg altid været fortaler for mindre tilføjelser og har aldrig været på udrensningsvognen, så jeg håber egentlig fortsat blot på en VB (stoler ikke på Coentrao) og en DM. Med Krychowiak og Kanté væk, har jeg dog ikke længere nogen gode forslag. Sprænge banken for Verratti? Hente en mere halv-fesen spiller ind som Carvalho?

I don't know...

Måske beholde Casemiro? Manden er alligevel et niveau over Kanté.

Og David de Gea var på kontrakt i en klub, der ikke ville sælge...før det var for sent.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 3 uger siden #102 af Robot
Besvaret af Robot på emne Truppen 16/17
Hvad er planen med Varane i den kommende sæson? Jeg mindes artikler fra foråret og frem til nu, der har beskrevet en Varane som efter fem sæsoner i klubben ønsker en mere fremtrædende rolle - og som må lede efter andre græsgange hvis ønsket ikke imødekommes. Hans talent og niveau retfærdiggør ønsket, men i Real Madrid konkurrerer han med hhv. klubbens anfører, og Pepe, som ift. defensive kvaliteter måske er verdens allerbedste midtstopper lige nu.

10 år 3 uger siden #103 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 16/17

PMO skrev:

BBB skrev:

Hvis klubben havde ønsket spilleren nok, så var spilleren kommet. Klubben ønskede spilleren, men til en lav pris. Real Madrid kan ikke tvinge klubber til at give os deres spillere gratis, vi skal jo byde på dem. Spilleren ville os, klubben var villig til at sælge, men vi var ikke villige til at betale prisen, som United ønskede.

Ift. Kante så siger du det jo selv. "Hvis Real Madrid virkelig ville have Kante". Det ville vi åbenbart ikke, for så var han selvfølgelig endt her.

10 år 3 uger siden #104 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 16/17

Robot skrev: Pepe, som ift. defensive kvaliteter måske er verdens allerbedste midtstopper lige nu.

Lige præcis og netop fordi gappet mellem de to ikke er så stort, er han jo også den naturlige arvetager efter denne sæson. Mon ikke Varane er fuldt ud bevidst om det og derfor bliver han gerne siddende på den bænk 50+% af tiden i næste sæson til det bliver hans tur. I det store hele giver det ikke meget mening hvis han skulle smutte nu når han er nr. 1 i køen og at Pepe højst sandsynligt kunne have interesse i nye eventyr inden for en overkommelig fremtid.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 3 uger siden #105 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev:

Jaken skrev: Jeg mener at det har været en eklatant fejl at lade både Krychowiak og Kanté glide ud mellem fingrene. Der er i forvejen forbavsende få gode defensive midtbanespillere derude, så at lade 2 så dygtige og tilgængelige spillere (med overkommelige priser endda) gå, og navnlig når Real Madrid om nogen har behov for de typer, virker i den grad hasarderet.

I don't know...

Måske beholde Casemiro? Manden er alligevel et niveau over Kanté.

Og David de Gea var på kontrakt i en klub, der ikke ville sælge...før det var for sent.

Det handler ikke om Casemiro skal beholdes eller ej. Det handler om, at vi mangler et seriøst alternativ til den position. Casemiro kan ikke spille alle kampe.

Kunne en Matuidi bruges på denne position eller er han for offensiv. Jeg ser ham som en brølstærk spiller, som fylder godt på banen. Samtidig burde han være til at hente, når man tænker på, hvad PSG ellers har på midtbanen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #106 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17
I forhold til Kanté så var det vel Zidane der gerne ville have ham, men Florentino er som bekendt ikke meget for at signe defensive spillere.

10 år 3 uger siden #107 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 16/17

Raúl 7 skrev: I forhold til Kanté så var det vel Zidane der gerne ville have ham, men Florentino er som bekendt ikke meget for at signe defensive spillere.

Det kan han jo blive nød til. Men så meget succes har klubben heller ikke haft med defensive midtbane spillere de sidste 20 år. Alonso og Makelele er de eneste to jeg lige kan komme i tanke om der har klaret cuttet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 3 uger siden #108 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Truppen 16/17

Zyconith skrev:

Raúl 7 skrev: I forhold til Kanté så var det vel Zidane der gerne ville have ham, men Florentino er som bekendt ikke meget for at signe defensive spillere.

Det kan han jo blive nød til. Men så meget succes har klubben heller ikke haft med defensive midtbane spillere de sidste 20 år. Alonso og Makelele er de eneste to jeg lige kan komme i tanke om der har klaret cuttet.

Historien synes jeg ikke har så meget at sige, når vores trup, taktik og ikke mindst træner har været skiftet konstant de sidste 20 år. En spiller der ikke passede ind 3 år siden, kunne i princippet passe ind nu, så meget ændring der er sket i truppen.

Leveret af Kunena Forum