Sæsonen 2016/17
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
BBB skrev:
Dios skrev: Jamen jeg er da enig til en vis grad. Mit kæmpe problem er bare, at vi ikke bare én gang kan få sat et angreb op med flere førstegangsafleveringer som skaber en chance.
Jo mere jeg ser Real Madrid, jo mindre tror jeg på, at spillerne rent faktisk kan lave førstegangsafleveringer. De spillere, der kan, er Modric og Kroos, men jeg tror faktisk ikke, at de gør det. Hvorfor skulle de også, når de ligger så langt tilbage?
Ronaldo gør det ikke, Bale og Benzema er ikke ligefrem Neymar og Suarez, når det kommer til boldbehandling.
Hvis spillerne ikke kan/vil det basale, hvorfor vil du så have træneren til at bygge på et ustabilt fundament?
Jeg tror, at hvis vi ser en statistik på succesen af spillernes førstegangsafleveringer, så vil den være ret lav i forhold til MSN.
Jeg tror ikke at Isco og James ligger lavt på succesraten, men jeg tror de ligger lavt på faktiske antal førstegangsafleveringer.
Er da helt enig. Jeg vil nu mene, at Benzema er fantastisk til at lægge den af første gang. Vi så det også ved vores første og eneste afslutning på mål, hvor Kroos spiller den op på Benzema, som rigtigt lægger den tilbage til Ronaldo, som dog aldrig har kunne få sig selv til at spille chancen større og spille Benzema tilbage.
Her kommer næste problem. For vi er konstant i boldbesiddelse, og det er jo her filmen knækker gang på gang. 0 gennemspillede angreb, hvor det tætteste på et gennemspillede angreb var situationen jeg lige beskrev. Ronaldo og Bale er simpelthen for dårlige med og uden bolden. Ronaldo er dårlig uden bold, fordi han aldrig tager nogle løb for holdet, som kan åbne forsvaret.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Zyconith skrev: Skulle have smidt den 20'er...
Jamen tillykke med dine 30 kr. du havde vundet :D Vil du bruge dem på en rejse eller donere dem?
- rene
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: En skade, en fejl af Ramos og dårligt spil. Alt er som det plejer.
Ja og det vinder man ikke et mesterskab på, holdet er alt for uskarpt og Ronaldo er ikke den samme mere, desværre tror vi taber i aften.
- Raúl 7
- Gæst
-
Det er i de her kampe jeg synes James fejler. Han fylder alt for lidt på banen, og er sjældent i mellemrummet, hvor vi altid mangler spillere. Ind med Isco, og lad ham spille præcis samme position med den frihed. Han passer langt bedre til holdet når Villarreal står så dybt.
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev: Jamen jeg er da enig til en vis grad. Mit kæmpe problem er bare, at vi ikke bare én gang kan få sat et angreb op med flere førstegangsafleveringer som skaber en chance.
Jo mere jeg ser Real Madrid, jo mindre tror jeg på, at spillerne rent faktisk kan lave førstegangsafleveringer. De spillere, der kan, er Modric og Kroos, men jeg tror faktisk ikke, at de gør det. Hvorfor skulle de også, når de ligger så langt tilbage?
Ronaldo gør det ikke, Bale og Benzema er ikke ligefrem Neymar og Suarez, når det kommer til boldbehandling.
Hvis spillerne ikke kan/vil det basale, hvorfor vil du så have træneren til at bygge på et ustabilt fundament?
Jeg tror, at hvis vi ser en statistik på succesen af spillernes førstegangsafleveringer, så vil den være ret lav i forhold til MSN.
Jeg tror ikke at Isco og James ligger lavt på succesraten, men jeg tror de ligger lavt på faktiske antal førstegangsafleveringer.
Er da helt enig. Jeg vil nu mene, at Benzema er fantastisk til at lægge den af første gang. Vi så det også ved vores første og eneste afslutning på mål, hvor Kroos spiller den op på Benzema, som rigtigt lægger den tilbage til Ronaldo, som dog aldrig har kunne få sig selv til at spille chancen større og spille Benzema tilbage.
Her kommer næste problem. For vi er konstant i boldbesiddelse, og det er jo her filmen knækker gang på gang. 0 gennemspillede angreb, hvor det tætteste på et gennemspillede angreb var situationen jeg lige beskrev. Ronaldo og Bale er simpelthen for dårlige med og uden bolden. Ronaldo er dårlig uden bold, fordi han aldrig tager nogle løb for holdet, som kan åbne forsvaret.
Var største chance ikke den, hvor Benzema sparkede flere meter til venstre for målet? :-D
Benzema modtog på et tidspunkt bolden fra Ronaldo, Ronaldo løb rundt om én person, og Benzema førstegangsaflevering ramte ikke Ronaldo. Jeg gider sådan set ikke kritisere Benzema mere, men han er ikke et hak bedre end de andre i angrebet. Jeg bliver simpelthen så træt nogle gange.
James har været ringe forstået på den måde, at når han presser, så dækker Kroos ikke af. Når andre presser, dækker James ikke af (men løber derefter hen og presser modstanderen). Holdet er simpelthen ikke afstemt defensivt. Det offensive har jeg ikke haft fokus på i denne kamp.
Ved scoringen sælger Varane forsvaret. Ramos sælger holdet. Forskellen er at Ramos retter op på det.
- Raúl 7
- Gæst
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu