Sæsonen 2016/17
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Raúl 7 skrev: Bale bliver bare bedre og bedre.
Bale spillede en dårligt kamp!!! Ronaldo spillede da meget bedre..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev:
Raúl 7 skrev: Bale bliver bare bedre og bedre.
Bale spillede en dårligt kamp!!! Ronaldo spillede da meget bedre..
Bale er fremragende. Sikke en spiller.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev: Bale burde havde spillet bedre, men synes ogs Ronaldo skuffer sammen med benz. Morata bør havde blevet skiftet tidligere ind og Ronaldo burde også havde blevet skiftet ud efter hans lidt mærkelige pludselig ondt i knæet..... OG 3MIN.!!! MENER I DET! Skide WWE dommer som blev ved med at fløjte og stoppe spillet uden grund....Det er i det mindste bedre at tabe point mod villareal på hjembane end mod Alaves. Vi ligger stadig nr 1. Cuentrao har været savnet. et comeback fra hans side af måske? Det var da fantastisk at de 2 eneste positioner hvor vi egentlig mangler nogle klasse backups så selvfølgelig skal blive skadet, for helved man.
Vi havde hele 90 minutter, så skal vi ikke stoppe med at lægge for meget i, at vi ''kun'' fik 3 minutter tillægstid? Vi var bare ikke bedre, og det er jo en klassisk Real Madrid når vi endeligt møder lidt modstand.
Florentino Pérez
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Har set de seneste to kampe fra en spansk ferieø og der er da lidt charme over at overvære kampene med spaniere på en lille lukket pub på et TV man er i tvivl om kan vise HD kanaler.
On topic
Jeg er efterhånden blevet overbevist om at hoppe med på vognen. Jeg kan heller ikke længere se Zidanes spillestil. Medmindre indlæg på indlæg er en spillestil.
James var der mange, der ønskede skulle få en chance. Efter den her kamp var det svært at se han var taknemmelig for de danske fans herinde havde givet ham tilliden. Ikke at jeg tror Isco havde gjort det meget bedre og jeg tror også jeg havde startet med James på banen.
Til gengæld er det ubehageligt at se at den franske angriber bliver spillet kampklar mod så stærk en modstander. Morata er simpelthen to niveauer over Benzema i øjeblikket og han kan naturligvis spares mod mindre hold. Ikke mod Villarreal. Jeg håber efterhånden Zidane har lært sin lektie nu.
Man siger at sejre som den mod Espanyol vinder mesterskaber. På samme måde kan man også sige at pointtab som dette mod Villarreal koster mesterskaber. Lad os håbe at Barcelona fortsætter deres svingende niveau lidt endnu.
Ps. Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Apropos kampen igår og sæsonen fremadrettet r jeg fuldstændigt overbevist om at Zidane og hans team nok skal få rettet op, eller måske rettere, afstemt de indbyrdes linjer for hvordan tingene skal køre. Om end pointene r trælse at smide på jorden, r (de)n dyrekøbte erfaring(er) forhåbentlig et springbræt til at spillerne, trænerne, osv. ser lidt ind ad og får styr på særligt indstillingen der om noget virker lidt slap i det.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det bliver alligevel en spøjs oplevelse!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: CL-kampen ude mod Legia kommer til at foregå med tomme tribuner ovenpå urolighederne i Legias kamp mod Dortmund.
Så kan man høre hvad de råber til hinanden på banen, r også lidt fedt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Zyconith skrev:
Pelle skrev: CL-kampen ude mod Legia kommer til at foregå med tomme tribuner ovenpå urolighederne i Legias kamp mod Dortmund.
Så kan man høre hvad de råber til hinanden på banen, r også lidt fedt.
Hvis bare spillerne også overtaler det talende tågehorn, Jan Mølby, så ville det være rigtig lækkert ;)