Sæsonen 2016/17

9 år 8 måneder siden #229 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Jeg undrer mig over hvad Isco har gjort de sidste fem spillerunder, der gør at han bliver udtaget til landsholdet.

Eller er der opstået en skade hos Spanien?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #230 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Zyconith skrev:

Sebberg skrev: Kære gud - hvor længe skal jeg be´, før Benzema begynder at spille fodbold igen? Holy fucking christ, hvor har han været ringe. Jeg er var langt om længe blevet overbevist om franskmandens berettigelse på holdet efter flere års propaganda fra Dios (:P), men det her er da helt galimatias.

Nu var jeg på lægterne i søndags, hvorfor jeg prøvede at holde et ekstra øje med ham. Ét er, at han er pisse hamrende sløv uden bolden sammenlignet med næsten alle andre frontangribere på det niveau. Det kan jeg leve med. Problemet er, at hans fart har nået et drastisk lavt niveau, han fumler med bolden, hans målnæse er ligeså dårlig og så viser han ingen gejst.

Jeg søger derfor at starte en debat. Hvad skyldes disse tilstande? Er han bare træt, er han bare ikke bedre eller tager han for 'let' på tingene uden for banen?

Han har været skadet (lider af en eller anden sygdom). At han virker lidt tung i det er vel ikke noget nyt, blot en del af charmen.

Er du gået i troll-mode lige pludselig, Zyconith? ;-)

Jeg synes kritikken af Benz (og resten af holdet + Zidane for den sags skyld) har taget overhånd og er ude af proportioner.

Jeg kan sagtens følge kritikken af "det manglende spil", Benz, Benz istedet for Morata, Ronaldo, den ene, den anden og den tredje, men synes ikke det r på sin plads. Forberedelserne har været plaget af skader, EM, etc. Tingene skal ses i deres kontekst, det sker ikke for tiden. Kritikken tager et nedslagspunkt lige nu og her og det r hverken rimeligt eller retvisende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 8 måneder siden #231 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev:

Pelle skrev:

Zyconith skrev:

Sebberg skrev: Kære gud - hvor længe skal jeg be´, før Benzema begynder at spille fodbold igen? Holy fucking christ, hvor har han været ringe. Jeg er var langt om længe blevet overbevist om franskmandens berettigelse på holdet efter flere års propaganda fra Dios (:P), men det her er da helt galimatias.

Nu var jeg på lægterne i søndags, hvorfor jeg prøvede at holde et ekstra øje med ham. Ét er, at han er pisse hamrende sløv uden bolden sammenlignet med næsten alle andre frontangribere på det niveau. Det kan jeg leve med. Problemet er, at hans fart har nået et drastisk lavt niveau, han fumler med bolden, hans målnæse er ligeså dårlig og så viser han ingen gejst.

Jeg søger derfor at starte en debat. Hvad skyldes disse tilstande? Er han bare træt, er han bare ikke bedre eller tager han for 'let' på tingene uden for banen?

Han har været skadet (lider af en eller anden sygdom). At han virker lidt tung i det er vel ikke noget nyt, blot en del af charmen.

Jeg synes kritikken af Benz (og resten af holdet + Zidane for den sags skyld) har taget overhånd og er ude af proportioner.

Jeg kan sagtens følge kritikken af "det manglende spil", Benz, Benz istedet for Morata, Ronaldo, den ene, den anden og den tredje, men synes ikke det r på sin plads. Forberedelserne har været plaget af skader, EM, etc. Tingene skal ses i deres kontekst, det sker ikke for tiden. Kritikken tager et nedslagspunkt lige nu og her og det r hverken rimeligt eller retvisende.

Benzema kan vist ikke bruge EM som undskyldning. Om noget har han blot haft en fordel over nogle af hans konkurrenter på holdet.
Morata var til EM, og han er en af vores bedst spillende i øjeblikket. Jeg tror, at der er en frustration over at en sløv Benzema starter foran en skarp Morata.

9 år 8 måneder siden #232 af Zyconith

BBB skrev:

Zyconith skrev:

Pelle skrev:

Zyconith skrev:

Benzema kan vist ikke bruge EM som undskyldning. Om noget har han blot haft en fordel over nogle af hans konkurrenter på holdet.
Morata var til EM, og han er en af vores bedst spillende i øjeblikket. Jeg tror, at der er en frustration over at en sløv Benzema starter foran en skarp Morata.

Fejl af Zidane?, men bagklogskaben kan ikke forudsige hvad det har af betydning de næste par måneder. Versteht? Kan godt forstå hvorfor han prøvede at køre BBC, men det har givet bagslag indtil videre.

9 år 8 måneder siden #233 af Zyconith
Måske er det fordi jeg r syg, men orker ikke al det fingerpegning der finder sted i disse dage. Synes der r mere at undskylde end at kritisere. Synes Zidane skal have mere tid før han bedømmes på hvorvidt han formår at skabe en spillestil

9 år 8 måneder siden #234 af BBB

Zyconith skrev:

BBB skrev:

Zyconith skrev: Jeg synes kritikken af Benz (og resten af holdet + Zidane for den sags skyld) har taget overhånd og er ude af proportioner.

Fejl af Zidane?, men bagklogskaben kan ikke forudsige hvad det har af betydning de næste par måneder. Versteht? Kan godt forstå hvorfor han prøvede at køre BBC, men det har givet bagslag indtil videre.

Var det en fejl af Zidane at starte Benzema i flere af kampene? Sandsynligvis.
Var det uimponerende spil af Benzema? Ja.

9 år 8 måneder siden #235 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev: Måske er det fordi jeg r syg, men orker ikke al det fingerpegning der finder sted i disse dage. Synes der r mere at undskylde end at kritisere. Synes Zidane skal have mere tid før han bedømmes på hvorvidt han formår at skabe en spillestil

Måske du så slet ikke skulle have skrevet? :)

Hvis man ikke må vurdere undervejs, så ses vi jo bare engang til marts næste år? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 8 måneder siden #236 af Zyconith
Men at Zidane skal på porten, Ronaldo fyres og Benz ned og spille tercera division... Kald mig blødsøden, men foretrækker nu at publikum og mine socios herinde, undlader at påbegynde den helt store pibekoncert og istedet forholder sig afventende.. Har vi ikke været nok igennem det sidste årti af al muligt slags ballade? Jeg siger ikke at vi skal stoppe med at være kritiske, men jeg synes vitterligt ikke der er særligt meget klubånd og sammenhold når folk begynder på at al det her, "Zidane er et dødt projekt", "Krise", "Intet koncept", etc. Altså... Jeg er fuldstændig overbevist om at Zidane, truppen, og alle de involverede gør deres yderste for at få skuden på rette kurs. Det kunne vi godt tage at støtte dem i.

Real Madrid er noget unikt og helt specielt, men større er klubben og dens fans ikke, end at de kunne lære lidt at det sammenhold men oftest oplever hos mindre klubber, hvor forventningerne givet vis ikke er de største, men hvor (den sommetider konstante) modgang tages i fællesskab.

9 år 8 måneder siden #237 af BBB

Zyconith skrev: Kald mig blødsøden, men foretrækker nu at publikum og mine socios herinde, undlader at påbegynde den helt store pibekoncert og istedet forholder sig afventende..

Hvornår må man være kritisk, hvis vi hele tiden skal afvente?
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved BBB.

9 år 8 måneder siden #238 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

BBB skrev:

Zyconith skrev: Kald mig blødsøden, men foretrækker nu at publikum og mine socios herinde, undlader at påbegynde den helt store pibekoncert og istedet forholder sig afventende..

Når vi er langt efter førerholdet i La Liga. Når vi ryger alt for tidligt ud i Champions League. Når Zidane har en sæson, hvor han ikke vinder noget.

Indtil videre står vi med:
Indhentet Barcelonas kæmpe føring i La Liga.
Vundet Champions League.
Fører over Barcelona i La Liga.

Måske er der noget galt med den er ikke det rette tidspunkt at forlade skuden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 8 måneder siden #239 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev:

BBB skrev:

Når vi er langt efter førerholdet i La Liga. Når vi ryger alt for tidligt ud i Champions League. Når Zidane har en sæson, hvor han ikke vinder noget.

Vundet Champions League.

Spillede vi fremragende fodbold under Zidane sidste sæson fordi vi vandt Chl?
Ser holdet ud til at fungere optimalt denne sæson fordi vi ligger nr. 1?

Kritikken ændre sig ikke ihvertfald ikke for mit vedkommende, hvis spillet fortsætter som nu, men at vi er så heldige at vi står som vindere af alt der kan vindes når sæsonen er færdigspillet.

Jeg vil være glad for vi vinder, men 2 uger inde i næste sæson, så vil lortet blive glemt, fordi vi så igen ikke kan have et angreb med mere end 4 afleveringer i træk, før bolden bliver smidt væk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon

9 år 8 måneder siden #240 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev:

Kassow-Rossing skrev:

BBB skrev:

Vundet Champions League.

Spillede vi fremragende fodbold under Zidane sidste sæson fordi vi vandt Chl?
Ser holdet ud til at fungere optimalt denne sæson fordi vi ligger nr. 1?

Kritikken ændre sig ikke ihvertfald ikke for mit vedkommende, hvis spillet fortsætter som nu, men at vi er så heldige at vi står som vindere af alt der kan vindes når sæsonen er færdigspillet.

Jeg vil være glad for vi vinder, men 2 uger inde i næste sæson, så vil lortet blive glemt, fordi vi så igen ikke kan have et angreb med mere end 4 afleveringer i træk, før bolden bliver smidt væk.

Da Barca vandt El Triple for to år siden spillede de ikke særlig flot eller underholdende i efteråret, det gjorde vi til gengæld med de famøse 22 sejre på stribe, Enrique stod til fyring, Messi var sur på ledelsen osv osv - det hele vendte efter årsskiftet, og Barca vandt tre trofæer, vi vandt 0.
Det må være argument for, at man ikke altid skal påbegynde dødsdom over en klub, før det virkelig er galt. Og det er ikke så galt, at man med Zidane indtil videre står med et CHL-trofæ og samlet set en klar føring over Barca set over de seneste 6 måneder rent pointmæssigt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved ChrillRM14.

Leveret af Kunena Forum