Sæsonen 2016/17

9 år 8 måneder siden #253 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17

Er der noget/nogen der overrasker?

Opdateret: Ronaldo 40 mål i 43 kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #254 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Real Madrid skrev:

nææ, "sjovt" nok er det helt sikkert også de øverste tre på listen, der ender på podiet til Ballon d'or-uddelingen. Jeg er til gengæld en smule overrasket over, at der mellem Suarez og Ronaldo kun er 3 mål...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #255 af Real Madrid

ChrillRM14 skrev:

Real Madrid skrev:

nææ, "sjovt" nok er det helt sikkert også de øverste tre på listen, der ender på podiet til Ballon d'or-uddelingen. Jeg er til gengæld en smule overrasket over, at der mellem Suarez og Ronaldo kun er 3 mål...

¨
Lidt anderledes ser det ganske vist også ud på klubplan, her "fører" Suarez 40-29 over Ronaldo. Ronaldo har scoret 10 mål i 11 kampe for Portugal i 2016, hvorimod Suarez kun har scoret 2 mål i 4 kampe for Uruguay.

9 år 8 måneder siden #256 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Real Madrid skrev:

ChrillRM14 skrev:

Real Madrid skrev:

¨
Lidt anderledes ser det ganske vist også ud på klubplan, her "fører" Suarez 40-29 over Ronaldo. Ronaldo har scoret 10 mål i 11 kampe for Portugal i 2016, hvorimod Suarez kun har scoret 2 mål i 4 kampe for Uruguay.

Sjovt, at Ronaldos målratio i 2016 for klub og landshold er så ens :O Uden at fornærme europamestrene, ville jeg påstå, at RM jo nok har de bedre spillere omkring Ronaldo. Portugal ligner til gengæld et hold med en plan - hvilket de viste til EM - det gør RM i øjeblikket ikke. Synes der ligger en sjov diskussion i det; Spiller Ronaldo godt for Portugal v RM, fordi han ikke behøver verdensklassespillere omkring sig for at score, eller er det fordi han spiller decideret angriber i landholdsregi eller bruger Fernando Santos ham bare klogt?

Det blev skrevet i en anden tråd for ikke så lang tid siden, men Ronaldo på toppen i RM kunne være et sjovt eksperiment.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #257 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: Det blev skrevet i en anden tråd for ikke så lang tid siden, men Ronaldo på toppen i RM kunne være et sjovt eksperiment.

Det var nono i tråden om landsholdsfodbold:
madridista.dk/index.php/forum/debat/1103...ldsfodbold?start=612

Vi har prøvet det før (Læs: Ronaldo på toppen) og det har aldrig rigtig fungeret. Jeg støtter dog alligevel forslaget, fordi spillemæssigt er vi ikke i gear endnu og Benzema er konstant banens dårligste spiller. Nogle gange skal posen rystes før man rammer det magiske tal.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 8 måneder siden #258 af Real Madrid

Kassow-Rossing skrev:

ChrillRM14 skrev: Det blev skrevet i en anden tråd for ikke så lang tid siden, men Ronaldo på toppen i RM kunne være et sjovt eksperiment.

Det var nono i tråden om landsholdsfodbold:
madridista.dk/index.php/forum/debat/1103...ldsfodbold?start=612

Vi har prøvet det før (Læs: Ronaldo på toppen) og det har aldrig rigtig fungeret. Jeg støtter dog alligevel forslaget, fordi spillemæssigt er vi ikke i gear endnu og Benzema er konstant banens dårligste spiller. Nogle gange skal posen rystes før man rammer det magiske tal.

Portugal spiller også et andet system end Real Madrid. Ofte med to på toppen, og uden kanter. Vi ser lidt det samme på det danske landshold, dog uden tre mandsforsvaret, hvor angriberne ikke bliver for stationære, da de har mulighed for at trække ud på kanterne. De gør de to angribere på toppen uforudsigelige, på en måde Ronaldo eksempelvis ikke ville have mulighed for i Real Madrid, så længe at Zidane holder fast i hans 4-3-3. Det havde været spændende med en formation ala Portugal, især nu, hvor vores stjernespillere er ude:

9 år 8 måneder siden #259 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Sæsonen 2016/17
Jeg kunne godt se ovenstående fungere. Største svaghed er vel, at vi skal have midtbanespillerne til også at kunne forsvare bredt, så vores backs ikke står helt alene.

Jeg tror Bale kunne komme til at lide under det. Til gengæld kunne det være sjovt at prøve at spille med en reel 10'er på taktikbrættet. Når nu vi har TO verdensklasse 10'ere i truppen (Isco og James) som kæmper for at fungere på kanten og den centrale midt.

Jeg siger fuck it, lad os prøve. Tre uafgjorte i træk og generelt uinspirerende spil. Noget skal der ske.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 8 måneder siden #260 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Så er det da godt, at folk herinde har råbt og skreget efter en angriber i flere år, og nu har vi endelig en, men ham vil folk ikke bruge?

Indrømmet, nogle gange så overvurdere jeg mig selv, men langt de fleste gange, så sidder jeg sgu også tilbage og tænker at jeg er den eneste person i verden som har et nogenlunde anstændigt tankesæt ;D

Smid nu bare Morata på toppen! Sværere er det vel heller ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Zyconith, BBB, andreashn, Kimbo

9 år 8 måneder siden #261 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2016/17
Enig hvor svært kan det være ? Ronaldo har ofte været på toppen for RM og det har sejlet hver evig eneste gang.
Nuvel han garner vildt for Portugal men når man dykker lidt ned i statistikkerne så snakker vi 4 mål mod Andorra og et enkelt mod Færøerne.
Det er lige før jeg tror jeg selv ville kunne præstere det.

9 år 8 måneder siden #262 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Så er det da godt, at folk herinde har råbt og skreget efter en angriber i flere år, og nu har vi endelig en, men ham vil folk ikke bruge?

Indrømmet, nogle gange så overvurdere jeg mig selv, men langt de fleste gange, så sidder jeg sgu også tilbage og tænker at jeg er den eneste person i verden som har et nogenlunde anstændigt tankesæt ;D

Smid nu bare Morata på toppen! Sværere er det vel heller ikke.

Woot!! ;), men hvad så med Benzema... hihi :)

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #263 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Sæsonen 2016/17
Nogle dejlige madridistas som kan finde links til hvornår 1/8-finaler osv er programsat i CdR i år :-)
tager til Madrid i midt/sluntingen af januar og vil håbe jeg kan se mere end mod Malaga..
På forhånd tak, og
Hala Madrid y Nada Mas

9 år 8 måneder siden #264 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Så er landsholdspausen endelig overstået og La Liga kan sætte i gang igen. Første modstander hedder Real Betis, der tidligere har voldt Zidane problemer.

Bliver det sæsonens vendepunkt, fortsætter problemerne eller bliver det noget midt imellem?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum