Sæsonen 2016/17
- Madridabel
- Forum begynder
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Offensiven flyder ikke på sædvanlig vis. Ronaldo hæver sit niveau en smule i dag, men der kommer ikke samme mål mere. Benzema har glemt, hvordan man spiller fodbold, Bale viser noget i glimt, men er ellers væk. Midtbanen er intet uden Case og Modric, og vi lukker dumme mål ind på dumme tidspunkter.
Wow... Nu bliver krisen noget udtalt, og så bliver det spændende, om der kommer en trodsreaktion, eller om det blot forværre det hele. Fy for fanden hvor er det kedeligt.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
asp3200 skrev: Tom for ord. Velkommen til krisen. Vi smider så mange latterlige point, utroligt!!
Vi er bare ikke bedre, førstepladsen var på lånt tid, om så vi havde vundet idag, så havde vi alligevel mistet den inden længe. Enhver der ikke har været forblændet af sejrene vi fik i starten, kunne vel se hvor det bar hen.
Er der nogle, der mener at have luret, hvad det er Zidane praktiserer?
Spørgsmålet er ikke ment som en debat om, hvorvidt han skal være træner eller ej. Men mere om der er nogen, der har det taktiske indblik i, hvad pokker det er for noget fodbold, vi skal spille.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Nu var jeg på lægterne i søndags, hvorfor jeg prøvede at holde et ekstra øje med ham. Ét er, at han er pisse hamrende sløv uden bolden sammenlignet med næsten alle andre frontangribere på det niveau. Det kan jeg leve med. Problemet er, at hans fart har nået et drastisk lavt niveau, han fumler med bolden, hans målnæse er ligeså dårlig og så viser han ingen gejst.
Jeg søger derfor at starte en debat. Hvad skyldes disse tilstande? Er han bare træt, er han bare ikke bedre eller tager han for 'let' på tingene uden for banen?
Pelle skrev: Jeg har længe undret mig over Zidanes spillestil. I starten syntes jeg, at han spillede meget lig Ancelotti. Men i denne sæson er det slet ikke den type spil, vi har set.
Er der nogle, der mener at have luret, hvad det er Zidane praktiserer?
Spørgsmålet er ikke ment som en debat om, hvorvidt han skal være træner eller ej. Men mere om der er nogen, der har det taktiske indblik i, hvad pokker det er for noget fodbold, vi skal spille.
Det samme som mig, når jeg spiller FM. Sætter et startellever med de spillere, der har den højeste værdi, tilføjer et par sporadiske indstillinger og beder dem 'give fansne noget for pengene' i teamtalken! Intet mindre.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sebberg skrev: Kære gud - hvor længe skal jeg be´, før Benzema begynder at spille fodbold igen? Holy fucking christ, hvor har han været ringe. Jeg er var langt om længe blevet overbevist om franskmandens berettigelse på holdet efter flere års propaganda fra Dios (:P), men det her er da helt galimatias.
Nu var jeg på lægterne i søndags, hvorfor jeg prøvede at holde et ekstra øje med ham. Ét er, at han er pisse hamrende sløv uden bolden sammenlignet med næsten alle andre frontangribere på det niveau. Det kan jeg leve med. Problemet er, at hans fart har nået et drastisk lavt niveau, han fumler med bolden, hans målnæse er ligeså dårlig og så viser han ingen gejst.
Jeg søger derfor at starte en debat. Hvad skyldes disse tilstande? Er han bare træt, er han bare ikke bedre eller tager han for 'let' på tingene uden for banen?
Hmm, jeg synes sgu det er svært at hænge enkelte ud i øjeblikket, da der er mange, der virker sløve og opgivende. Benzen er dog et grælt tilfælde, men i forhold til Ancelotti og Benitez, så har Zidane vist mere hår på brystet ved sine spillervalg og rotationer, at jeg tror, at Benzema er ved at være på lånt tid, når Morata sidder på bænken. Selv Ronaldo er blevet pillet ud undervejs i en kamp i denne sæson - no one's safe! :D
Jeg synes personligt, at det hele er et godt øjebliksbillede på, at vores offensive system ikke fungerer. Normalt får Benzema rigtig meget ros for ikke kun at have en målnæse, men også at agere fremragende spilstation. Jeg ved ikke, hvad de laver til træning, men det ligner ikke, at nogen af spillerne - især Benzema - ved, hvad de skal gøre med bolden, når vi nærmer sig modstandernes felt. Jeg tror, det skal ses i den sammenhæng. Det håber jeg, for det betyder, at det så vender, når vi fanger momentum igen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Fransk-algier
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Benz har fået al for lang snor. Jeg har kun en ting at sige:
Fransk-algier
Det er faktisk ret vildt. Benzema skabte ingen værdi mod Eibar. Intet pres. Ingen løb i sprint. Kun til inder- og yderside afleveringer til de nærmeste passive. Simeone ville have sendt ham til ned til B-holdet.
DarioGomez skrev: Benz har fået al for lang snor. Jeg har kun en ting at sige:
Fransk-algier
Hvad fabler du om? Dig, Fondo_Sur og Co.'s pointer r dybt ubrugelige. Vi kan alle blive enige om Benz virker rusten, der er ingen der havde forventet andet.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sebberg skrev: Kære gud - hvor længe skal jeg be´, før Benzema begynder at spille fodbold igen? Holy fucking christ, hvor har han været ringe. Jeg er var langt om længe blevet overbevist om franskmandens berettigelse på holdet efter flere års propaganda fra Dios (:P), men det her er da helt galimatias.
Han har været skadet (lider af en eller anden sygdom). At han virker lidt tung i det er vel ikke noget nyt, blot en del af charmen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Han har været skadet (lider af en eller anden sygdom). At han virker lidt tung i det er vel ikke noget nyt, blot en del af charmen.
Er du gået i troll-mode lige pludselig, Zyconith? ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."