Sæsonen 2016/17

9 år 9 måneder siden #289 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Sæsonen 2016/17

Gray skrev: Kan det passe, at Benzema er på banen?? Bør hierakiet mellem ham og Morata ikke efterhånden revideres?

Det mig en gåde at han stadig kan få lov til at starte på bænken. Jeg elsker virkelig Benzema, men ret skal være ret og det på tide med Morata som starter...

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #290 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17

Madridnation. skrev:

Gray skrev: Kan det passe, at Benzema er på banen?? Bør hierakiet mellem ham og Morata ikke efterhånden revideres?

Det mig en gåde at han stadig kan få lov til at starte på bænken. Jeg elsker virkelig Benzema, men ret skal være ret og det på tide med Morata som starter...

Enig. Lad os blot håbe, at Morata spiller sig ind som fast-starter til når vi går ind i december. Jeg kan desværre ikke se ham have vundet pladsen hos Zidane/Flo allerede mod Atl. Madrid.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Mathiaska.

9 år 9 måneder siden #291 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17
Fejl40. Slet :(
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Mathiaska.

9 år 9 måneder siden #292 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17
Jeg forstår godt, at der forlænges med Bale, men jeg forstår slet ikke, at hans løn kan stige til et niveau, der er over Ronaldo's nuværende løn. Ronaldo kan man give en fin kontrakt, fordi han har leveret meget i sin tid her, men Bale er jo slet ikke i nærheden af samme niveau (selvom vi har vundet mange internationale præmier med Bale).

9 år 9 måneder siden #293 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
Hvor ser du Bales nye løn? Jeg har svært ved at forestille mig, at hans løn overstiger Ronaldos, når man tænker på Bales meritter :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 9 måneder siden #294 af BBB

Pelle skrev: Hvor ser du Bales nye løn? Jeg har svært ved at forestille mig, at hans løn overstiger Ronaldos, når man tænker på Bales meritter :-)

Jeg mener, at det var independent, der havde den.

9 år 9 måneder siden #295 af Pelle

BBB skrev:

Pelle skrev: Hvor ser du Bales nye løn? Jeg har svært ved at forestille mig, at hans løn overstiger Ronaldos, når man tænker på Bales meritter :-)

Du burde vide, at du taler for døve ører medmindre der følger et link med fra en troværdig kilde.

9 år 9 måneder siden #296 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

BBB skrev:

Du burde vide, at du taler for døve ører medmindre der følger et link med fra en troværdig kilde.

The Guardian springer til:

www.theguardian.com/football/2016/oct/30...id-new-contract-2022

350.0000 pund om ugen..... Så er det spændende at se, hvor meget Cristiano får, hvis vi forlænger med ham også.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

9 år 9 måneder siden #297 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

BBB skrev:

www.telegraph.co.uk/football/2016/10/30/...-keep-him-at-bernab/
bleacherreport.com/articles/2626527-gare...details-and-reaction
www.bbc.com/sport/football/37815951
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

9 år 9 måneder siden #298 af Pelle

Daniel skrev:

Pelle skrev:

BBB skrev:

www.telegraph.co.uk/football/2016/10/30/...-keep-him-at-bernab/
bleacherreport.com/articles/2626527-gare...details-and-reaction
www.bbc.com/sport/football/37815951

Alle artiklerne peger på The Guardian kilde, så jeg tvivler på validiteten. Men crazy nok hvis det er sandt. Det beløb vil Bale aldrig være værd.

9 år 9 måneder siden #299 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17
Utroligt hvis Bale kan få så meget, når han leverer så lidt. Fortjeneste og fortjent går ikke hånd i hånd.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 9 måneder siden #300 af BBB

Pelle skrev:

BBB skrev:

Guardian er så et af de steder, hvor troværdigheden er høj, når det drejer sig om britiske spillere.

Hvis du ikke selv kan holde til at søge efter et link, men automatisk lukker ørerne, så skal jeg da nok lade være med at svare næste gang, hvor jeg har travlt...
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved BBB. Begrundelse: Minus curlingbarn
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum