Sæsonen 2016/17

9 år 7 måneder siden #301 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Bales løn kommer til at blive enorm. Ikke fordi at han på det sportslige plan har gjort sig fortjent til det, men fordi Florentino går rundt og leger, at Bale på alle måder har været perfekt, da han er hans store køb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #302 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Fondo_Sur skrev: Bales løn kommer til at blive enorm. Ikke fordi at han på det sportslige plan har gjort sig fortjent til det, men fordi Florentino går rundt og leger, at Bale på alle måder har været perfekt, da han er hans store køb.

Jeg køber den med, at Bale er Perez' mand, hvilket eksempelvis også illustreres ved, at såvel waliseren selv som Benzema kan blive ved med at spille elendigt fodbold og blive valgt foran åbenlyst mere spilleglade og bedre præsterende fodboldspillere.

Jeg er bare ikke enig i, at Bale ikke har været en sportslig gevinst for Real Madrid:

To Champions League
En Copa del Rey
En Klub-VM
En europæisk Super Cup

Det er altså et OK Palmares på tre sæsoner i Real Madrid. Kun en liga-titel eller tre havde været bedre! Men spillemæssigt har han nødvendigvis ikke været en gevinst for Real Madrid. Han haft sin øjeblikke, hvor man har kunnet se, hvilken klassespiller han i virkeligheden er, men sandheden er, at der er for langt mellem snapsene. Han spillende godkendt første sæson, en ræderlig anden sæson og en meget blandet tredje sæson, hvor han - synes jeg - sluttede eminent af!

Men jeg såmænd enig. Der er ingen plan med Bale på Real Madrids hold. Det er tydeligt, hvorfor jeg heller ikke forstår den store kontrakt.......

9 år 7 måneder siden #303 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
Marca mener at vide, at Pepe er ude i mindst en måned. Vi er godt nok hårdt ramt på skader i defensiven. Det kommer nok desværre til at koste 3 point mod Atletico, som kommer til at lege kispus med vores forsvar, der sejler rundt i øjeblikket. Det er en fordel, at Casemiro snart er klar, men jeg ser simpelthen ingen mulighed for, at Varane, Nacho, Marcelo og Carvajal kan holde Atletico fra fadet, når man ser på deres skræmmende ringe form i øjeblikket.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 7 måneder siden #304 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17

Daniel skrev:

Fondo_Sur skrev: Bales løn kommer til at blive enorm. Ikke fordi at han på det sportslige plan har gjort sig fortjent til det, men fordi Florentino går rundt og leger, at Bale på alle måder har været perfekt, da han er hans store køb.

Jeg køber den med, at Bale er Perez' mand, hvilket eksempelvis også illustreres ved, at såvel waliseren selv som Benzema kan blive ved med at spille elendigt fodbold og blive valgt foran åbenlyst mere spilleglade og bedre præsterende fodboldspillere.

Jeg er bare ikke enig i, at Bale ikke har været en sportslig gevinst for Real Madrid:

To Champions League
En Copa del Rey
En Klub-VM
En europæisk Super Cup

Det er altså et OK Palmares på tre sæsoner i Real Madrid. Kun en liga-titel eller tre havde været bedre! Men spillemæssigt har han nødvendigvis ikke været en gevinst for Real Madrid. Han haft sin øjeblikke, hvor man har kunnet se, hvilken klassespiller han i virkeligheden er, men sandheden er, at der er for langt mellem snapsene. Han spillende godkendt første sæson, en ræderlig anden sæson og en meget blandet tredje sæson, hvor han - synes jeg - sluttede eminent af!

Men jeg såmænd enig. Der er ingen plan med Bale på Real Madrids hold. Det er tydeligt, hvorfor jeg heller ikke forstår den store kontrakt.......

Har han ikke vundet to Europæiske Super Cups? Og snart to klub VM :-D

9 år 7 måneder siden #305 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

BBB skrev:

Daniel skrev:

To Champions League
En Copa del Rey
En Klub-VM
En europæisk Super Cup

Har han ikke vundet to Europæiske Super Cups? Og snart to klub VM :-D

Jeg troede, at du vidste, at min hukommelse ikke er alt for god ;-)

9 år 7 måneder siden #306 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
God kamp til alle La Liga hold i aften (og i morgen!) Lad os sætte Premier League på plads igen, igen, igen :)

Er der andre, der hepper på La Liga konkurrenter, når de spiller i Europa?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #307 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: God kamp til alle La Liga hold i aften (og i morgen!) Lad os sætte Premier League på plads igen, igen, igen :)

På ingen måde. Jeg håber ALTID at Barca og Atletico taber uanset modstanderen. Kan faktisk slet ikke begribe, at man kan andet.

Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, Real Madrid, Real HWL, Raul7-2880, andreashn

9 år 7 måneder siden #308 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2016/17
Martin Jørgensen. Nej messi er ikke verdens bedste, stop nu med at sige det når det faktuelt er forkert.

Og hvor bliver man træt af at høre på buhh råb af barcelona amøbe fans under chl hymnen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #309 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: God kamp til alle La Liga hold i aften (og i morgen!) Lad os sætte Premier League på plads igen, igen, igen :)

På ingen måde. Jeg håber ALTID at Barca og Atletico taber uanset modstanderen. Kan faktisk slet ikke begribe, at man kan andet.

Men samtidig kan man vel sagtens finde et par positive ting ved specielt et City-nederlag. Det faktum, at PL bliver udstillet og billedet af en fejlende Guardiola vil jeg gerne glæde mig over ;)
Men når alt kommer til alt, så kommer jeg sgu ikke til at holde det mindste med Barcelona eller Atletico.

9 år 7 måneder siden #310 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Men samtidig kan man vel sagtens finde et par positive ting ved specielt et City-nederlag. Det faktum, at PL bliver udstillet og billedet af en fejlende Guardiola vil jeg gerne glæde mig over ;)
Men når alt kommer til alt, så kommer jeg sgu ikke til at holde det mindste med Barcelona eller Atletico.

Sagtens. Jeg elsker, når Guardiola fejler. Men jeg ser det lidt som en enten eller. Og her vil mit hjerte altid banke for Barcas modstander, uanset hvad deres træner måtte hedde.

City snydt for klokkeklart straffe btw. Herligt dommerarbejde!

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

9 år 7 måneder siden #311 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Det er fordi jeg ikke er anti-Barcelonista.

Jeg er Real Madrid fan og fan af den spanske liga som verdens bedste liga. Jeg har som sådan ikke noget imod Barcelona. I ligaen ønsker jeg dem naturligvis ikke succes, fordi det går direkte udover Real Madrid. Som afslutning har jeg ikke had til Barcelona men kærlighed til Real Madrid og den spanske liga.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #312 af Pelle
Hold nu k*** en kasse af KdB!

Leveret af Kunena Forum